КОЛИ: до 23 вересня 2022 року
ДЕ: Дніпропетровська, Донецька, Запорізька, Луганська, Миколаївська, Харківська, Херсонська
ГАЛУЗІ: усі галузі
Програма реалізується в рамках Проєкту “Підтримка підприємців і життєзабезпечення”, який фінансується та впроваджується Програмою розвитку ООН в Україні (ПРООН) у співпраці з Івано-Франківською міською радою та Івано-Франківською обласною військовою адміністрацією для суб’єктів підприємницької діяльності мікро- та малого розміру, який перемістився або в процесі переміщення у Івано-Франківську обл.
Адміністратор грантової програми – Івано-Франківська ТПП
Для кого
Для суб’єктів підприємницької діяльності, які відповідають таким вимогам:
- наявна офіційна реєстрація (юр. особа або ФОП) більш як 12 місяців;
- бізнес, релокований або в процесі релокації із таких областей: Харківська, Луганська, Донецька, Запорізька, Херсонська, Миколаївська, Дніпропетровська;
- бізнес, діяльність якого здійснюється або планується у Івано-Франківській обл. та місті Івано-Франківськ;
- бізнес мікро- малого розміру або середнього (до 250 працівників);
- бізнес, очолюваний жінками має додаткову перевагу;
- бізнес, зареєстрований в державній програмі з релокації матиме перевагу.
Сума
Сума гранту – до $4 000 по курсу ООН (станом на 15.08.2022: $4 000 * 37 грн = 148 000 грн).
Всього – 20 грантів на суму до $80 000.
Терміни
До 23 вересня 2022, 23:59
Умови
Розподіл витрат гранту настуний:
– матеріально-технічне забезпечення – до 85% від суми гранту:
- закупівля обладнання та інструментів;
- закупівля оргтехніки та меблів;
- орендна плата за приміщення (до 1,5 міс. та до 25 % гранту).
– консультаційні послуги – до 15% від суми гранту:
- розробка маркетингового плану;
- розробка стратегії розвитку підприємства;
- розробка експортної стратегії
- та інші консультаційні послуги
Вимоги до подання документів
- 1.ПОДАННЯ ЗАЯВОК
до 23 вересня 2022 року, 23:59
Прийом аплікаційних заявок здійснюється з 12 по 23 вересня 2022р. Один заявник має можливість подати тільки одну заявку. Грантоотримувач повинен підготувати аплікаційний пакет згідно наступних вимог:
- Наявність повного пакету документів з відповідними додатками.
- Статті витрат раціональні та відповідають потребам бізнесу.
- Створення нових робочих місць за кошти мікрогранту буде додатковою перевагою.
2.КОНКУРСНИЙ ВІДБІР УЧАСНИКІВ
до 30 вересня 2022 року
Неповні заявки або заявки, до яких не були додані документи на запит Адміністратора конкурсу, не будуть прийняті до розгляду. Фіналісти конкурсу будуть запрошені на коротке інтерв’ю (до 15 хв.) з грантовою Комісією, яке складатиметься з представлення своєї компанії та заявки та за потреби відповідей на питання грантової комісії
Оцінка здійснюватиметься згідно з п’ятьма визначеними критеріями:
- розуміння свого бізнесу та ринку, ефективність бізнесу;
- додана вартість та конкурентоздатність товару чи послуги бізнесу;
- підтверджений намір створення робочих місць;
- аргументованість грантових витрат та потенційний вплив грантового фінансування на бізнес кандидата;
- життєздатність та сталість бізнесу заявника за результатами реалізації грантового проєкту.
3.ОГОЛОШЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ
Перелік заявок, відібраних для підтримки публікуються на сайті ІФ ТПП, та ресурсах ОВА і міської ради. Заявники будуть проінформовані листом на адресу електронної пошти у відповідь на надісланий пакет документів.
4.ЗВІТ ТА МОНІТОРИНГ
до 30 листопада 2022 року
- Грант перераховується в гривнях на рахунок грантоотримувача відповідно до затверджених статей та укладеного договору.
- Грант видається двома частинами:
- 80% – авансовий платіж (планово – початок жовтня 2022);
- 20% – відшкодування після звітування та проведення моніторингу (підприємець має бути спроможний власними коштами профінансувати 20% вартості планових статей, які будуть йому відшкодовані після звітування та проведення моніторингу (планово – грудень 2022).
- Відповідальність за сплату усіх визначених законодавством України податків несе одержувач гранту.
- Грантоотримувач здійснює закупівлю товарів/послуг самостійно на основі грантового договору та затверджених статей. При цьому:
- не допускається закупівля товарів/послуг за завищеними цінами (буде проводитись оперативне порівняння ринкових цін);
- кожна закупівля погоджується координатором проєкту після перевірки її відповідності податковому законодавству.
- Після завершення закупівлі проводитиметься моніторинг через фізичний візит до грантоотримувача або дистанційно.
- Після здійснення закупівлі грантоотримувач зобов’язується надати:
- документи, що підтверджують цільове витрачання гранту (банківські виписки, договори, накладні, акти);
- візуальне підтвердження закупівлі товарів (фото);
- коротку анкету-звіт.