СПЕЦІАЛІЗОВАНІ ОСВІТНІ ПРОГРАМИ В КЛЮЧОВИХ СФЕРАХ ПОТЕНЦІАЛУ

ДЕДЛАЙН: 21 листопада 2024 року

БЮДЖЕТ: 55 000 000 євро

❗️Ми допомагаємо в оформленні та подачі заявки на цей грант❗️

Замовити грант під ключ

Ціль

Ця тема має на меті сприяти досягненню мети охопити 20 мільйонів фахівців з ІКТ в ЄС до 2030 року, одночасно сприяючи гендерній конвергенції, як це встановлено в політичній програмі Цифрового десятиліття. Вигоди від великих проривів у ключових галузях цифрових технологій (наприклад, штучний інтелект, аналітика даних, віртуальні світи, фотоніка, квантові, хмарні та периферійні обчислення та інші) не можуть матеріалізуватися, якщо не буде достатньо людей з достатніми знаннями для розробки, розгортання та використання ці цифрові технології та пов’язані з ними програми. Докази структурованого діалогу щодо цифрової освіти та навичок із державами-членами показують, що більшість держав-членів висловили занепокоєння щодо нестачі спеціалістів з ІКТ 1 . Навіть у державах-членах, які є лідерами цифрових технологій, існує постійна нестача людей, здатних розробляти та впроваджувати ключові цифрові технології 2 . Також значно зростає попит на професіоналів, які поєднують галузеві знання з цифровими навичками, що дозволяє використовувати цифрові рішення для конкретних бізнес-кейсів. Це, наприклад, випадок працівників у виробничому секторі, які можуть використовувати інструменти доповненої реальності/віртуальної реальності (AR/VR) для дистанційного ремонту двигунів, розробників програмного забезпечення та інженерів із спеціальним досвідом роботи в автомобілях або професіоналів у промислових секторах, які є ключовими для зеленого переходу, які все більше покладаються на передові цифрові технології в розробці відновлюваних джерел енергії або чистих і розумних мобільних рішень. Ці профілі можна назвати користувачами передових цифрових технологій, і вони мають вирішальне значення для забезпечення та підтримки цифровізації традиційних промислових секторів від сільського господарства та фінансів до виробництва, автомобілебудування та медицини, а також є ключовими для досягнення подвійного зеленого та цифрового переходу.

Розглядаючи відповідну освітню пропозицію, звіт JRC за 2022 рік показує, що пропозиція спеціалізованої освітньої програми з штучного інтелекту, кібербезпеки, HPC та науки про дані дещо покращилася в ЄС-27, зокрема у сфері штучного інтелекту, де кількість магістерських програм зросла на 20% порівняно з минулим роком. Однак він залишається нижчим, ніж у США. Що стосується кібербезпеки, лише Сполучене Королівство продовжує пропонувати стільки програм, скільки всі країни-члени ЄС разом 3 .

Таким чином, дії у складі навичок спрямовані на вирішення цієї проблеми, одночасно запускаючи новий спосіб реалізації цих програм, розбудовуючи партнерські стосунки між академічними колами, бізнесом і дослідженнями в усьому ЄС.

Сфера застосування

Перші конкурси на отримання магістерських програм у програмі «Цифрова Європа» підтримали розвиток чудових консорціумів, які надають освітні програми та автономні модулі для формування передових цифрових навичок у ключових цифрових сферах, головним чином штучного інтелекту та кібербезпеки 4 , а також міждисциплінарних програм, націлених набуття передових цифрових навичок у певних секторах, таких як охорона здоров’я. Конкурс 2023 року базується на досвіді першої робочої програми 5 , присвяченій останнім ініціативам щодо підтримки розвитку та впровадження ключових цифрових навичок і можливостей у сферах цифрових технологій, таких як ШІ, дані, хмарні обчислення, Інтернет речей, як а також інші між-, транс- або мультидисциплінарні сфери та їх застосування в стратегічних секторах. Конкурс 2024 підтримуватиме розвиток і впровадження ключових цифрових навичок у вибраних цифрових сферах: віртуальні світи, периферійні обчислення, квантові обчислення, фотоніка, робототехніка та автоматизація. Конкурс також підтримуватиме міждисциплінарні програми, спрямовані на отримання передових зелених цифрових навичок (наприклад, у сфері ШІ, аналітики даних, віртуальної/доповненої реальності, робототехніки, хмарних обчислень, Інтернету речей, машинного навчання тощо) у вибраних країнах. стратегічні сектори: сільське господарство, транспорт, відновлювана енергетика, управління відходами, а також отримання передових цифрових навичок для уряду та громадського сектору. У вибраних цифрових сферах і стратегічних секторах існує високий попит на спеціалістів з ІКТ (і, як очікується, буде зростати), але в той же час пропозиція освітніх програм для цих сфер/секторів обмежена, що перешкоджатиме їхньому потенціалу для економічного зростання. поглинання та зростання. Конкурс також має підтримувати можливу співпрацю в контексті поточної міжнародної співпраці, пов’язаної з цифровими темами (наприклад, цифрове партнерство, торгово-технологічні ради, політичні діалоги, цільова група з розвитку талантів), наприклад, шляхом підтримки студентів із цих країн фінансовою підтримкою (наприклад, через стипендії, звільнення від плати тощо) для участі в освітніх програмах, включаючи сприяння участі студенток. У пропозиціях має бути чітко визначено одну цифрову сферу або один стратегічний сектор як головний напрямок їхньої роботи та виклики, які вирішуються. Очікується, що фінансуватиметься принаймні пропозиція з найвищим рейтингом у кожній із зазначених вище цифрових сфер чи стратегічних секторів за умови досягнення всіх порогових значень і в межах бюджету, доступного для цієї теми.

Проекти, що фінансуються за цією темою, заохочуються до створення синергії та взаємодоповнюваності з діями щодо розгортання технологій, які підтримують інші стовпи програми, а також зв’язки та синергію з такими програмами та ініціативами, як Erasmus+, Альянси європейських університетів, Альянси Erasmus+ для інновацій, Європейські центри цифрових інновацій. (EDIHs), EIT Campus, Deep Tech Talent Initiative та можливі наступні ініціативи, а також великомасштабні партнерства в рамках Pact for Skills.

Основна мета цієї теми полягає в тому, щоб підтримати розробку та забезпечити програму(и) вищої освіти (на рівнях ISCED 6 (рівень бакалавра або еквівалент), 7 (рівень магістра або еквівалент) або еквівалент у 2023 році та на рівнях ISCED 6, 7, 8 (докторський або еквівалентний рівень) у 2024 році – подальші освітні програми та розробка пов’язаних самостійних модулів у вибраних ключових цифрових областях та для набуття передових цифрових навичок у конкретних стратегічних секторах, окрім розробки та надання нових освітніх програм програми та самостійні модулі, вибрані проекти можуть охоплювати діяльність із залучення кваліфікованого викладацького персоналу, стипендії для студентів, витрати на придбання або лізинг обладнання, а також різні заходи для встановлення партнерства між академічними, промисловими та дослідницькими центрами принести явну додану цінність ЄС запропонованій освітній діяльності (наприклад, транскордонне співробітництво, мережі та обмін ідеями).ї

Очікуваний вплив 

Результати роботи:

  • Консорціуми вищих навчальних закладів, науково-дослідницьких організацій, компаній та інших зацікавлених сторін розробляють і надають освітні програми та автономні модулі в області передових цифрових навичок для розробників і користувачів передових цифрових технологій.

  • Вищі навчальні заклади оновлюються цифровими рішеннями, обладнанням та інфраструктурою, приділяючи особливу увагу сумісності ІТ-систем.

  • Студенти підтримуються стипендіями (для участі в освітніх програмах та стажуваннях) або за допомогою інших заходів фінансової та підтримки.

  • Між членами консорціуму налагоджені структурні та стійкі партнерські відносини.

Узяти участь

Замовити грант під ключ

Ми допомагаємо оформити та зареєструвати вашу організацію як партнера від України для участі у міжнародних грантових програмах Європейської Комісії.

Можливо, ви захочете самостійно оформляти грантові заявки й на постійній основі отримувати безповоротні грантові кошти на свої проєкти!? А щоб ви навчилися робити це правильно, ми розробили для вас: 

🔴 Онлайн курс з написання грантових проєктів ТУТ

DIGITAL-2024-ADVANCED-DIGITAL-07-KEYCAPACITY