ДЕДЛАЙН: 20 січня 2025 року
ДЕ: вся Україна
ГАЛУЗІ: громадський сектор, медіа
❗️Ми допомагаємо в оформленні та подачі заявки на цей грант❗️
Замовити оформлення грантової заявкиПроєкт Transformation Communications Activity (TCA), що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) оголошує прийом заявок на чергову ітерацію конкурсу соціально вагомого аудіовізуального контенту PITСHUA+.
PITСHUA+ має на меті сприяти створенню якісного контенту для телебачення, онлайн-платформ та кінотеатрів, який висвітлює єдність України в її різноманітності, спонукає не бути осторонь, брати активну участь у житті країни та надихає історіями про сильних особистостей. Особливий акцент цього разу робиться на підтримці сюжетів, що розповідають про жінок у нетипових професіях, а також про історії іммігрантів, які стали частиною українського суспільства.
Переможці PITCHUA+ отримають часткове або повне фінансування виробництва проєкту, а також експертний супровід на всіх етапах його створення.
Ця ітерація конкурсу PITCHUA+ пропонує підтримку проєктів за такими темами:
-
Історії іммігрантів. ТСА має на меті надання грантів українським організаціям для розробки художніх теле- чи кінопродуктів або розважальних веб-серіалів, які сприяють діалогу та соціальній згуртованості навколо імміграції в Україну. Історії мають спонукати до шанобливих розмов, які зменшують ризики ксенофобії, дискримінації та соціальної напруги. Проекти мають спонукати українців переосмислити, який іммігранти можуть зробити внесок в економіку, культуру, традиції, цінності та ідентичність України. Конкурс також прагне створити доброзичливе середовище для іммігрантів, одночасно розв’язуючи проблеми, які можуть виникнути внаслідок їх прибуття.
-
Моделі для наслідування. Мета цієї теми – надихнути українських жінок досліджувати нетрадиційні для жінок, утім затребувані професії, підтримуючи створення ефектного соціального контенту. TCA планує надати гранти українським організаціям на розробку телевізійних або кінопроектів, які демонструватимуть жінок, що мають успіх у нетрадиційних професіях, нормалізують свою присутність у цих сферах і сприятимуть прийняттю в суспільстві. Історії спрямовані на те, щоб заохотити жінок і дівчат уявити себе в таких професіях, як електрики, ІТ-фахівці, будівельники та водії, вирішуючи критичну нестачу робочої сили та сприяючи відновленню України.
Аудіовізуальні проєкти, що подаються на конкурс, можуть бути наступних жанрів: серіали для ТБ чи стрімінгових платформ, художні фільми, анімаційні проєкти. У цих категоріях не будуть розглядатися документальні проєкти.
На конкурс НЕ приймаються короткометражні односерійні художні фільми, документальні проєкти, подкасти та радіопередачі.
Виробники контенту повинні планувати проведення публічних заходів, таких як покази з подальшим обговоренням, а також участь у заходах, організованих TCA або його партнерами та присвячених питанням, порушеним у проєкті. Очікується внесок на маркетингові активності (до $30 000), що може бути покритий як грантоотримувачем, так і платформами розповсюдження (допускається також in-kind).
Проєкт має бути вироблено до грудня 2025 року та опубліковано до березня 2026 року.
Для кого
Заявниками повинні бути українські організації зареєстровані як один з наступних суб’єктів господарювання,офіційно створене, визнається і має добру репутацію у відповідних українських органах влади, і дотримується вимог всіх цивільних та фінансових нормативних документів, які застосовуються:
-
Товариство з обмеженою відповідальністю (ТОВ)
-
Приватне підприємство
-
Акціонерне товариство (АТ)
-
Господарські товариства: повні товариства, товариства з обмеженою відповідальністю і товариства з додатковою відповідальністю
-
Кооперативи
-
Неурядова організація (НУО), громадське об’єднання (ГО) [як неприбуткове, так і прибуткове]
-
Представництво та/або філіал компанії
-
Фізичні особи-підприємці (ФОПи), які можуть надати організаційну структуру та штатний розклад на підтвердження своєї повної організаційної спроможності до виконання пропонованої діяльності в межах гранту.
Кожна організація, незважаючи на свій зв’язок з іншими організаціями (наприклад, виробнича компанія в рамках більшого медіа-холдингу), може подати до двох заявок на одну категорію, але отримає не більше одного гранту на категорію (конкурс містить дві категорії).
Сума
ТСА очікує надати до 250 000 дол грантового фінансування. Окрім цього, бюджет повинен містити внесок грантоотримувача/третіх сторін на промоційні заходи – щонайменше 10 000 доларів (бажано від 20 000 до 30 000 доларів).
Дедлайн
Запис заходу-відкриття буде доступним на каналі YouTube PITCHUA з 27 грудня, під час якого буде роз’яснено теми та правила конкурсу PITCHUA+. Цей захід дозволить зацікавленим заявникам дізнатися більше про процес, таймлайн, концепцію PITCHUA+ та надасть інформацію стосовно подання заявок.
Усі запитання повинні бути надіслані в письмовій формі на електронну пошту: не пізніше 6 січня 2025 року. 10 січня ТСА проведе онлайн Q&A сесію, де ви зможете поставити ваші запитання щодо конкурсу, порядку підготовки і подачі заявки. Для участі зареєструйтесь за посиланням до 9 січня, щоб ми змогли вам надіслати запрошення і посилання на подію.
-
Подати заявку в категорії Історії Іммігрантів
-
Подати заявку в категорії Моделі для наслідування
ТСА повідомить про заявників, які потрапили до шорт-листа, та які стали переможцями через електронну пошту, а також на веб-сайті Детектор Медіа ТУТ
Прийом заявок проєктів — до кінця доби 20 січня 2025 року.