КОЛИ: до 16 листопада 2022 року 17:00:00 за брюссельським часом
ДЕ: вся Україна
ГАЛУЗІ: екодизайн та енергетичне маркування
❗️Ми допомагаємо в оформленні та подачі заявки на цей грант❗️
Замовити оформлення грантової заявкиЕкодизайн та енергетичне маркування для продуктів, пов’язаних з енергією, користуються широкою підтримкою постачальників, роздрібних торговців, споживачів та громадян, але невідповідність вимогам викликає значне та зростаюче занепокоєння (наприклад, понад 70% продуктів не відповідають вимогам до інформації). Відсутність обізнаності, знань або детального розуміння законодавчих положень суб’єктами господарювання є однією з найімовірніших головних причин, а не погана воля. Мета цього заходу полягає в тому, щоб розширити доступ до операторів (існуючих) ресурсів, щоб допомогти їм відповідати вимогам, шляхом збільшення охоплення та активної участі відповідних зацікавлених сторін.
Для кого
До участі в Програмі мають бути залучені всі відповідні зацікавлені сторони (наприклад, європейські та національні організації), необхідні для успішної реалізації заходу, включаючи принаймні:
- Європейські організації, що представляють відповідних економічних операторів у різних секторах (наприклад, асоціації постачальників, асоціації роздрібних торговців), з мінімум 5 партнерами, які разом охоплюють своїм членством щонайменше 2/3 держав-членів ЄС.
- Європейські організації, що представляють відповідних суб’єктів у державному чи некомерційному секторі, з принаймні 2 партнерами, які представляють споживчі, екологічні неурядові організації або організації органів ринкового нагляду, разом охоплюючи через своє членство щонайменше 2/3 держав-членів ЄС.
Сума
Комісія вважає, що пропозиції, які просять внесок від ЄС у розмірі до 2,5 мільйонів євро, дозволять належним чином вирішити конкретні цілі. Тим не менш, це не виключає подання та відбору пропозицій із запитом на інші суми.
Терміни
Дедлайн по цьому конкурсу 16 листопада 2022 р. 17:00:00 за брюссельським часом
Умови
Щоб вирішити цю проблему, запропонована(і) дія(ї) має створити механізм, що поєднує як реакційну, так і проактивну допомогу суб’єктам господарювання через цільове та своєчасне інформування для підвищення їх обізнаності, знань та розуміння відповідних Регламентів. Конкретний характер діяльності залежить від проектних пропозицій, хоча також слід приділити увагу охопленню малих і середніх постачальників і роздрібних торговців (наприклад, тих, хто не є членами торгових асоціацій і/або розташований у віддалених районах). , наприклад, про нормативні зміни щодо нових або змінених марок енергоефективності. Дії повинні охоплювати щонайменше наступне та мати як реактивний, так і проактивний характер:
- Підвищення спроможності виробників і, зокрема, роздрібних торговців щодо майбутнього зміненого масштабу, нових етикеток або інших важливих тем за допомогою цілеспрямованих і своєчасних комунікаційних і навчальних кампаній, беручи до уваги та, якщо це можливо, спираючись на досвід попередніх пов’язаних проектів H2020.
- Використовуйте або адаптуйте існуючі технічні інструкції та рекламні матеріали або створюйте нові, якщо це необхідно. Об’єкт не повинен винаходити чи брати на себе відповідальність за тлумачення чи інші вказівки, а радше допомагати користувачам знайти те, що існує (і звертатися до компетентних національних органів, включаючи органи ринкового нагляду чи Комісію щодо питань, на які немає відповідей чи вказівок).
- Поширювати знання про доступні рекомендації/ресурси через відповідні канали (веб-сайти, електронні листи, вебінари, участь у конференціях, галузевих ярмарках, розсилки, галузеві асоціації, спеціалізовані мережі тощо), у тому числі на EPREL, з метою підвищення обізнаності роздрібних торговців щодо його існування та стимулювання їх потенційної ролі як мультиплікаторів.
- Створіть службу довідкової лінії для відповіді на запити від суб’єктів господарювання (які часто є надто конкретними, щоб ними ефективно займатися служба Європейської комісії Direct Direct). Питання, на які поки що немає авторитетних чи чітких відповідей, можна просто визнати такими та «передати» владі.
Щоб забезпечити адекватність наданої інформації, бенефіціари будуть активно спілкуватися з Комісією або компетентними національними органами, включаючи національні органи з нагляду за ринком, якщо це доречно.
Можливості
Очікуваний вплив :
Пропозиції мають сприяти кращому розумінню та дотриманню законодавства ЄС про екодизайн та енергетичне маркування суб’єктами господарювання.
Пропозиції повинні кількісно визначати їхній вплив, використовуючи наведені нижче індикатори, де це доцільно, а також інші показники ефективності конкретного проекту:
- Кількість суб’єктів господарювання, залучених та проінформованих про заходи, спрямовані на покращення їхнього розуміння нових законодавчих актів (наприклад, нові або змінені етикетки), принаймні 5 000 на мільйон євро фінансування ЄС.
- Збереження первинної енергії за рахунок проекту (у ГВт·год/рік).
- Виробництво відновлюваної енергії за рахунок проекту (у ГВт-год/рік).
- Інвестиції в сталу енергетичну реновацію, започатковані проектом (сукупно, у мільйонах євро).
Ці впливи мають бути продемонстровані під час проекту та протягом 5 років після закінчення життєвого циклу проекту.