КОЛИ: до 25 вересня 2022 року
ДЕ: вся Україна
ГАЛУЗІ: громадський сектор
Грантова програма спрямована на підсилення провайдерів соціальних змін, які продовжують сталу діяльність з вразливістю до викликів повномасштабної війни.
Для кого
Для неприбуткових організацій, зареєстрованих на території України відповідно до чинного законодавства та внесених до реєстру неприбуткових установ та організацій: благодійні фонди та організації, громадські організації, волонтерські організації, комунальні установи.
Сума
Загальний бюджет грантової підтримки 2, 500, 000 ₴ (два мільйони п’ятсот тисяч гривень)
З увагою на масштаби заявок, запрошуємо подаватися на два типи проектів:
- Малий проект – 50,000 – 150,000 ₴
- Середній проект – 150,000 – 300,000 ₴
Терміни
Кінцева дата подання заявок – до 25 вересня
Процедура відбору – 26.09- 3.10
Оголошення результатів – 4 жовтня
Зустріч наживо/онлайн, підписання договорів – 5 – 14.10
Реалізація проектів – 15.10 – 15.12.2022
Умови
Які витрати допустимі?
- Витрати, які є необхідними для реалізації проекту
- Витрати, які відповідають принципам ефективного, цільового та раціонального використання коштів
- Витрати, які будуть відображені в бухгалтерському обліку грантоотримувача мають бути підтверджені фактичною оплатою відповідно до виписок банку
Які витрати недопустимі в рамках проекту?
- Гонорар одному виконавцю не може перевищувати 30,000 грн.
- Витрати на організацію подорожей та перельотів
- Проекти, розраховані на покриття виключно заробітних плат
Можливості
Фокуси Програми
- Стійкість: Основний фокус цьогорічної програми підтримки. Зрощення експертизи та сталості команд.
- Локальне занурення: Взаємодіємо з командами, які працюють з масштабними викликами на мікрорівні.
- Взаємодія: Грант передбачає не лише фінансову, але й ресурсну підтримку команди ЗМІН із зустрічами наживо та співдією.
- Реагування: Пропозиції та стратегії ефективних рішень на виклики війни.
Пріоритети Програми
- Теми: робота з травмою; реабілітація; інтеграція
- Підходи: освітні практики; розвиток науки та винахідництва; комунікаційні кампанії; книговидання
- Географія: не виключено, але з орієнтацією на регіон
- Організаційна спроможність: команди з налагодженою операційною діяльністю (розуміння організаційних процесів, бухгалтер в команді, досвід ведення грантів)