КОЛИ: 7 вересня 2023 р. 17:00:00 за брюссельським часом
ДЕ: вся Україна
ГАЛУЗІ: екологія, клімат
❗️Ми допомагаємо в оформленні та подачі заявки на цей грант❗️
Замовити оформлення грантової заявкиІнтеграція транспортного засобу до мережі (V2G) – Розробка національної системи стимулювання для інтеграції електричних транспортних засобів як накопичувачів енергії в домі/будівлі, в енергетичних спільнотах і в національних мережах
ID ТЕМИ: LIFE-2023-PLP-CLIMA
Мета:
Базуючись на статті 11 Регламенту LIFE 2021/783, багаторічна робоча програма LIFE на 2021-2024 рр. передбачає можливість щорічного фінансування обмеженої кількості проектів, призначених для підтримки конкретних потреб у розробці та реалізації екологічної політики та законодавства Союзу.
Раз на рік, консультуючись з державами-членами, Комісія проводить інвентаризацію конкретних потреб щодо розробки та реалізації екологічної чи кліматичної політики та законодавства Союзу, які необхідно розглянути протягом наступних років, і визначає серед них потреби, які можуть бути розглядається конкретними проектами.
Для кого
Щоб відповідати вимогам, заявники (бенефіціари та афілійовані особи) повинні:
− бути юридичними особами (державними чи приватними організаціями);
− бути зареєстрованою в одній із прийнятних країн, тобто:
-
держави-члени ЄС (включаючи заморські країни та території (OCT))
-
країни, що не входять до ЄС:
-
перераховані країни ЄЕЗ та країни, асоційовані з Програмою LIFE (асоційовані країни), або країни, які ведуть переговори щодо угоди про асоціацію та де угода набуває чинності до підписання гранту (список країн-учасниць)
− координатор має бути зареєстрований у відповідній країні. Бенефіціари та афілійовані особи повинні зареєструватися в Реєстрі учасників — перед подачею пропозиції — і повинні бути підтверджені Центральною службою перевірки (REA Validation). Для перевірки їм буде запропоновано завантажити документи, що підтверджують правовий статус і походження.
Інші організації можуть брати участь у інших ролях консорціуму, таких як асоційовані партнери, субпідрядники, треті сторони, які роблять внески в натуральній формі тощо (див. розділ 13).
Сума
250 000 ЄВРО
Терміни
Дедлайн: 7 вересня 2023 р. 17:00:00 за брюссельським часом.
Умови:
Сфера застосування:
Конкретний проект:
Запропонований проект має розробити та перевірити здійсненність законодавства/схем підтримки, які дозволяють використовувати батареї електромобілів (при підключенні) як домашні батареї/для живлення енергетичних спільнот – і усувають будь-які потенційні адміністративні перешкоди (включно з їх авторизацією), коли вони підключені до розумної розетки вдома / в колективних житлових будинках / на роботі / придорожніх «повільних» пунктів зарядки. Проект включатиме в себе розповсюдження для державних органів у державах-членах.
Вирішена конкретна потреба:
У кількісному відношенні зберігання батареї електромобілів є важливим, оскільки:
1) Автомобілі припарковані приблизно 95% часу – більшу частину цього часу електромобілі можна підключити до електромережі.
2) Акумулятори електромобілів є відносно великими, навіть порівняно з домашніми акумуляторами (для порівняння, стандартний Power Wall має ємність від 9 до 18 кВт·год, батарея електромобіля зазвичай 75 кВт·год, до 100 кВт·год (у міських автомобілів близько 50 кВт·год) – великий потенціал для накопичення – і для інтелектуального заряджання; як нагадує МЕА, нам знадобиться величезна кількість розсіяного та концентрованого накопичувача енергії для декарбонізації енергії – і електромобілі внесуть великий внесок (з теплою енергією, що зберігається в добре ізольованих баках за допомогою теплових насосів , це основне джерело гнучкості попиту); ми всі розвиваємося не лише до споживачів, а й до учасників ринку ціноутворення в реальному часі, де електроенергія може бути надзвичайно дешевою, коли виробляється багато відновлюваних джерел енергії, а теплові електростанції не працюють. , до дуже дорогих у піках.
3) Ми вже підтримали – на рівні корпоративного парку, через Інноваційний фонд, «Віртуальні електростанції», що складаються з автопарків, якими керує енергетичний агрегатор.
Проте відсутність стимулюючої законодавчої бази може спричинити адміністративні бар’єри та бюрократичну тяганину, що перешкоджатиме використанню цього потенціалу.
Можливості
Очікуваний вплив:
Конкретний проект, наданий у рамках цього конкурсу, матиме суттєву підтримку в розробці політики та впровадженні законодавства щодо інтеграції транспортного засобу в мережу, що призведе до:
-
Визначення найкращих практик і недоліків (перешкод для безперебійної інтеграції) у законодавстві та нормативних актах V2G у державах-членах, щоб продемонструвати найкращі варіанти та впровадити їх у всі інструменти підтримки ЄС;
-
Підвищення обізнаності держав-членів і зацікавлених сторін щодо такої практики;
-
Висвітлення законодавчих/незаконодавчих потреб для підтримки інтеграції енергетичних систем, як це передбачено стратегією ЄС щодо цього, а також плавного розгортання ринку постачальників послуг мобільності;
-
Забезпечення основи для подальшої стандартизації/інтеграції в рамках Форуму сталого транспорту/впровадження AFIR/EPBD.
Ці дії в кінцевому підсумку сприятимуть зменшенню пікових навантажень і відокремлять виробництво електроенергії від викопного палива.