HYPERLOOP – ДОРОЖНЯ КАРТА ДО ІНДУСТРІАЛІЗАЦІЇ ТА ГАРМОНІЗОВАНА КОНЦЕПЦІЯ ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ

ДЕДЛАЙН: 05 червня 2024 року

БЮДЖЕТ:  2 300 000 євро

❗️Ми допомагаємо в оформленні та подачі заявки на цей грант

Замовити грант під ключ

Очікувані результати

Проект, що випливає з цієї теми, має охоплювати всі наступні робочі потоки та, як очікується, забезпечить відповідні результати:

Робочий потік 1: Технічна гармонізація, дорожні карти щодо індустріалізації та застосовності

Цей робочий потік має сприяти гармонізації/сумісності технологій Hyperloop з використанням загальновизнаних визначень для вимог до експлуатації, безпеки та надійності. Аналіз небезпеки слід виконувати, маючи на меті визначити загально узгоджену архітектурну структуру. Цей результат має відображати спільний погляд на основних постачальників і промоутерів технології Hyperloop. Очікується, що ця робота стане основою для майбутнього впровадження технологій Hyperloop на ринок, зокрема завдяки розробці промислової дорожньої карти, що відображатиме відповідні сторони, такі як розробники, інженерні та проектно-постачальні компанії та оператори, охоплюючи всі етапи та етапи. необхідні для індустріалізації та розгортання технологій.

Ще один очікуваний результат цього робочого потоку, сфери можливого застосування з урахуванням операційного сценарію, бізнес-кейс, буде визначено разом із конкретними можливими маршрутами в європейській мережі мобільності.

Робочий потік 2: Концепція дизайну та перевірка ключових підсистем

Результатом цього робочого потоку є концепція плану для демонстраторів у масштабі 1:1 на основі спільно визначеної та узгодженої архітектури та вимог. Крім того, цей робочий потік повинен підтвердити доказ або концепцію для проведення тестів на сумісність різних підсистем для автомобіля та/або інфраструктури від різних постачальників рішень.

Сфера застосування

Щоб успішно досягти очікуваних результатів, діяльність, яка фінансуватиметься за цією темою, повинна досліджувати, розвивати та здійснювати всі наступні дослідницькі заходи:

Робочий потік 1: Технічна гармонізація, дорожні карти щодо індустріалізації та застосовності

Робота з науково-дослідних робіт має бути зосереджена на:

  • визначення варіантів використання (наприклад, вантажні/пасажирські/змішані операції на міських/міжміських/далеких/міжнародних сполученнях) шляхом оцінки можливих бізнес-кейсів та визначення можливих операційних моделей. Це має бути зроблено, беручи до уваги наступне: мережеві ефекти, сумісність (транскордонне в ЄС) та інтеграція з мультимодальною мережею мобільності ЄС (існуюча інфраструктура, як-от залізниці, порти, аеропорти та інші нові транспортні системи, такі як похідні системи Maglev). ).

  • визначення початкової загальної архітектури системи та визначення функціональних, експлуатаційних і пов’язаних з безпекою вимог до інфраструктури та транспортного засобу з, наскільки це можливо, характеристиками та технічними пов’язаними елементами. Необхідно також визначити інтерфейси між різними підсистемами (наприклад, системами командування та контролю, інфраструктурою, енергетичною тягою, телекомунікаційними системами), а також елементами, необхідними для створення мережі. Це має бути досягнуто на основі наявної роботи в рамках проекту Hypernex, що фінансується S2R, і роботи зі стандартизації в рамках JTC20, щоб підтримати подальшу гармонізацію різних надшвидкісних керованих транспортних систем, заснованих на застосуваннях вакуумних трубок.

  • Проведення попереднього аналізу ризиків на основі визначених експлуатаційних вимог, беручи до уваги робочі процеси та застосовні стандарти безпеки інших видів транспорту, таких як залізничний та авіаційний, для забезпечення безпечної, надійної та ефективної роботи, одночасно прагнучи до сумісності.

  • визначення промислової дорожньої карти для завершення необхідних технічних елементів, включаючи кваліфікацію системи/підсистем і етапи перевірки, щоб досягти комерційного впровадження такої технології в масштабі. Промислову дорожню карту можна розширити, враховуючи економічну доцільність можливих ліній, які експлуатуються за технологією Hyperloop в Європі, максимізуючи приватні інвестиції, маючи на меті створення мережі в синергії з іншими існуючими або розширення транспортної мережі (наприклад, мережі високошвидкісної залізниці).

Робочий потік 2: Концепція дизайну та перевірка ключових підсистем

Робота з науково-дослідних робіт має бути зосереджена на:

  • розробка концепції дизайну (TRL2) демонстратора для повної системи Hyperloop (включаючи всі підсистеми в масштабі 1:1 у відповідному середовищі) з урахуванням поточних технічних розробок Hyperloop і результатів WS1 з метою оцінки здійсненність вимог, встановлених у WS1, і встановити стандарт на майбутнє в перспективі гармонізації та взаємодії. Концепція дизайну демонстратора повинна бути застосована на різних сайтах.

  • валідація існуючих технологій для ключових підсистем з урахуванням розробленої концепції дизайну, принаймні TRL4. Ця перевірка вважається підтвердженням концепції також для виконання перевірок сумісності між різними існуючими або адаптованими рішеннями для інфраструктури та/або транспортного засобу.

Узяти участь

Замовити грант під ключ

Ми допомагаємо оформити та зареєструвати вашу організацію як партнера від України для участі у міжнародних грантових програмах Європейської Комісії.

Можливо, ви захочете самостійно оформляти грантові заявки й на постійній основі отримувати безповоротні грантові кошти на свої проєкти!? А щоб ви навчилися робити це правильно, ми розробили для вас: 

🔴 Онлайн курс з написання грантових проєктів ТУТ

HORIZON-ER-JU-2024-FA7