СПОРУДЖЕННЯ ДЛЯ РЕКОНСТРУКЦІЇ ГРОМАДСЬКИХ БУДІВЕЛЬ

ДЕДЛАЙН: 19 вересня 2024 року

БЮДЖЕТ: 1 500 000 євро

❗️Ми допомагаємо в оформленні та подачі заявки на цей грант❗️

Замовити грант під ключ

Ціль

Державний сектор відіграє ключову роль у здійсненні енергетичного переходу, маючи унікальні повноваження щодо своїх державних активів і унікальні повноваження щодо скликання учасників у всьому ланцюжку створення вартості. Хвиля оновлення Європейської зеленої угоди має на меті подвоїти темпи оновлення будівель до 2030 року, що також вимагає великих інвестицій у фонд громадських будівель. Згідно з планом REPowerEU щодо поступового усунення залежності ЄС від імпорту викопного палива, державний сектор покликаний відігравати ключову роль у зниженні споживання енергії шляхом реконструкції будівель. Переглянута Директива про енергоефективність (EED) вимагає від державного сектора на місцевому, регіональному та національному рівнях скорочувати загальне кінцеве споживання енергії на 1,9% щорічно та оновлювати принаймні 3% загальної площі своїх опалювальних та// або охолоджуваних будівель щорічно, які повинні бути перетворені принаймні на будівлі з майже нульовим споживанням енергії (nZEB) або будівлі з нульовим викидом (ZEB).

Наразі суттєвою перешкодою для збільшення темпів реконструкції в державному секторі є створення та довгострокова підтримка фінансової та технічної спроможності органів державної влади для розробки проектів. Зокрема, малі та середні муніципалітети часто не мають достатніх ресурсів, щоб присвятити персонал розробці пакету проектів.

Завданням залишається високомасштабна реконструкція громадських будівель відповідно до стандартів nZEB або ZEB і продемонструвати взірцеву роль органів державної влади в декарбонізації своїх активів і просуванні шляху до європейського переходу на чисту енергію. Таким чином, на регіональному та національному рівнях потрібні структури сприяння (наприклад, «єдиного вікна» або аналогічні), які могли б підтримувати більшу кількість громадських промоутерів проектів у розробці та реалізації амбітних масштабних проектів реконструкції в державному секторі та використанні наявних рішень. Досвід закладів технічної допомоги (ELENA, H2020 PDA, eee-f) показав, що для реалізації проектів сталої енергетики необхідний ряд компетенцій державним промоутерам, а саме експертиза в технічних аспектах (енергетичні аудити, дизайн проекту), фінансовий інжиніринг (Енергоперформанс-контракти, поєднання різних джерел фінансування) та юридичні аспекти (об’єднання, об’єднання, закупівлі, застосування енерго-перформанс-контрактів).

Сфера застосування 

Пропозиції мають створювати та керувати регіональними/національними структурами сприяння, наприклад, центрами «єдиного вікна», щоб прискорити хвилю ремонту в державному секторі (наприклад, офісних будівель, соціального житла, шкіл, закладів відпочинку тощо), охоплюючи більшу територію та пропонуючи державним органам надають комплексні послуги, починаючи з технічних, фінансових і закінчуючи юридичними консультаціями, закупівлями та гарантією якості робіт.

Дії мають чітко зосереджуватися на амбітній енергетичній модернізації існуючих громадських будівель (наприклад, адміністративних будівель, лікарень, шкіл) відповідно до стандартів nZEB або ZEB, і мають бути спрямовані на юридичних осіб, які діють згідно з публічним правом (наприклад, органи державної влади, державні органи, соціальне/державне орендне житло оператори тощо) як головних кінцевих бенефіціарів послуг, які будуть запроваджені.

Пропозиції повинні описувати послуги, які будуть розроблені та запропоновані державним органам, які повинні включати:

  • Зменшення складності та спрощення прийняття рішень для органів державної влади для стимулювання попиту на оновлення будівель та підвищення енергоефективності.

  • Проактивна роз’яснювальна робота з органами державної влади та визначення громадських будівель для енергореновації.

  • Реконструкція будівель відповідно до стандартів nZEB і ZEB відповідно до переглянутого EED.

  • Надання юридичної допомоги для сприяння та визначення пріоритетності об’єднання проектів реконструкції будинків (що належать одній чи кільком державним установам) з метою підвищення масштабності загальної реконструкції та залучення приватних інвесторів.

  • Розробка ефективних процесів закупівель, які гарантують швидке виконання ремонтних робіт, уможливлюють об’єднання/розширення проектів реконструкції та забезпечують високу якість ремонтних робіт, а також сприяють використанню контрактів на ефективність використання енергії та механізмів стороннього фінансування за довгостроковими контрактами. основа.

  • Підтримка фінансового інжинірингу для сприяння використанню фінансових інструментів і ринкових інструментів, таких як контракти на підвищення енергоефективності, моделі рефінансування, зелені/білі сертифікати, схеми зобов’язань щодо енергоефективності, енергоефективність як послуга, а також для збільшення змішаного фінансування з державних і приватних джерел а також використання джерел фінансування ЄС, таких як InvestEU, Recovery and Resilient Facility та фонди політики згуртованості ЄС, включаючи REACT-EU та механізм справедливого переходу.

  • Систематичний збір, агрегування та оцінка даних про громадські будівлі, пов’язані з енергетикою, для інформування про розвиток місцевої, регіональної чи національної політики та звітування.

Пропозиції повинні чітко описувати, як вони досягнуть довгострокової стійкості структури фасилітації. Наприклад, це може включати чіткий опис стратегії сталого розвитку, бізнес-плану та/або спеціальних завдань у запропонованому робочому плані з цією метою.

Пропозиції можуть бути подані одним заявником або заявниками з однієї прийнятної країни.

Комісія вважає, що пропозиції щодо внеску ЄС у розмірі від 1 до 1,5 мільйона євро дозволять належним чином вирішити конкретні цілі. Тим не менш, це не виключає подання та відбору пропозицій із запитом на інші суми.

Очікуваний вплив :

Пропозиції, подані за цією темою, повинні представляти конкретні результати, які будуть досягнуті діяльністю, і демонструвати, як ці результати сприятимуть впливу на конкретну тему. Ця демонстрація повинна включати детальний аналіз вихідної точки та набір добре обґрунтованих припущень, а також встановити чіткі причинно-наслідкові зв’язки між результатами та очікуваним впливом.

Пропозиції повинні призвести до створення довгострокових структур сприяння, які перевіряються, впроваджуються та функціонують наприкінці проекту, тобто виконання проектів реконструкції відповідно до стандартів nZEB та ZEB.

Пропозиції повинні кількісно визначати їхній вплив, використовуючи наведені нижче індикатори, де це доцільно, а також інші індикатори ефективності конкретного проекту:

  • Кількість громадських будівель, реконструйованих відповідно до стандартів nZEB або ZEB, націлених за допомогою структур сприяння.

  • Середній відсоток енергозбереження на інвестиційний проект.

  • Кількість органів державної влади, які отримали підтримку через послуги структур фасилітації.

  • Додатковий обсяг фінансової підтримки (з ЄС та/або приватних джерел), залучений на територію завдяки фасилітаційним послугам.

  • Кількість прямо та опосередковано створених робочих місць.

Усі пропозиції, подані в рамках цієї теми, також повинні кількісно визначати їхній вплив, пов’язаний із такими загальними показниками для підпрограми LIFE «Перехід до чистої енергії»:

  • Збереження первинної енергії за рахунок проекту в ГВт/рік.

  • Кінцева економія енергії, викликана проектом у ГВт-год/рік.

  • Виробництво відновлюваної енергії за рахунок проекту (у ГВт-год/рік).

  • Скорочення викидів парникових газів (у тCO 2 -екв/рік).

  • Інвестиції в сталу енергетику (енергоефективність та відновлювані джерела енергії), започатковані проектом (сукупно, у мільйонах євро).

Вплив пропозицій має бути продемонстровано під час проекту та протягом 5 років після завершення проекту.

Узяти участь

Замовити грант під ключ

Ми допомагаємо оформити та зареєструвати вашу організацію як партнера від України для участі у міжнародних грантових програмах Європейської Комісії.

Можливо, ви захочете самостійно оформляти грантові заявки й на постійній основі отримувати безповоротні грантові кошти на свої проєкти!? А щоб ви навчилися робити це правильно, ми розробили для вас: 

🔴 Онлайн курс з написання грантових проєктів ТУТ

LIFE-2024-CET-RENOPUB