КОЛИ: до 30 жовтня 2022 року
ДЕ: вся Україна
ГАЛУЗІ: харчова промисловість
Офіс з розвитку підприємництва та експорту запрошує виробників органічних харчових продуктів взяти участь у другій українській колективній експозиції на міжнародній виставці органічних та натуральних харчових продуктів «Middle East Organic & Natural Product Expo».
Виставка Middle East Organic & Natural Product Expo – це єдина бізнес-подія на Близькому Сході, яка зосереджена виключно на представленні органічної та натуральної продукції та вже 19 років об’єднує виробників, постачальників та покупців зі всього світу.
Локація проведення заходів: Об’єднані Арабські Емірати. Дубай
Для кого
Для виробників органічних продуктів харчування.
Сума
Фінансування не передбачається.
Учасники отримують:
- Обладнане робоче місце на виставці
- Розміщення інформації про компанію та продукти на порталі заходу
- Розміщення інформації на маркетплейсі органічних та натуральних харчових продуктів, з аудиторією понад 5 млн користувачів
- Супровід та організаційну підтримку: планування індивідуальних зустрічей, запрошення іноземних партнерів, супровід під час В2В-зустрічей тощо
Терміни
Заявки приймаються до 30 жовтня 2022 року.
Дата проведення заходу: 13 – 15 Грудня.
Умови
- Наявність чинного сертифіката органічного виробництва та/або обігу органічної продукції;
- Принаймні один учасник від компанії володіє англійською мовою;
- Компанія є зареєстрованим суб’єктом (приватний підприємець або юридична особа) згідно з чинним законодавством України;
- Мінімум 51% акцій компанії належать громадянам України;
- Наявність вебсайту (або експортної сторінки) англійською мовою;
- Перевага надаватиметься компаніям-представникам малого та середнього бізнесу з продукцією з доданою вартістю.
Можливості
Чому варто взяти участь у виставці?
-
- 10 000 + професійних відвідувачів виставки та 44 000+ онлайн-відвідувачів (баєри, імпортери, дистриб’ютори), в т.ч. близько 2000 зареєстрованих VIP-баєрів;
- ТОП 10 країн – відвідувачів виставки (ОАЕ, Саудівська Аравія, Індія, Єгипет, Кувейт, Бахрейн, Оман, Іран, Пакистан та США);
- Розміщення на маркетплейсі «Arabian Organics» з аудиторією понад 5 000 000 відвідувачів;
- Близький Схід імпортує 92% своїх продуктів харчування;
- Прогнозується зростання ринку органічних харчових продуктів та напоїв у 2022 р. до 18,42 млрд. дол. США. (+ 14,4% ЩОРІЧНО з 2015 року);
- Регулярні дослідження EEPO для органічного бізнесу показують, що країни Перської затоки мають значні можливості для українських експортерів органічної продукції, головним чином через зростання рівня обізнаності місцевих споживачів, зростання популярності здорового харчування та відсутність місцевих постачальників;
- Гігант роздрібної торгівлі у регіоні Carrefour показав збільшення на 300% органічних продуктів у 2021 році та довів те, що 60% споживачів шукають чисті продукти, а 63% споживачів споживають рослинні альтернативи за станом здоров’я.