ДЕДЛАЙН: 30 листопада 2025 року
ДЕ: вся Україна
ГАЛУЗІ: громадський сектор, для жінок
❗️Ми допомагаємо в оформленні та подачі заявки на цей грант❗️
Замовити оформлення грантової заявкиЦей конкурс пропозицій має на меті визначити чотири організації-господарі (або консорціуми організацій), які очолять Регіональні навчальні хаби в межах програми RWVL. Кожна організація або консорціум може подати заявку лише на керівництво одним хабом.
Ці чотири хаби нестимуть відповідальність за просування навчальних пріоритетів, специфічних для свого регіону, і за сприяння ініціативам, які підтримують навчання «рівний-рівному» та обмін знаннями серед спільноти WVL і їхніх мереж. Наразі загалом існує 20 проєктів, розподілених між чотирма регіонами.
Передбачене створення по одному хабу для кожного з чотирьох регіонів. Україна відновиться до четвертого регіону: Регіональний навчальний хаб для Південно-Східної Азії та Східної Європи – супровід чотирьох проєктів (RWVL Бангладеш, RWVL Індонезія, RWVL Шрі-Ланка, RWVL Україна).
Глобальний навчальний хаб розпочне розробку Глобального навчального порядку денного в консультації з партнерами RWVL у різних регіонах, паралельно з процесом відбору Регіональних навчальних хабів. Після відбору Регіональні навчальні хаби матимуть коротку підготовчу фазу для налагодження взаємодії з відповідними регіональними спільнотами WVL та Глобальним навчальним хабом, щоб забезпечити, що регіональні перспективи суттєво впливають на остаточний Глобальний навчальний порядок денний і підтвердити роль Регіональних хабів як рівноправних партнерів у його спільному створенні та впровадженні.
Попри визнання регіональних відмінностей і специфіки, пропозиції для Регіональних навчальних хабів повинні принаймні відповідати трьом основним цілям:
-
Просування регіональних навчальних пріоритетів і сприяння обміну «рівний-рівному».
-
Розміщення знань для використання та адвокації.
-
Сприяти феміністичному моніторингу, оцінюванню, підзвітності та навчанню (MEAL).
Для кого
Цей конкурс призначений для організацій із захисту прав жінок і феміністичних організацій або консорціумів організацій, які:
-
керуються, очолюються та спрямовуються переважно в регіоні, на який орієнтований відповідний Регіональний навчальний хаб;
-
забезпечують, щоб жінки та/або гендерно різноманітні люди становили більшість серед персоналу організації та її правління або наглядового комітету;
-
мають просування прав жінок, молоді, дівчат і гендерно різноманітних людей своєю основною місією — а не лише напрямом окремих програм;
-
можуть продемонструвати, що організації вже інтегровані в існуючі феміністичні рухи;
-
можуть продемонструвати ґрунтовний досвід у навчанні дорослих, підходах навчання «рівний рівному» та фасилітації, які об’єднують різних людей для колективного навчання, мислення й дій;
-
можуть продемонструвати ґрунтовний досвід у впровадженні адаптивних, партисипативних методологій для посилення програмної діяльності та адвокації, спрямованих на досягнення гендерної рівності та розширення прав і можливостей жінок і дівчат;
-
мають сильні навички фасилітації та досвід проведення навчань і воркшопів;
-
мають досвід застосування феміністичних практик моніторингу, оцінювання, підзвітності та навчання (MEAL), а також зацікавленість у демонстрації переваг феміністичних або гендерно трансформаційних підходів;
-
володіють логістичним, фінансовим та інституційним потенціалом для управління спільним проєктом такого характеру та масштабу;
-
мають досвід у трансляції знань і адвокації, зокрема у сфері регіональної політики або в рамках суспільних рухів;
-
здатні ефективно співпрацювати з Глобальним навчальним хабом та іншими Регіональними хабами, щоб забезпечити узгодженість і взаємодоповнюваність у межах Навчального партнерства;
-
здатні надавати послуги відповідними мовами у своїх регіонах: Регіональний навчальний хаб для Південно-Східної Азії та Східної Європи: англійська.
Сума
Бюджет, передбачений на стоврення Регіонального навчального центру для Південно-Східної Азії та Східної Європи: 500 000 канадських доларів.
Дедлайн
30 листопада 2025.

