ДО 3 МЛН ЄВРО В РАМКАХ КОНКУРСУ «НОВИНИ: ЖУРНАЛІСТСЬКІ ПАРТНЕРСТВА — ПЛЮРАЛІЗМ» 2023 ПРОГРАМИ ЄС «КРЕАТИВНА ЄВРОПА»

КОЛИ: 27 квітня 2023 17:00 CET

ДЕ: вся Україна

ГАЛУЗІ: медіа, громадський сектор

❗️Ми допомагаємо в оформленні та подачі заявки на цей грант❗️

Замовити оформлення грантової заявки

Для кого

Цей конкурс розрахований для ЗМІ, які важливі для демократії та розвитку громадянського суспільства, за посередництвом громадських організацій, активних у медіа секторі.

Хто може подати заявку :

  • Юридичні особи (як державної, так і приватної форми власності);

  •  Організації, що є зареєстрованими у країні-учасниці програми ЄС «Креативна Європа»:

  • Організації з країн, що входять до складу ЄС;

  • Організації з країн Європейської Економічної Зони (EEA) та країн, що асоційовані до програми «Креативна Європа», або країн, що є на стадії підписання відповідної угоди, за умови, що вона вступить у законну силу до моменту підписання грантової угоди.

Заявка може надходити як від окремих заявників, так і від консорціумів, що складаються не менше, ніж з 2-ох заявників (бенефіціарів, не афілійованих осіб).

Бенефіціари та афілійовані організації повинні зареєструватися в Реєстрі учасників (Participant Register) до подання заявки, а також пройти валідацію Центральною службою валідації (REA Validation).  

Можливості

Опис заходів та проєктів, що можуть бути профінансовані:

Незалежні медіа грають надважливу роль у суспільствах, зокрема у підтримці визначальних принципів медійної свободи та плюралізму.

Громадські організації активні у новинному медіа ландшафті є унікальною компонентою підтримки незалежності та різноманіття медіа. Пропоновані заходи повинні бути впроваджувані громадськими організаціями та тримати в особливому фокусі новинні медіа сектори, що мають особливу важливість для демократії та громадянського суспільства, а саме:

  • Місцеві та регіональні медіа;

  • Незалежна та розслідувальна журналістика;

  • Організації які висвітлюють суспільно важливі новини або провадять підтримку чи функціонування громадської журналістики (наприклад, громадська, юридична та громадянська журналістика та медіа, чи новини, що сприяють прозорості медіа).

Заявники повинні представити, розробити та впровадити схеми фінансування направлені на незалежні медіа та організації, які переважно працюють в одному чи кількох із цих секторів, з огляду на роль, яку останні відіграють у зміцненні демократії, формуванні суспільного дискурсу та надані переваг своїй аудиторії та суспільству, замість того, щоб зосередитися на прибутку. Ці схеми фінансування є формою фінансової підтримки третіх сторін. Вони повинні охопити якомога більше областей і медіа-організацій. Вони повинні зосереджуватися на діяльності, яка сприяє підтримці, покращенню або трансформації роботи зазначених вище третіх осіб. Діяльність може складатися з:

  • Редакційне виробництво, висвітлення та інновації;

  • Розробка стандартів управління та редакційний нагляд;

  • Покращення дистрибуції та розповсюдження новин;

  • Розвиток і залучення аудиторії;

  • Розробка або обслуговування технічних засобів, які допомагають реалізації вищезазначених пунктів;

  • Тренінги з вищезазначених тем, юридичні консультації та галузеві заходи.

Крім власне схем фінансування, заявники можуть запропонувати інші заходи щодо посилення спроможностей та розвитку відповідних секторів.

Всі проєкти мають відповідати загальноприйнятим професійним стандартам медіа.

Щонайменше 80% проєктного бюджету на одну компанію має бути використано на організації, що локалізовані у межах кордонів Європейського Союзу – як у випадку прямого фінансування, так і фінансування третіх осіб.

Заходи мають активно провадити підтримку у щонайменше 4-ох країнах Європейського Союзу.

Фінансова підтримка третіх осіб має впроваджуватися шляхом надання відповідних суб-грантів (каскадних грантів) на наступних умовах: 

  • Грантові конкурси мають бути відкритими, широко оприлюдненими та відповідати стандартам ЄС щодо прозорості, рівного ставлення, конфлікту інтересів та конфіденційності;

  • Конкурси мають бути відкритими для подачі заявок не менше, ніж 2 місяці ;

  • Результати конкурсів повинні бути опубліковані на сайтах учасників, включаючи опис обраних проектів, дати та критерії оцінювання, тривалість проєктів, офіційні назви та країни походження кінцевих бенефіціарів;

  • Конкурси повинні мати очевидний європейський вимір.

Проєкти мають відповідати ключовим засадам європейської політики прозорості, забезпечувати гендерний баланс та різноманіття, а також відповідати високим етичним стандартам, узгоджуватись з європейським, міжнародним та національним законодавством.

Можливо, ви захочете самостійно оформляти грантові заявки й на постійній основі отримувати безповоротні грантові кошти на свої проєкти!? А щоб ви навчилися робити це правильно, ми розробили для вас: 

🔴 Онлайн курс з написання грантових проєктів ТУТ

🔴 Посібник “ЯК ОТРИМАТИ ГРАНТ!” Детальніше ТУТ