ДЕДЛАЙН: 3 квітня 2025 року
ДЕ: вся Україна
ГАЛУЗІ: медіа
❗️Ми допомагаємо в оформленні та подачі заявки на цей грант❗️
Замовити оформлення грантової заявкиЦя грантова та менторська програма в рамках поточного проекту PluPro має на меті розширити можливості 50 місцевих незалежних засобів масової інформації. Мета – сприяти стійкості та життєздатності через заходи з розбудови потенціалу, інновації на основі дизайн-мислення та створення репозиторію тематичних досліджень і найкращих практик. Він спрямований на заохочення культури інновацій на місцевому рівні шляхом ознайомлення працівників ЗМІ з підходом дизайн-навчання, що фокусується на дослідженні аудиторії, створенні прототипів та тестуванні нових продуктів і послуг.
До кінця проекту буде накопичено набір тематичних досліджень та найкращих практик, якими можна буде поділитися з іншими редакціями по всій Європі, в країнах, що страждають від браку плюралізму, та за її межами. Усі результати проекту будуть доступні, що сприятиме постійному професійному розвитку після завершення програми.
Ця програма допоможе
-
Дозволити невеликим новинним агентствам у країнах, де плюралізм ЗМІ перебуває під загрозою, впроваджувати нові тактики та навички для розбудови стійкості та життєздатності;
-
Заохочувати культуру інновацій на місцевому рівні шляхом ознайомлення працівників ЗМІ з підходом дизайн-навчання, що зосереджується на дослідженні аудиторії, створенні прототипів та тестуванні нових продуктів і послуг;
-
Накопичення великої кількості тематичних досліджень та найкращих практик, якими можна буде поділитися з іншими редакціями по всій Європі, в країнах, що страждають від браку плюралізму, та за її межами.
Діяльність має бути зосереджена на конкретній сфері розвитку бізнесу, яка має потенціал для розширення аудиторії та підвищення стійкості конкретного ЗМІ в довгостроковій перспективі.
Наприклад, гранти можуть дозволити редакціям вперше замовити глибоке дослідження аудиторії, створити нову редакційну пропозицію для нової групи користувачів, редизайн веб-сайту для відображення інформації про редакційний процес, що зміцнює довіру, або експериментувати з новими методами висвітлення особливо поляризаційних тем. Цей список не є вичерпним, і ми вітаємо багато інших напрямків розвитку. Акцент має бути на створенні прототипу чогось нового, що можна вдосконалити, а не обов’язково повністю готового продукту.
Для кого
-
Ця грантова програма буде відкрита для малих і середніх, місцевих і незалежних ЗМІ (компаній, зареєстрованих як юридичні особи) у країнах-членах ЄС та країнах-учасницях програми «Креативна Європа» (Ісландія, Норвегія, Ліхтенштейн, Албанія, Боснія і Герцеговина, Грузія, Косово, Чорногорія, Північна Македонія, Сербія, Україна, Вірменія та Туніс), з особливим акцентом на країнах із середнім або високим рівнем ризику згідно з Моніторингом плюралізму в медіа.
-
ЗМІ мають бути юридичними особами, офіційно зареєстрованими щонайменше за рік до кінцевого терміну подачі заявок на грантовий конкурс.
-
Медіа вже повинні були зробити журналістський контент доступним для широкої громадськості принаймні за рік до кінцевого терміну подачі заявок на грантовий конкурс.
-
Проект має бути чітко визначений у часі (фаза реалізації проекту має тривати 2 місяці, а грантовий період починається приблизно через півтора місяці після кінцевого терміну подачі заявки).
-
Грантовий запит не має на меті фінансування поточної діяльності, а спрямований на підтримку чітко визначених інноваційних проектів, які виходять за рамки поточної діяльності. Це можливість розробити прототипи нових продуктів або послуг.
-
Юридичні особи повинні мати оборот менше 1,5 млн. євро і не повинні бути частиною групи або консорціуму з консолідованим оборотом, що перевищує 3 млн. євро.
Сума
Максимальна сума на одну редакцію становить 5 000 євро.
Можуть бути профінансовані за рахунок гранту витрати на персонал, операційні витрати та амортизацію інвестицій, які відповідають наступним сукупним умовам:
-
безпосередньо пов’язані з проектом
-
виникають протягом проектного періоду та після підписання грантової угоди з Європейським фондом журналістики
-
є необхідними для реалізації проекту
-
фактично понесені бенефіціаром гранту, ідентифіковані та підтверджені, зокрема, відображені на рахунках бенефіціара відповідно до стандартів бухгалтерського обліку, що застосовуються в країні, де заснований бенефіціар, та звичайної практики обліку витрат бенефіціара
-
не фінансуються іншими донорами або програмами підтримки
-
вони повинні бути розумними, обґрунтованими та відповідати принципу належного фінансового менеджменту
-
вони повинні відповідати чинному національному законодавству про податки, працю та соціальне забезпечення.
Наступні витрати не є прийнятними:
-
витрати на персонал та операційні витрати, не пов’язані безпосередньо з проектом
-
інвестиційні товари (наприклад, ІТ-обладнання, мобільні телефони тощо)
-
витрати на внутрішню оренду (оренда для себе – як власника – приміщень або іншої інфраструктури)
-
накладні та офісні витрати
-
витрати на харчування, їжу та напої, добові
-
внески в натуральній формі від третіх осіб
-
відсотки, витрати на обслуговування боргу, втрати від курсових різниць
-
ПДВ до відшкодування
Дедлайн
Дедлайн у четвер, 3 квітня 2025 року, 13:00 CET.
Після дедлайну подачі заявок Європейський фонд журналістики перевіряє дотримання формальностей і може запросити додаткову інформацію від заявників. Зазвичай це займає один тиждень.
Після цього заявки передаються на розгляд журі для оцінки.
Зазвичай заявників повідомляють про рішення приблизно через 40 днів після закінчення терміну подачі заявок.