ДО 1 016 000 ГРН ДЛЯ МАЛИХ ТА СЕРЕДНІХ ЗМІ ТА ДО 2 032 000 ГРН ДЛЯ ВЕЛИКИХ ЗМІ – ГРАНТИ В КОНКУРСІ МЕДІЙНИХ ПРОЄКТІВ

КОЛИ: до 19:00 за Київським часом 9 листопада 2023 року

ДЕ: Херсонська, Миколаївська, Одеська, Запорізька, Дніпропетровська, Харківська, Донецька, Луганська, Сумська, Чернігівська, Київська області, Автономна Республіка Крим

ГАЛУЗІ: медіа

❗️Ми допомагаємо в оформленні та подачі заявки на цей грант❗️

Замовити оформлення грантової заявки

Для кого

ПРИЙНЯТНІ РЕЦИПІЄНТИ

Типи ЗМІ, яким може бути надана підтримка в рамках цього конкурсу:

– місцеві/регіональні онлайн-медіа;

– місцеві/регіональні друковані медіа;

– місцеві/регіональні телеканали;

– місцеві/регіональні радіостанції.

Критерії відбору малих і середніх медіа:

  • щомісячна аудиторія до 0,3 млн глядачів або слухачів за даними Google Analytics;

  • як мінімум 5 співробітників;

  • цільова аудиторія – прифронтові, нещодавно звільнені та тимчасово окуповані території;

  • дотримання професійних журналістських стандартів; 

  • авторитетність серед медіа, що висвітлюють життя місцевих громад;

  • висока зацікавленість у розвитку соціальних медійних платформ з метою збільшення показника охоплення цільової аудиторії; 

  • наявність розробленого плану зі збільшення на 15% обсягу створення та поширення якісного оригінального контенту з власних джерел.

Критерії відбору великих медіа:

  • щомісячна аудиторія понад 0,3 млн глядачів або слухачів за даними Google Analytics;

  • як мінімум 20 співробітників;

  • цільова аудиторія – прифронтові, нещодавно звільнені території та/або ТОТ;

  • дотримання професійних журналістських стандартів; 

  • авторитетність серед медіа, що висвітлюють життя місцевих громад;

  • висока зацікавленість у розвитку соціальних медійних платформ з метою збільшення показника охоплення цільової аудиторії; 

  • наявність розробленого плану зі збільшення на 15% обсягу створення та поширення якісного оригінального контенту з власних джерел.

Юридичні особи, що подають проєктні пропозиції для участі в цьому Конкурсі, повинні відповідати наступним вимогам:

  • законно створена та зареєстрована медійна організація в одній із цільових областей. Організаційно-правова форма: незалежна приватна медійна компанія чи некомерційна медійна організація. Заявки повинні подаватися від імені організації громадянського суспільства / НУО чи від зареєстрованої юридичної особи (незалежна приватна медійна компанія чи некомерційна медійна організація), законно створеної та зареєстрованої в одній із цільових областей проєкту у партнерстві з організацією громадянського суспільства / НУО;

  • підтверджене дотримання професійних і етичних журналістських стандартів;

  • попередній досвід роботи в проєктах із донорським фінансуванням буде перевагою;

  • досвід реалізації медійних проєктів в Україні;

  • досвід інтеграції гендерних питань у програмну діяльність, дослідження та винесення уроків, а також досвід підготовки звітності з питань моніторингу, оцінки, винесення уроків (MEL) згідно з графіком звітування для донорів буде перевагою;

  • готовність дотримуватися всіх правил і норм співпраці, запропонованих міжнародним донором;

  • готовність пройти процедуру належної перевірки (due diligence), щоб продемонструвати здатність розробити / запровадити на достатньому рівні політики щодо обов’язку належної турботи / охорони здоров’я, добробуту та прав людини / інші необхідні політики і процедури.

Разом із заявкою подається резюме редакторського колективу, залученого до проєкту. 

Пропозиції від юридичних осіб, які не відповідають вищевказаним вимогам, не розглядатимуться. Заявки від фізичних осіб, комерційних організацій, державних установ і організацій, органів місцевого самоврядування, профспілок, політичних партій і релігійних організацій не розглядатимуться.

Можливості

У бюджеті можна передбачати кошти, наприклад (але не виключно), на: оплату роботи персоналу / експертів / консультантів; витрати на маркетинг у соціальних мережах (SMM та інші рекламні витрати); закупівлю обладнання (за потреби); транспортні витрати, пов’язані зі створенням контенту; офісні витрати тощо.

Можливо, ви захочете самостійно оформляти грантові заявки й на постійній основі отримувати безповоротні грантові кошти на свої проєкти!? А щоб ви навчилися робити це правильно, ми розробили для вас: 

🔴 Онлайн курс з написання грантових проєктів ТУТ

🔴 Посібник “ЯК ОТРИМАТИ ГРАНТ!” Детальніше ТУТ