ДЕДЛАЙН: 29 серпня 2025 року
ДЕ: вся Україна
ГАЛУЗІ: бізнес, туризм
❗️Ми допомагаємо в оформленні та подачі заявки на цей грант❗️
Замовити оформлення грантової заявкиМетою цього конкурсу є визначення та підтримка вірменських, грузинських, молдавських та українських туроператорів, які:
-
мають намір удосконалити або запустити комерційно життєздатні пакети на основі досвіду, що охоплюють щонайменше 2 країни Східного партнерства.
-
демонструють чітку бізнес-логіку: цільовий ринок і демографічні характеристики мандрівників, вартість на одного мандрівника, прогнозовані продажі за перший рік та необхідні партнерства (оптові продавці, онлайн-агентства, авіалінії).
-
мають намір тісно співпрацювати з міжнародними оптовими продавцями та B2B-партнерами, щоб забезпечити комерційну життєздатність і відповідність ринкам з високою цінністю (наприклад, ЄС, Рада співробітництва арабських держав Перської затоки, Індія, Східна Азія тощо).
-
зобов’язуються розробляти та просувати туристичні продукти, які є екологічно сталими, соціально відповідальними та інклюзивними за ознаками статі, віку, фізичних можливостей, етнічного походження та соціально-економічного стану — забезпечуючи рівний доступ, участь та вигоди для всіх мандрівників і приймаючих громад.
-
зобов’язані та відкриті до активної участі у спільних маркетингових та промоційних ініціативах, включно зі спільними маркетинговими діями з B2B-партнерами, а також використанням цифрових платформ, таких як онлайн-агентства та інші стратегічні канали збуту, щоб максимально збільшити видимість і охоплення своїх транскордонних пакетів.
Можливості
Відібрані туроператори отримають технічну підтримку та сприяння доступу до ринку, що потенційно включатиме:
-
індивідуальну допомогу для вдосконалення або розробки транскордонних, багатокраїнових продуктів
-
спільні сесії зі створення продуктів з міжнародними та регіональними B2B-партнерами
-
промоційну підтримку через онлайн- та офлайн-канали (включаючи онлайн-агентства, туристичні виставки тощо) (за умови співфінансування)
-
участь у спільних маркетингових кампаніях або ознайомчих турах
-
можливості протестувати нові пропозиції в рамках регіональної туристичної стратегії RECONOMY
Кінцевий механізм підтримки (наприклад, технічна допомога, співінвестування або підтримка в натуральній формі) буде визначено у співпраці з відібраними учасниками.
Для кого
Допустимі заявники повинні:
-
Бути офіційно зареєстрованим туроператором або компанією з управління напрямками в Вірменії, Грузії, Молдові чи Україні.
-
Мати щонайменше 3 роки досвіду роботи з розробки або маркетингу туристичних пакетів. Повинні надати докази принаймні одного успішно проданого пакета за останні 24 місяці або ринкові дані/лист від оптового продавця, що підтверджують попит на запропоновану концепцію.
-
Продемонструвати чітку відданість транскордонній співпраці та інноваційності продукту.
-
Бути готовими до партнерства з міжнародними B2B дистриб’юторами, оптовими продавцями та цифровими платформами.
Перевага надаватиметься заявникам, які:
-
Уже пропонують транскордонні або багатокраїнні туристичні пакети.
-
Пропонують розробку унікальних туристичних продуктів, заснованих на досвіді.
-
Інтегрують у свої ланцюги постачання сільські, керовані жінками або молоддю малі та середні підприємства.
-
Впроваджують у свої туристичні пакети принципи екологічного управління, такі як зменшення відходів, енергоефективність і збереження ресурсів.
-
Дедлайн
Подати заявку до 29 серпня 2025 року ТУТ.