КОЛИ: до 19:00 за Київським часом 9 листопада 2023 року
ДЕ: Херсонська, Миколаївська, Одеська, Запорізька, Дніпропетровська, Харківська, Донецька, Луганська, Сумська, Чернігівська, Київська області, Автономна Республіка Крим
ГАЛУЗІ: медіа
❗️Ми допомагаємо в оформленні та подачі заявки на цей грант❗️
Замовити оформлення грантової заявкиПрограма “Фонд “Партнерство за сильну Україну” (ФПСУ), що реалізується компанією “Кімонікс Інтернешнл” у партнерстві з Громадською організацією “Фонд розвитку ЗМІ”, оголошує конкурс проєктних пропозицій для підтримки локальних та регіональних медіа.
Мета конкурсу – підтримати правдиві джерела інформації для посилення стійкості та відновлення громад шляхом надання субгрантів тривалістю до 6 місяців для незалежних регіональних та місцевих медіа у вибраних областях України, що постраждали від бойових дій.
В результаті Конкурсу планується відібрати низку проєктів від незалежних українських регіональних і локальних медіа, що представляють:
-
прифронтові регіони;
-
нещодавно звільнені території;
-
тимчасово окуповані території (для медіа, які працюють у вигнанні).
Для кого
ПРИЙНЯТНІ РЕЦИПІЄНТИ
Типи ЗМІ, яким може бути надана підтримка в рамках цього конкурсу:
– місцеві/регіональні онлайн-медіа;
– місцеві/регіональні друковані медіа;
– місцеві/регіональні телеканали;
– місцеві/регіональні радіостанції.
Критерії відбору малих і середніх медіа:
-
щомісячна аудиторія до 0,3 млн глядачів або слухачів за даними Google Analytics;
-
як мінімум 5 співробітників;
-
цільова аудиторія – прифронтові, нещодавно звільнені та тимчасово окуповані території;
-
дотримання професійних журналістських стандартів;
-
авторитетність серед медіа, що висвітлюють життя місцевих громад;
-
висока зацікавленість у розвитку соціальних медійних платформ з метою збільшення показника охоплення цільової аудиторії;
-
наявність розробленого плану зі збільшення на 15% обсягу створення та поширення якісного оригінального контенту з власних джерел.
Критерії відбору великих медіа:
-
щомісячна аудиторія понад 0,3 млн глядачів або слухачів за даними Google Analytics;
-
як мінімум 20 співробітників;
-
цільова аудиторія – прифронтові, нещодавно звільнені території та/або ТОТ;
-
дотримання професійних журналістських стандартів;
-
авторитетність серед медіа, що висвітлюють життя місцевих громад;
-
висока зацікавленість у розвитку соціальних медійних платформ з метою збільшення показника охоплення цільової аудиторії;
-
наявність розробленого плану зі збільшення на 15% обсягу створення та поширення якісного оригінального контенту з власних джерел.
Юридичні особи, що подають проєктні пропозиції для участі в цьому Конкурсі, повинні відповідати наступним вимогам:
-
законно створена та зареєстрована медійна організація в одній із цільових областей. Організаційно-правова форма: незалежна приватна медійна компанія чи некомерційна медійна організація. Заявки повинні подаватися від імені організації громадянського суспільства / НУО чи від зареєстрованої юридичної особи (незалежна приватна медійна компанія чи некомерційна медійна організація), законно створеної та зареєстрованої в одній із цільових областей проєкту у партнерстві з організацією громадянського суспільства / НУО;
-
підтверджене дотримання професійних і етичних журналістських стандартів;
-
попередній досвід роботи в проєктах із донорським фінансуванням буде перевагою;
-
досвід реалізації медійних проєктів в Україні;
-
досвід інтеграції гендерних питань у програмну діяльність, дослідження та винесення уроків, а також досвід підготовки звітності з питань моніторингу, оцінки, винесення уроків (MEL) згідно з графіком звітування для донорів буде перевагою;
-
готовність дотримуватися всіх правил і норм співпраці, запропонованих міжнародним донором;
-
готовність пройти процедуру належної перевірки (due diligence), щоб продемонструвати здатність розробити / запровадити на достатньому рівні політики щодо обов’язку належної турботи / охорони здоров’я, добробуту та прав людини / інші необхідні політики і процедури.
Разом із заявкою подається резюме редакторського колективу, залученого до проєкту.
Пропозиції від юридичних осіб, які не відповідають вищевказаним вимогам, не розглядатимуться. Заявки від фізичних осіб, комерційних організацій, державних установ і організацій, органів місцевого самоврядування, профспілок, політичних партій і релігійних організацій не розглядатимуться.
Сума
За результатами конкурсу ГО “Фонд розвитку ЗМІ”, Кімонікс Інтернешнл / ФПСУ планує присудити фінансування у розмірі близько 34,544 млн грн. Малі та середні ЗМІ можуть подавати фінансові пропозиції з бюджетом до 1 016 000 грн, а великі ЗМІ можуть подавати фінансові пропозиції з бюджетом до 2 032 000 грн.
Просимо учасників подавати бюджетні пропозиції лише в рамках зазначеного максимального діапазону, інакше заявка може бути відхилена.
Очікується, що строк реалізації проєктів у рамках цього конкурсу не перевищуватиме 5 місяців.
Запланована дата початку реалізації проєктів – 1 грудня 2023 р., всі проєкти необхідно завершити до 30 квітня 2024 р.
Терміни
ГО “Фонд розвитку ЗМІ” прийматиме проєктні пропозиції до 19:00 за Київським часом 9 листопада 2023 року.
Заявки, подані з запізненням, та такі, що не відповідають вимогам, не розглядатимуться.
ГО “Фонд Розвитку ЗМІ” проведе попередню консультацію стосовно подання заявок 2 листопада 2023 р. об 13:00. Консультація проводитиметься на платформі ZOOM за посиланням нижче:
Q&A Session MDF/PFRU
https://us02web.zoom.us/j/83951622765?pwd=cnJNZ3pGdXh3RnFBcWVmWTdEeXZpQT09
Meeting ID: 839 5162 2765
Passcode: 600447
Під час цієї консультації зацікавлені учасники, що відповідають критеріям відбору, зможуть поставити питання стосовно конкурсу, отримати рекомендації стосовно підготовки проєктної пропозиції та інформацію про процедуру подачі проєктної пропозиції.
Умови:
Можливості
У бюджеті можна передбачати кошти, наприклад (але не виключно), на: оплату роботи персоналу / експертів / консультантів; витрати на маркетинг у соціальних мережах (SMM та інші рекламні витрати); закупівлю обладнання (за потреби); транспортні витрати, пов’язані зі створенням контенту; офісні витрати тощо.