КОЛИ: до 26 вересня 2022 року
ДЕ: Закарпатська, Запорізька, Івано-Франківська, Київська, Львівська, Миколаївська, Рівненська, Сумська, Харківська, Дніпропетровська та Чернігівська
ГАЛУЗІ: підтримка внутрішьопереміщених осіб
До участі у другому етапі реалізації програми “Гуманітарна солідарність” МФ «Відродження» та CARE Deutschland e.V. конкурсу через механізм прямі закупівлі запрошуємо державні і комунальні заклади охорони здоров’я, соціального захисту та освітні заклади, які приймають ВПО, які зареєстровані в Україні та працюють у цільових регіонах програми: Харківській, Дніпропетровській, Запорізькій, Миколаївській, Київській, Чернігівській, Сумській, Львівській, Івано-Франківській, Рівненській та Закарпатській областях.
Для кого
Заклади охорони здоров’я комунальної та державної власності.
Заклади соціального захисту та заклади освіти, комунальної та державної власності які тимчасово функціонують як шелтери / прихистки для ВПО.
Місцеві органи самоврядування для надання гуманітарної допомоги та забезпечення базових потреб населення та ВПО допомоги через заклади, які знаходяться на території та у власності відповідних територіальних громад.
Заявки на прямі закупівлі, подані громадськими організаціями, політичними партіями, релігійними конфесіями або фізичними особами не приймаються.
Сума
Максимальний розмір запиту на пряму закупівлю – 400 000 грн.
Терміни
Крайній термін подачі заявок на прямі закупівлі – 26 вересня 2022 року.
Умови
- Відповідно до визначених пріоритетів, прийнятними є витрати на закупівлю:
- Життєво-необхідних лікарських засобів (згідно з національним переліком життєво-необхідних лікарських засобів), витратних матеріалів та виробів медичного призначення
- Дрібного медичного обладнання (інфузомати, штативи тощо)
- Товарів та обладнання для організації побуту внутрішньо переміщених людей у прихистках (напр.: ліжка, матраци, обігрівачі, генератори тощо);
- Продуктів та обладнання для забезпечення гарячого харчування та/або продуктів тривалого зберігання;
- Товарів санітарно-гігієнічного призначення.
Можливості
Порядок подання запитів на прямі закупівлі
Крок 1
Проаналізувавши поточну ситуацію із забезпеченням ліків, витратних матеріалів, та виробів медичного призначення (для ЗОЗ) та умов перебування мешканців та ВПО (для закладів соціального захисту та освіти), сформувати детальну заявку на закупівлю товарів. Сформований перелік товарів має бути оформлений як лист-запит на благодійну допомогу через пряму закупівлю на бланку відповідного закладу та завірено підписом та печаткою відповідальної особи та контактною інформацією.
Крок 2
У разі якщо подається запит на закупівлю товарів/ ліків/обладнання вартість яких перевищує 36 000 тис грн за одиницю товару необхідно подати три комерційні пропозиції на товари від різних / альтернативних постачальників, які мають в наявності, гарантують поставку товарів в необхідні для закладу строки, мають відповідну кількість товарів / ліків / виробів медичного призначення належної якості.
Або якщо загальна сума рахунку за перелік ліків / витратних матеріалів/ товарів для побуту від одного постачальника перевищує суму в 36 000 грн – потрібно також надати три комерційні пропозиції від альтернативних постачальників.
Крок 3
Завантажити на файлообмінник або Google Disk наступні документи і перевірити чи відкриваються ці файли:
- Запит від закладу на бланку завірений підписом уповноваженої особи та печаткою
- Три комерційні пропозиції на товари, вартість яких становить понад 36 000 за одиницю товару або сукупна вартість товарів від одного постачальника перевищує суму в 36 000 грн.
Подати запит на пряму закупівлю шляхом заповнення аплікаційної форми та включити відповідні посилання на завантажені форми.