МЕДІА 360°

ДЕДЛАЙН: 09 січня 2025

БЮДЖЕТ: 21 000 000 євро

❗️Ми допомагаємо в оформленні та подачі заявки на цей грант❗️

Замовити грант під ключ

Мета

Метою проекту MEDIA 360 є розвиток основних аудіовізуальних центрів, здатних запропонувати стратегічний набір заходів, які відповідають ключовим можливостям і викликам на європейському рівні. Для заохочення узгодженого підходу, у якому центри використовують свої унікальні особливості та можливості, а також економію за рахунок масштабу, MEDIA 360 підтримує пакет заходів, спрямованих на реалізацію спільного бачення та цілей із впливом на весь ланцюжок створення вартості.

Дія підтримуватиме пакет заходів, що сприятимуть створенню, просуванню та розповсюдженню європейського контенту та/або використанню нових технологій чи бізнес-моделей аудіовізуальним сектором. Діяльність має впливати на весь ланцюжок створення вартості (наприклад, підтримка талантів і навичок, розвиток ринків і мереж, підтримка інновацій і приватних інвестицій, підтримка міжнародного спільного виробництва, а також інші відповідні сфери) і здійснюватися європейськими організаціями, здатними залучити Європейські та міжнародні учасники. Заявники повинні представити комплексну стратегію та послідовний пакет заходів і бути в змозі продемонструвати свою сильну додану вартість та структурний ефект у європейській аудіовізуальній індустрії.

Очікувані результати

Зміцнювати потенціал промисловості ЄС створювати, виробляти, розповсюджувати та просувати європейські твори з потенціалом подорожувати по ЄС та за його межами;

• Підвищення конкурентоспроможності європейських організацій з високим рівнем досвіду та світовим досвідом

• Стимулювати експериментування нових бізнес-моделей

• Збільшення приватних інвестицій в аудіовізуальні та/або ігрові компанії

• Сприяти стійким і більш екологічним рішенням для аудіовізуальної індустрії;

• Підтримка цифрової трансформації аудіовізуальної та/або ігрової індустрії та використання цифрових інструментів аудіовізуальними та/або ігровими компаніями;

  • Підтримувати набуття нових навичок аудіовізуальними та/або професіоналами з ігор, щоб процвітати на зростаючому конкурентному ринку;

Проекти повинні охоплювати діяльність принаймні в двох із наступних сегментів:

1) Розвиток навичок. Навчання та наставництво для підвищення спроможності аудіовізуальних професіоналів адаптуватися до нових творчих процесів, розвитку ринку та цифрових технологій, які впливають на весь ланцюжок створення вартості. Діяльність може включати, серед іншого: підтримку нових творчих процесів; використання цифрових інновацій у аудіовізуальному виробництві та розповсюдженні, використання цифрових інструментів для виробництва та розповсюдження відеоігор; розширення використання прав інтелектуальної власності; зелений перехід.

Діяльність може мати форму фізичного та/або он-лайн забезпечення або, в ідеалі, поєднання обох, що забезпечує постійну підтримку навичок.

Наприкінці тренінгу учасники повинні отримати сертифікат із зазначенням набутих компетенцій.

Стипендії повинні становити не менше 20% від загальної кількості учасників. Стипендії повинні надаватися учасникам із країн із низьким потенціалом груп А та групи В [1] або з країни, яка не надає стипендії для такого роду навчання, або учасникам у будь-якій іншій доведеній ситуації потреби у фінансовій підтримці.

2) Ринки, B2B діяльність і мережа

Діяльність і галузеві події мережевої індустрії, фізичні, цифрові чи гібридні, зосереджені на обміні бізнес-бізнесом між європейськими аудіовізуальними професіоналами, полегшенні спільного виробництва та продажу та демонструють структурний вплив на європейську аудіовізуальну екосистему, а також вплив на просування та продажі європейських аудіовізуальних творів на світових ринках.

Діяльність, пов’язана з такими типами творів, не вважається прийнятною: прямі трансляції, музичні відео, нерозповідні художні твори (включаючи, але не обмежуючись художніми відео, експериментальними відео тощо), комерційні та рекламні роботи (включаючи, але не обмежуючись, рекламу ), реаліті-шоу та ток-шоу.

3) Міжнародне спільне виробництво між компанією, що базується в країні, яка бере участь у напрямі Creative Europe MEDIA, і компанією, що базується в країні, яка не бере участі в напрямі MEDIA. Прийнятна діяльність складається з надання фінансової підтримки прийнятним третім сторонам для прийнятних проектів, які відповідають таким критеріям:

  • Виробництво художніх фільмів, серіалів, анімації та документальних фільмів (короткометражні фільми не приймаються).

  • Діяльність з розповсюдження та міжнародні стратегії просування для покращення міжнародного тиражування та аудиторії міжнародної копродукції.

4) Використання інновацій для підвищення доступності, видимості та аудиторії європейських творів у цифрову епоху та/або для підвищення конкурентоспроможності чи процесу екологізації європейської аудіовізуальної індустрії. Відповідна діяльність також може включати заходи, спрямовані на інкубацію, прискорення та масштабування інновацій в аудіовізуальних та ігрових екосистемах.

5) Приватні інвестиції

Підтримуйте майстер-класи, семінари чи навчальні посібники, присвячені важливості фінансових інвестицій, різноманітним доступним можливостям і тому, як це може принести користь аудіовізуальним/ігровим компаніям у довгостроковій перспективі. Ці події також можуть стати платформою для аудіовізуальних та ігрових компаній для взаємодії з фінансовими експертами та потенційними інвесторами та обміну історіями успіху компаній/контенту, які отримали вигоду від фінансових інвестицій, тим самим заохочуючи інших досліджувати ці можливості.

Проекти також можуть запроваджувати інші заходи B2B за умови, що вони відповідають цілям Конкурсу.

Значна частина учасників запропонованих проектів має походити з іншої країни-учасниці MEDIA, ніж країна заявника.

Заявки повинні представляти відповідні стратегії для забезпечення більш стійкої та екологічно безпечної промисловості та забезпечення гендерного балансу, інклюзивності, різноманітності та репрезентативності.

У рамках зобов’язань Європейської комісії щодо сталого розвитку заявникам пропонується обмежити подорожі тим, що це абсолютно необхідно для досягнення цілей проекту.

Узяти участь

Замовити грант під ключ

Ми допомагаємо оформити та зареєструвати вашу організацію як партнера від України для участі у міжнародних грантових програмах Європейської Комісії.

Можливо, ви захочете самостійно оформляти грантові заявки й на постійній основі отримувати безповоротні грантові кошти на свої проєкти!? А щоб ви навчилися робити це правильно, ми розробили для вас: 

🔴 Онлайн курс з написання грантових проєктів ТУТ

CREATE-MEDIA-2025-MEDIA360