ДО 2,05 МЛН ГРН – ГРАНТИ В РАМКАХ КОНКУРСУ ПРОЄКТІВ В СФЕРІ РОЗВИТКУ МЕДІА

КОЛИ: до 23:59 за київським часом 26 травня 2023 року

ДЕ: Херсонська, Миколаївська, Одеська, Запорізька, Дніпропетровська, Харківська, Донецька, Луганська, Сумська, Чернігівська, Київська області

ГАЛУЗІ: медіа

❗️Ми допомагаємо в оформленні та подачі заявки на цей грант❗️

Замовити оформлення грантової заявки

Для кого:

ПРИЙНЯТНІ РЕЦИПІЄНТИ

Типи ЗМІ, яким може бути надана підтримка в рамках цього конкурсу:

– місцеві/регіональні онлайн-ЗМІ;

– місцеві/регіональні друковані ЗМІ;

– місцеві/регіональні телеканали;

– місцеві/регіональні радіостанції.

Критерії відбору малих і середніх ЗМІ:

  • щомісячна аудиторія до 0,3 млн користувачів в інтернеті за даними Google Analytics або ж аналогічна аудиторія слухачів чи глядачів;

  • як мінімум 5 співробітників;

  • цільова аудиторія – прифронтові, нещодавно звільнені та тимчасово окуповані території;

  • дотримання професійних журналістських стандартів;

  • авторитетність серед ЗМІ, що висвітлюють життя місцевих громад;

  • висока зацікавленість у розвитку соціальних медійних платформ з метою збільшення показника охоплення цільової аудиторії;

  • наявність розробленого плану зі збільшення на 15% обсягу створення та поширення якісного оригінального контенту з власних джерел.

Критерії відбору великих ЗМІ:

  • щомісячна аудиторія понад 0,3 млн користувачів в інтернеті за даними Google Analytics або ж аналогічна аудиторія слухачів чи глядачів;

  • як мінімум 20 співробітників;

  • цільова аудиторія – прифронтові, нещодавно звільнені території та/або ТОТ;

  • дотримання професійних журналістських стандартів;

  • авторитетність серед ЗМІ, що висвітлюють життя місцевих громад;

  • висока зацікавленість у розвитку соціальних медійних платформ з метою збільшення показника охоплення цільової аудиторії;

  • наявність розробленого плану зі збільшення на 15% обсягу створення та поширення якісного оригінального контенту з власних джерел.

Юридичні особи, що подають проєктні пропозиції для участі в цьому Конкурсі, повинні відповідати наступним вимогам:

  • законно створена та зареєстрована медійна організація в одній із цільових областей. Організаційно-правова форма: незалежна приватна медійна компанія чи некомерційна медійна організація. Заявки повинні подаватися від імені організації громадянського суспільства / НУО чи від зареєстрованої юридичної особи (незалежна приватна медійна компанія чи некомерційна медійна організація), законно створеної та зареєстрованої в одній із цільових областей проєкту;

  • підтверджене дотримання професійних і етичних журналістських стандартів;

  • попередній досвід роботи в проєктах із донорським фінансуванням буде перевагою;

  • досвід реалізації медійних проєктів в Україні;

  • досвід інтеграції гендерних питань у програмну діяльність, дослідження та винесення уроків, а також досвід підготовки звітності з питань моніторингу, оцінки, винесення уроків (MEL) згідно з графіком звітування для донорів буде перевагою;

  • готовність дотримуватися всіх правил і норм співпраці, запропонованих міжнародним донором;

  • готовність пройти процедуру належної перевірки (due diligence), щоб продемонструвати здатність розробити / запровадити на достатньому рівні політики щодо обов’язку належної турботи / охорони здоров’я, добробуту та прав людини / інші необхідні політики і процедури.

Разом із заявкою подається резюме редакторського колективу, залученого до проєкту.

Пропозиції від юридичних осіб, які не відповідають вищевказаним вимогам, не розглядатимуться. Заявки від фізичних осіб, комерційних організацій, державних установ і організацій, органів місцевого самоврядування, профспілок, політичних партій і релігійних організацій не розглядатимуться.

Наступні юридичні особи НЕ МАЮТЬ ПРАВА подавати заявки за цим конкурсом:

  • організації, що зловживали донорськими коштами в минулому (окрім випадків, коли участь організації в конкурсі прямо затверджена донорами ФПСУ);

  • організації, включені в додаткові матеріали, надані урядом Великої Британії чи іншими сторонами, стосовно осіб чи організацій, яким заборонено надавати допомогу;

  • організації, чиї назви чи керівництво є в системі «Віжуал Комплайенс» (Visual Compliance – система пошуку по міжнародних переліках заборонених осіб та організацій, опублікованих Великою Британією, США, Канадою, ЄС, ООН, та іншим міжнародним перелікам);

  • організації, пов’язані з російськими організаціями та/або організації, зареєстровані в Росії.

Можливості

У бюджеті можна передбачати кошти, наприклад (але не виключно), на: оплату роботи персоналу / експертів / консультантів; витрати на маркетинг у соціальних мережах (SMM та інші рекламні витрати); закупівлю обладнання (за потреби); транспортні витрати, пов’язані зі створенням контенту; офісні витрати тощо.

Можливо, ви захочете самостійно оформляти грантові заявки й на постійній основі отримувати безповоротні грантові кошти на свої проєкти!? А щоб ви навчилися робити це правильно, ми розробили для вас: 

🔴 Онлайн курс з написання грантових проєктів ТУТ

🔴 Посібник “ЯК ОТРИМАТИ ГРАНТ!” Детальніше ТУТ