КОЛИ: по 23 жовтня 2023 включно
ДЕ: 13 областей України: Вінницька, Волинська, Дніпропетровська, Житомирська, Івано-Франківська, Київська, Львівська, Полтавська, Сумська, Тернопільська, Хмельницька, Черкаська та Чернігівська
ГАЛУЗІ: бізнес в сфері громадського харчування
❗️Ми допомагаємо в оформленні та подачі заявки на цей грант❗️
Замовити оформлення грантової заявкиБФ «МХП – Громаді» разом з брендом KURATOR відкрили реєстрацію на конкурс бізнес-ідей «Роби своє з Kurator» для HoReCa для підтримки бізнесу, який постраждав під час війни або який розвивають військові. Організатори, Благодійний фонд «МХП — Громаді» та бренд Kurator, спрямують сумарно 1 мільйон гривень на гранти та оберуть від 10 переможців.
Для кого:
Хто може податися?
Підприємці-ветерани
Внутрішньо переміщені особи
Бізнеси, які постраждали від російської агресії (зазнали руйнувань внаслідок повітряних атак, окупації тощо)
Підприємці повинні працювати у сфері HoReCa: заклади харчування (кафе, ресторани, кав’ярні, пекарні тощо), готелі, кейтеринг.
Бізнеси мають працювати в одній з 13 областей України, зокрема у Вінницькій, Волинській, Дніпропетровській, Житомирській, Івано-Франківській, Київській, Львівській, Полтавській, Сумській, Тернопільській, Хмельницькій, Черкаській та Чернігівській.
Сума
До 100 000 грн на одну бізнес-ідею.
Організатори, Благодійний фонд «МХП — Громаді» та бренд Kurator, спрямують сумарно 1 мільйон гривень на гранти та оберуть від 10 переможців.
Терміни
З 22 вересня по 23 жовтня триватиме реєстрація учасників на конкурс «Роби своє з Kurator».
Умови:
Можливості
Що отримають переможці конкурсу?
Кошти. Завдяки мікрогрантам підприємці зможуть започаткувати новий бізнес і масштабувати або ж релокувати вже наявний.
Експертну підтримку. Члени журі, підприємці та ресторатори, допоможуть на етапі консультацій і подання заявок. Кожен учасник отримає досвід, розуміння власних бізнес-процесів та експертизу від фахівців у сфері HoReCa.
Партнерство. Організатори продовжують партнерство й співпрацю з переможцями попередніх конкурсів «Роби своє»: запрошують на спільні заходи для презентації власного досвіду, послуг чи продукції. Також інформаційно підтримують учасників у власних соцмережах і медіа, розповідаючи про їхні кейси.