СИНЕРГІЯ EU-RAIL – SNS: ЦИФРОВЕ ТА АВТОМАТИЗОВАНЕ ТЕСТУВАННЯ ТА ПЕРЕВІРКА РОБОТИ НАСТУПНОЇ СИСТЕМИ ЗАЛІЗНИЧНОГО ЗВ’ЯЗКУ ЄС

ДЕДЛАЙН: 05 червня 2024 року

БЮДЖЕТ: 13 500 000 євро

❗️Ми допомагаємо в оформленні та подачі заявки на цей грант❗️

Замовити грант під ключ

Очікувані результати

Проект, що випливає з цієї теми, повинен охоплювати всі наступні робочі потоки, і очікується, що він забезпечить:

Робочий напрямок 1: Розробка перспективної телекомунікаційної архітектури, включаючи всі необхідні мережеві елементи на основі 5G SA, IMS/SIP Core, MCX і загалом на стандартах 3GPP, а також відповідність усім специфікаціям FRMCS від UIC, 3GPP і ETSI. Це повинно включати докомерційні версії бортового обладнання ( TOBA , Telecom On-Board Architecture) і відповідного Trackside Gateway, що забезпечує відповідне управління телекомунікаційними потоками, незалежно від послуг, що передаються, а потім сприяє гнучкості носія рішення.

Дія, яка фінансуватиметься за цією темою, має забезпечити підтримку зв’язку програми FRMCS Multipath з використанням шляхів передачі даних через MNO та FRMCS/RMR.

Робочий потік 2: Тестування ключових функцій, необхідних для щоденної роботи поїздів, включаючи функції, пов’язані з безпекою, з належною якістю обслуговування та всіма необхідними телекомунікаційними інтерфейсами та протоколами: голосові операційні функції (необхідні для щоденної роботи поїздів, у безперервності GSM) -R операційні функції, включаючи функції, пов’язані з безпекою, такі як голосовий екстрений виклик), підтримка ETCS рівня 2 , ATO через ETCS (GoA1/2) , додаткові функції FRMCS, такі як обмін повідомленнями , система контролю та управління поїздами (TCMS) , відеоспостереження та пасажирські Інформаційна система (PIS), що використовує відео над критично важливими (MC) даними, якщо потрібне відео. Також потрібна демонстрація можливих додаткових допоміжних функцій, таких як система керування ключами (KMS), інфраструктура відкритих ключів (PKI), місцезнаходження, позиціонування та синхронізація часу для підтримки руху поїздів. Кібербезпека також має бути забезпечена та бути невід’ємною частиною розробок ( захист за проектом).

Якість послуг має бути забезпечена, адаптована до категорій послуг, таких як критичні послуги або основні послуги. Має бути продемонстрована сумісність між обладнанням виробників (інфраструктурою та платою), особливо для транскордонних ситуацій, а також для систем із кількома джерелами.

Також очікується розробка відповідних специфікацій тестування та планів тестування, включаючи визначення загальних критеріїв приймального тестування та показників ефективності, необхідних для проведення тестування та валідації на наступних етапах діяльності, яка фінансуватиметься за цією темою.

Робочий напрямок 3: Перевірка та повернення досвіду: діяльність, яка фінансуватиметься за цією темою, повинна:

  • Перевірте здатність систем відповідати ключовим показникам ефективності та безпеці ефективності обліку конфігурації помилок (FCAPS), щоб оцінити та передбачити поведінку служби.

  • надання технічної інформації для стратегії міграції для переходу від GSM-R до FRMCS;

  • включати необхідне повернення досвіду (від результатів діяльності, яка фінансуватиметься за цією темою, а також можливих національних кампаній тестування FRMCS) для надання зворотного зв’язку специфікаціям (уточнення можливих прогалин і введення в майбутні специфікації) і, зрештою, запуск пілотних проектів ( або початкове розгортання в безпечних оперативних та економічних умовах).

Сфера застосування

Щоб успішно досягти очікуваних результатів, дія, яка фінансуватиметься за цією темою, повинна досліджувати, розвивати та надавати всі наступні можливості:

Робочий напрямок 1: Розробка перспективної телекомунікаційної архітектури, включаючи всі необхідні елементи мережі (TRL7):

Робочий потік 2: Тестування ключових функцій (TRL 7):

Робочий потік 3: Перевірка та повернення досвіду:

Очікується, що флагманський проект, що випливає з цієї теми, забезпечить віддачу від досвіду лабораторії та польових випробувань, а також надасть детальний відгук, який буде використано для завершення випуску специфікацій для наступної системи залізничного зв’язку ЄС. Потрібна координація зі стовпом Європейської залізничної системи (і ERA через неї). Він також використовуватиме результати та результати в контексті стандартизації, надсилаючи результати до відповідних організацій стандартизації, таких як ETSI, 3GPP тощо, щоб працювати над еволюцією 5G у правильному напрямку. Ця частина вимагатиме міцного партнерства між промисловими зацікавленими сторонами комунікацій/мереж та промисловими суб’єктами, які використовують залізницю. Щоб зробити внесок у специфікації FRMCS версії 3, які є максимально готовими для розгортання в різних контекстах держав-членів, цей проект має розглянути повернення досвіду будь-якого національного проекту тестування та перевірки FRMCS, який ділиться своїми результатами з цим проектом.

Узяти участь

Замовити грант під ключ

Ми допомагаємо оформити та зареєструвати вашу організацію як партнера від України для участі у міжнародних грантових програмах Європейської Комісії.

Можливо, ви захочете самостійно оформляти грантові заявки й на постійній основі отримувати безповоротні грантові кошти на свої проєкти!? А щоб ви навчилися робити це правильно, ми розробили для вас: 

🔴 Онлайн курс з написання грантових проєктів ТУТ

HORIZON-ER-JU-2024-FA2-SNS