РЕАЛЬНЕ СПОЖИВАННЯ ЕНЕРГІЇ ПРОДУКТАМИ, ПОВ’ЯЗАНИМИ З ЕНЕРГІЄЮ

ДЕДЛАЙН: 19 вересня 2024 року

БЮДЖЕТ: 2 000 000 євро

❗️Ми допомагаємо в оформленні та подачі заявки на цей грант❗️

Замовити грант під ключ

Ціль

Гармонізовані стандарти не завжди відображають фактичне споживання енергії в реальних умовах. Оцінка впливу правил ЄС щодо екодизайну та енергетичного маркування відповідно до цих стандартів може призвести до переоцінки, як зазначено в аудиті екодизайну та енергетичного маркування Європейської рахункової палати 2020 року.

Щоб вирішити цю проблему, ця тема має на меті покращити розуміння фактичного впливу правил ЄС щодо екодизайну та енергетичного маркування та сприяти впровадженню відповідних методів тестування, які відображають краще використання продукту в реальному житті з точки зору споживання енергії та, якщо це доречно, викидів забруднюючих речовин . Крім того, дані про фактичне енергоспоживання, з одного боку, інформуватимуть про майбутні перегляди екодизайну та правил енергетичного маркування, водночас забезпечуючи додаткову цінність для підготовчих досліджень. З іншого боку, це також сприятиме вдосконаленню моделі обліку впливу екодизайну, яка використовується для звітування про вплив цих правил.

Сфера застосування

Пропозиції повинні встановлювати та впроваджувати вимірювальні кампанії на місці, щоб фіксувати фактичне споживання енергії або енергоефективність, де це доречно, у домогосподарствах ЄС та краще зрозуміти детермінанти використання енергії для вибраних продуктів. Зібрані дані слід статистично проаналізувати та сформулювати політичні рекомендації щодо відповідних правил екодизайну та енергетичного маркування ЄС. Пропозиції повинні ґрунтуватися на відповідних дослідженнях, у тому числі на рекомендаціях останнього технічного звіту JRC.

Під час вимірювальних кампаній слід враховувати такі аспекти:

  • Вибір продукту : хоча моніторинг кількох продуктів був би кращим, слід шукати відповідний баланс між кількістю зразків, географічним фокусом і діапазоном вибраних продуктів. Пріоритет має бути наданий продуктам, які легко вимірювати та актуальні для розробки політики, включаючи дисплеї, побутові холодильники та кухонну техніку, враховуючи також очікуване загальне споживання енергії;

  • Вибірка та географічний фокус: слід забезпечити репрезентативну вибірку та добре географічне поширення серед держав-членів ЄС (в ідеалі, що представляє понад 70% домогосподарств ЄС); залежно від вибраних продуктів слід враховувати різні кліматичні зони, соціально-економічні, культурні та інші аспекти;

  • Тривалість: має бути визначено на основі відповідних критеріїв, включаючи інтрузивний характер тестування з точки зору домогосподарства, вплив сезонності на продукти, що розглядаються, вартість/вигода, можливість ротації моніторингу серед домогосподарств тощо;

  • Необхідно дослідити детермінанти , що впливають на енергоспоживання вибраних продуктів (наприклад, налаштування термостата холодильника, функції, спрямовані на оптимізацію споживання) та зібрати інші відповідні дані, такі як ідентифікатор моделі, клас енергоспоживання та відповідну інформацію про продукт (наприклад, інформаційний лист, технічну документацію), у відповідних випадках. Можна також розглянути можливість реєстрації поведінки користувачів/значних взаємодій користувачів і спостережень у журналі (наприклад, відкриття дверей холодильника).

Особливу увагу слід приділяти забезпеченню достатнього залучення та утримання домогосподарства, включно з факторами, які можуть вплинути на це, наприклад типом вибраних продуктів (наприклад, побутові прилади, що підключаються до електромережі, порівняно з іншими продуктами, які вимагають встановлення спеціалістом), питання захисту даних тощо.

Пропозиції мають залучати консорціум із міждисциплінарним досвідом та ресурсами, в тому числі щодо технічних аспектів (наприклад, встановлення обладнання з віддаленим доступом та здатністю вирішувати проблеми на місці, наприклад несправності), залучення домогосподарств, статистичну оцінку. Мають бути встановлені прилади моніторингу відповідної точності, але також можливе використання існуючих і вбудованих лічильників, якщо їх точність відома або може бути встановлена.

Необхідно залучити відповідні зацікавлені сторони, необхідні для успішної реалізації заходу, включаючи організації споживачів на європейському або національному рівнях. Буде необхідний доступ до експертів, які володіють технічними знаннями щодо відповідних продуктів, правил і стандартів, а також ширшої правової бази.

Пропозиції мають бути подані принаймні 3 заявниками (бенефіціарами; не афілійованими особами) з 3 різних прийнятних країн .

Комісія вважає, що пропозиції, які вимагають внеску ЄС у розмірі до 2 мільйонів євро, дозволять належним чином вирішити конкретні цілі. Тим не менш, це не виключає подання та відбору пропозицій із запитом на інші суми.

Комісія має намір вибрати одну єдину пропозицію на цю тему.

Очікуваний вплив

Пропозиції, подані за цією темою, повинні представляти конкретні результати, які будуть досягнуті діяльністю, і демонструвати, як ці результати сприятимуть впливу на конкретну тему. Ця демонстрація повинна включати детальний аналіз вихідної точки та набір добре обґрунтованих припущень, а також встановити чіткі причинно-наслідкові зв’язки між результатами та очікуваним впливом.

Зокрема, пропозиції, подані в рамках цієї теми, повинні продемонструвати, як вони сприятимуть кращому розумінню фактичного впливу Регламенту ЄС щодо екодизайну та енергетичного маркування.

Пропозиції повинні кількісно визначати їх результати та вплив, використовуючи показники, надані для теми, якщо вони мають відношення до запропонованої діяльності. Вони також повинні запропонувати індикатори, які стосуються запропонованої діяльності. Очікується, що пропозиції не стосуватимуться всіх перерахованих впливів та показників. Результати та вплив слід кількісно визначити наприкінці проекту та протягом 5 років після завершення проекту.

Індикатори для цієї теми включають:

  • Загальна кількість енергії, представлена ​​категоріями продуктів, що контролюються, і відповідна кількість CO 2 -eq.

  • Покращена інформація про фактичне енергоспоживання, доступна для ряду вибраних побутових товарів ЄС (наприклад, включаючи тип продукту, географічне розташування, точність вимірювання та частоту вибірки, якщо це доречно).

  • Краще визначення факторів споживання енергії для вибраних продуктів.

  • Визначення варіантів змін (наприклад, вимог, методів вимірювання та розрахунку) у законодавстві про екодизайн та енергетичне маркування та відповідних гармонізованих стандартах, якщо це застосовно.

Пропозиції також повинні кількісно визначати їх вплив, пов’язаний із такими загальними показниками для підпрограми LIFE «Перехід до чистої енергії»:

  • Збереження первинної енергії за рахунок проекту в ГВт/рік.

  • Кінцева економія енергії, викликана проектом у ГВт-год/рік.

  • Виробництво відновлюваної енергії за рахунок проекту (у ГВт-год/рік).

  • Скорочення викидів парникових газів (у тCO 2 -екв/рік).

  • Інвестиції в сталу енергетику (енергоефективність та відновлювані джерела енергії), започатковані проектом (сукупно, у мільйонах євро).

Узяти участь

Замовити грант під ключ

Ми допомагаємо оформити та зареєструвати вашу організацію як партнера від України для участі у міжнародних грантових програмах Європейської Комісії.

Можливо, ви захочете самостійно оформляти грантові заявки й на постійній основі отримувати безповоротні грантові кошти на свої проєкти!? А щоб ви навчилися робити це правильно, ми розробили для вас: 

🔴 Онлайн курс з написання грантових проєктів ТУТ

LIFE-2024-CET-PRODUCTS