КОЛИ: до 14 червня 2023 року [23:59]
ДЕ: вся Україна
ГАЛУЗІ: медіа
❗️Ми допомагаємо в оформленні та подачі заявки на цей грант❗️
Замовити оформлення грантової заявкиІнкубатор нових медіа співпрацює з вами, щоб створити міцну основу для вашого медіа-стартапу!
New Media Incubator інвестує в медіа-підприємців, які розробляють креативні, нові бізнес-моделі та продукти, які формують медіа-ринок сьогодні та завтра. Сюди входять стартапи та нові медіа-підприємства, які розробляють, запускають і перетворюють на життєздатний бізнес шляхом надання фінансової підтримки, навчання, доступу до мережі та навчання. Важливо мати сильну команду мінімум з двох людей.
New Media Incubator — це шестимісячна програма для європейських нових медіа-підприємств і видавців на ранніх стадіях розвитку, що базуються на існуючих ідеях. Програма підтримує видавців із мінімальним життєздатним продуктом, який планується запустити протягом наступних шести місяців і не перевищує трьох років. Видавці працюватимуть над тим, щоб виявити прогалини на ринку, отримати глибше розуміння інформаційних потреб своєї аудиторії, створити прототип продукту та постійно експериментувати, тестувати та підтримувати свій стартап або частину своєї бізнес-моделі чи контенту. Успішні кандидати матимуть продуманий і стратегічний підхід до своєї бізнес-моделі, але потребуватимуть фінансової підтримки та наставництва для її впровадження.
Для кого:
Медіа має бути новим медіа-стартапом із наявними дослідженнями ринку та аудиторії, надійним діловим обґрунтуванням та енергією для зростання.
Кандидати повинні проживати в одній із таких країн: Албанія, Австрія, Бельгія, Боснія та Герцеговина, Болгарія, Хорватія, Республіка Кіпр, Чеська Республіка, Данія, Естонія, Фінляндія, Франція, Німеччина, Греція, Угорщина, Ірландія, Італія, Косово, Латвія, Литва, Люксембург, Мальта, Молдова, Чорногорія, Нідерланди, Північна Македонія, Польща, Португалія, Румунія, Сербія, Словаччина, Словенія, Іспанія, Швеція та Україна.
Сума
New Media Incubator може покрити будь-який відсоток витрат на проект, до 100 відсотків від загальної суми. Спільне фінансування заохочується, але не є обов’язковим. У своїй заявці команди повинні вказати будь-які існуючі джерела фінансування.
Кандидати на New Media Incubator можуть просити гранти від 5 000 до 15 000 євро.
Відібрані проекти підпишуть грантову угоду з IPI для отримання коштів. Виплата коштів здійснюватиметься двома траншами:
-
60 відсотків суми гранту при підписанні договору про надання гранту
-
40 відсотків після завершення проекту, яке виконується шляхом подання остаточного описового звіту та завершення узгоджених етапів (необхідно до кінця шостого місяця за графіком проекту).
Терміни
Дедлайн: до 14 червня 2023 року [23:59].
Умови
Відповідні новинні медіа-стартапи можуть створювати, але не обмежуючись цим, такі типи продуктів для отримання прибутку та контенту:
-
Дохід від читачів
-
Пакети членства
-
Завоювання юних читачів
-
Вертикальне, соціальне відео
-
Цифрові новини з рекламою
-
Цифрове аудіо
-
Інформаційні бюлетені
-
Друкована та/або цифрова підписка
-
Неприбутковість, пожертвування
-
Медіатехнології
-
Залучення громади
У своїй заявці ви більш чітко визначите своє медіа-підприємство з точки зору його ринкової прогалини, аудиторії та потенціалу прибутку.
Щоб подати заявку, необхідно встановити наступне:
-
Ви новачок або незабаром запустите медіа-стартап і готові використовувати аудиторію та інноваційні методи для зростання. На практиці це означає, що у вас повинна бути ідея, готова до запуску в найближчі шість місяців, або стартап віком до трьох років, який створює чи розширює новинні продукти чи джерела доходу.
-
Визначили прогалину, яка потребує обслуговування, розробили бізнес-план і фінансовий прогноз.
-
Продемонструйте, що команда має перевірену бізнес-ідею
-
Ваша команда демонструє правильне поєднання навичок для реалізації вашого проекту, наприклад, медіа-менеджменту та редакторського досвіду
-
Прагнення сприяти новинним інноваціям і журналістській співпраці
-
Майте план, як визначити та обслуговувати свою аудиторію, або будьте відкриті для проведення досліджень аудиторії та оцінки інформаційних потреб
-
Відданість громадській журналістиці є плюсом.
Критерії відбору
-
чітко визначений виклик або проблему, яку ви хочете вирішити
-
команда, готова вирішити проблему чи виклик, який ви визначили
-
чітке визначення вашої цільової аудиторії та бажання охопити нову аудиторію за допомогою якісного контенту
-
нещодавно проведене дослідження аудиторії або інша діяльність з тестування ринку
-
добре сформульоване бачення зростання
-
ймовірність виживання після шестимісячного проекту.
Щоб подати заявку, ви повинні мати команду з двох співробітників, які заявили, що братимуть участь протягом шести місяців роботи інкубатора.
Вимоги до заявки
Кожна команда заявників повинна призначити головного заявника з медіа-учасника.
Заявники можуть зберегти форму заявки, натиснувши «зберегти», і повертатися до неї, доки не заповнять її та не будуть готові подати. Їм буде надіслано електронною поштою посилання на свою заявку, за якою вони зможуть повернутися до 14 червня 2023 року [23:59] . Після подання заявки її більше не можна редагувати.
Розглядатимуться лише заявки англійською мовою, які надійдуть через платформу Jotform (праворуч) до зазначеної дати та часу. Ви отримаєте електронний лист із підтвердженням надсилання.
Будемо вдячні за стислість у наданні запитуваної інформації.
Кандидати повинні відповісти на такі питання:
-
Інформація про вашу організацію
-
Члени команди (не менше двох)
-
Місія та цінності вашої організації
-
Назва проекту та крок ліфта
-
Визначення вашої цільової аудиторії та розриву ринку
-
Список фінансових ресурсів, необхідних для реалізації вашого проекту
-
Визначення того, що означає успіх для вашої проектної пропозиції.
Процес відбору та терміни
Заявки пройдуть початкову попередню перевірку, щоб переглянути основні вимоги до заявки, і на цьому етапі заявників можуть попросити надати додаткову інформацію. Заявки, які не відповідають основним вимогам, не будуть передані до журі.
Відбирати проекти для участі в інкубаторі буде незалежне журі. Журі складатиметься з осіб, які глибоко розуміють інновації в незалежних редакціях, зокрема в Європі, включаючи директорів із продуктів, медіа-менеджерів, засновників медіа та головних редакторів з різних країн Європи.
Про будь-яку спробу будь-якої донорської або партнерської організації втрутитися в рішення журі буде негайно повідомлено решті журі. Від членів журі вимагатимуть заявити про будь-який можливий конфлікт інтересів, і їх попросять заявити про самовідвід щодо будь-якого судового рішення, якщо такі конфлікти можуть вплинути на незалежність або суспільне сприйняття незалежності. Ці самовідводи будуть зафіксовані.
Запитання? Запишіться на нашу інформаційну сесію тут або зв’яжіться з нами тут: innovation@ipi.media
Можливості
Протягом шести місяців роботи інкубатора ваша команда отримуватиме підтримку для подальшого розвитку прототипу вашого бізнесу. Діяльність, здійснювана під час інкубатора, буде спрямована на експериментування, тестування, визначення інформаційних потреб ваших громад і створення вашого підприємства на надійній основі. Цілі, яких ви досягнете під час інкубатора, включають глибше розуміння інформаційних потреб вашої цільової аудиторії, створення прототипу вашого новинного продукту з метою збільшення кількості передплатників, отримання прибутку від читачів тощо.