ДЕДЛАЙН: 6 червня 2025 року
ДЕ: вся Україна
ГАЛУЗІ: медіа
❗️Ми допомагаємо в оформленні та подачі заявки на цей грант❗️
Замовити оформлення грантової заявкиIPI’s New Media Incubator — це восьмимісячна програма підтримки стартапів і нових медіа-проєктів. Уже в другому випуску, Інкубатор пропонує фінансування, персоналізовані консультаційні послуги, тренінги, інструменти та наставництво. Ми допомагаємо вам визначити потреби ринку, відкрити нові можливості та створити сталий і креативний новинний продукт, що формуватиме медіаринок сьогодні й завтра. Медіа, що подають заявку, повинні мати вже проведене дослідження ринку й аудиторії, чітке бізнес-обґрунтування та енергію для зростання.
Інкубатор підтримує редакції, яким до трьох років АБО які мають мінімально життєздатний продукт (MVP), запуск якого заплановано протягом наступних шести місяців. MVP — це базова, але функціональна версія вашого продукту, достатня для тестування й отримання зворотного зв’язку за мінімальних витрат.
IPI підтримуватиме учасників у реалізації їхніх ідей через основну грантову схему, що фінансує конкретний новинний продукт або джерело доходу.
IPI проводить комплексне індивідуальне оцінювання потреб силами внутрішніх експертів і створює адаптовану програму Інкубатора, яка навчає, консультує й супроводжує грантоотримувачів до досягнення відповідності продукту ринку, стійкості й успішної реалізації проєкту.
Під час Інкубатора учасники глибше розуміють інформаційні потреби своєї цільової аудиторії, створюють прототип свого продукту з метою збільшити кількість підписників, досягти прибутку від читачів та більше.
Можливості
-
Грант до 15 000 євро на реалізацію вашого проєкту.
-
Один місяць персоналізованого оцінювання потреб для визначення вашого виклику, формулювання проблеми та розробки дорожньої карти рішень.
-
Інтенсивне навчання, зосереджене на інструментах і навичках, які можна буде застосовувати у вашій редакції й після завершення Інкубатора. Фокус — на вирішенні проблем і пошуку рішень, дослідженні аудиторії, стратегічному плануванні та управлінні продуктом, форматах журналістики, створених для залучення користувачів, цифрових бізнес-моделях і диверсифікації джерел доходу.
-
4-денний очний буткемп у Відні за участі 2–3 представників кожного медіа з Інкубатора, у поєднанні з участю у Всесвітньому конгресі IPI та Фестивалі медіа-інновацій 2025 року у Відні.
-
Індивідуальні консультації, персоналізовані відповідно до потреб вашої редакції, з гнучкими наставниками — галузевими експертами, доступними на запит протягом усього Інкубатора.
-
Групові сесії з коучами разом з іншими учасниками, які розробляють подібні проєкти.
-
Виступи спікерів та майстер-класи на теми, визначені під час оцінювання потреб.
-
Доступ до онлайн-платформи з навчальними модулями та записами від лідерів галузі. Щомісячні сесії “Запитай мене про що завгодно” дають змогу учасникам безпосередньо ставити запитання експертам.
-
Доступ до мережевої платформи з нинішньою групою учасників, експертами-наставниками, усіма випускниками програми та мережею медіа-інноваторів.
Для кого
-
Ви базуєтеся в одній із наступних країн: Албанія, Австрія, Бельгія, Боснія і Герцеговина, Болгарія, Хорватія, Республіка Кіпр, Чехія, Данія, Естонія, Фінляндія, Франція, Грузія, Німеччина, Греція, Угорщина, Ісландія, Ірландія, Італія, Косово, Латвія, Ліхтенштейн, Литва, Люксембург, Мальта, Молдова, Чорногорія, Нідерланди, Північна Македонія, Норвегія, Польща, Португалія, Румунія, Сербія, Словаччина, Словенія, Іспанія, Швеція та Україна.
-
Ви — медіаорганізація з ідеєю, готовою до запуску протягом наступних шести місяців, або стартап, якому не більше трьох років, і який розробляє або масштабує медіапродукти чи джерела доходу.
-
Ваша організація повинна мати мінімально життєздатний продукт (MVP) і стратегічний підхід до бізнес-моделі. Прийнятні медіа можуть розробляти, але не обмежуються такими типами джерел доходу або медіапродуктів: доходи від підписників; монетизація розслідувальної журналістики; ліцензійні стратегії; стратегії залучення; залучення молодої аудиторії; події та партнерства з брендами; вертикальне, соціальне відео; нішеві продукти або вертикалі; рекламна модель цифрових новин; цифрове аудіо; розсилки; паперова та/або цифрова підписка; некомерційна модель: пожертви, краудфандинг; медіатехнології.
-
Ви повинні мати чітке й сформульоване розуміння виклику, який хочете вирішити, і усвідомлювати існуючу потребу чи прогалину.
-
Ви маєте мати план з ідентифікації та обслуговування вашої аудиторії або бути відкритими до проведення дослідження аудиторії та оцінки її інформаційних потреб. Прагнення до громадянської журналістики є перевагою.
-
Ваше медіа має демонструвати готовність досліджувати й впроваджувати нові ідеї, інструменти й технології для покращення сторітелінгу та залучення аудиторії, а також вчитися у фахівців та інших учасників.
-
Ви повинні мати потенціал для реалізації запропонованих інновацій і час для повноцінної участі в програмі Інкубатора, щоб розробити й впровадити сталі рішення.
-
Ваша організація повинна мати команду щонайменше з двох осіб, які готові брати участь у заходах Інкубатора протягом усіх восьми місяців (орієнтовне навантаження — чотири години на тиждень, розподілені між обома учасниками).
-
Ваша команда в Інкубаторі має бути різнопрофільною, з правильним поєднанням навичок, необхідних для реалізації проєкту, таких як управління медіа та редакторський досвід.