ДЕДЛАЙН: 21 квітня 2024 року
ДЕ: вся Україна
ГАЛУЗІ: медіа
❗️Ми допомагаємо в оформленні та подачі заявки на цей грант❗️
Замовити оформлення грантової заявкиГО «Інтерньюз-Україна» оголошує конкурс стипендій для регіональних та національних медіа за підтримки ГО «Життя». Шість фіналістів/-ок отримають фінансову підтримку на створення матеріалів.
Пропонуються стипендії для журналістів/-ок та лідерів/-ок думок в межах програми “Media Fellowship-2024” на створення контенту про проблему поширеності куріння в Україні та необхідність законодавчих змін, щоб захистити українців від приваблення до вживання тютюну та нікотину.
Формати матеріалів
-
документальний фільм – хронометраж до 45 хвилин (для телебачення або YouTube);
-
журналістське розслідування – хронометраж до 45 хвилин (для телебачення або YouTube);
-
проєкт у форматі відеоблогу – щонайменше 5 серій тривалістю від 10 хвилин кожна;
-
серія із щонайменше 3 текстових публікацій – від 7 тис. знаків кожен матеріал (наприклад, журналістські розслідування, лонгріди, аналітичні матеріали тощо);
-
серія із щонайменше 5 випусків авторського проєкту на радіо – хронометраж від 7 хвилин кожен;
-
інші типи контенту, які, на думку автора, можуть якнайкраще розкрити тематику та залучити більшу аудиторію.
Апліканти, що планують знімати фільм, мають також публікувати протягом трьох місяців щонайменше по одному тизеру тривалістю 30-60 с.
Тематика матеріалів
-
Впровадження політики MPOWER для зменшення поширеності вживання тютюну/нікотину та захисту дітей і молоді від приваблення до куріння;
-
Стратегія “win-win”: підвищення акцизів на тютюнові вироби до середнього рівня країн ЄС — зменшення цінової доступності для дітей та молоді;
-
Втручання тютюнової індустрії у формування державних політик: як тютюнові компанії просувають власні інтереси.
Проєкти, які стосуються пропаганди здорового способу життя і методів відмови від куріння, не пріоритетні для стипендіальної програми.
Заявки на участь у стипендіальній програмі можуть розкривати тему через історії окремих людей та відображатися у жанрах репортажу, інтерв’ю, аналітичних статей, аудіовізуальному продукті, серії постів у соціальних мережах тощо. Перевагу надаватимуть серіям матеріалів. У випадку створення одного матеріалу важливо показати кроспостинг контенту (із розміщенням на сайті та підтримкою в соціальних мережах тощо).
Для кого
-
медіа;
-
представники/-ці регіональних та національних медіа;
-
незалежні журналісти/-ки
-
блогери/-ки, лідери/-ки думок, креатори/-ки Youtube-шоу, подкастів тощо з аудиторією від 10 000 підписників.
До участі допускаються лише ті учасники/-ці, які не мали співпраці з тютюновою індустрією протягом останніх 5 років.
Критерії відбору
-
налагоджена співпраця з регіональним чи національним медіа — для незалежних журналістів;
-
наявність кількох каналів комунікації (сайт, подкаст, YouTube-канал, Instagram-, Facebook- та/або TikTok-сторінка);
-
відповідність ідеї тематиці конкурсу, наявність сформульованої концепції, детальний опис ідеї;
-
ексклюзивність матеріалів;
-
готовність створити серію матеріалів (один матеріал або серія, кроспостинг, регулярність публікацій);
-
готовий кошторис з обґрунтуванням запланованих витрат і необхідних ресурсів у співвідношенні до очікуваних результатів.
Сума
-
3000 доларів США для національних медіа;
-
1000 доларів США для регіональних медіа.
Прийнятні витрати
-
оплати гонорарів авторам матеріалів;
-
транспортних витрат, які пов’язані з проєктною діяльністю;
-
виготовлення інфографіки, фотографування, відеознімання, монтажу, постпродакшну;
-
додаткового просування матеріалів (наприклад, на рекламу у соціальних мережах).
Грант не покриває
-
консультаційні послуги;
-
витрати, які не пов’язані з досягненням проєктних цілей.
Дедлайн
Дедлайн до неділі, 21 квітня 2024 року, включно.
Умови
Для участі, будь ласка, заповніть реєстраційну форму до неділі 21 квітня 2024 року включно.
Учаснику/-ці необхідно надати деталі про концепцію проєкту та додати до аплікаційної форми заздалегідь підготовлений кошторис (зразок до завантаження).
Матеріали, виготовлені у межах стипендіальної програми, мають бути опубліковані з 13 травня до 13 червня 2024 року. Рекомендовано планувати поширення матеріалів впродовж цього часу, враховуючи інфопривід до Всесвітнього дня без тютюну (31 травня).
Апліканти отримають лист-підтвердження участі в стипендіальній програмі до 24 квітня 2024 року.
З усіх питань звертайтеся до менеджерки проєкту Софії Лавренюк slavreniuk@internews.ua.