КОЛИ: до 23:59 за київським часом 26 травня 2023 року
ДЕ: Херсонська, Миколаївська, Одеська, Запорізька, Дніпропетровська, Харківська, Донецька, Луганська, Сумська, Чернігівська, Київська області
ГАЛУЗІ: медіа
❗️Ми допомагаємо в оформленні та подачі заявки на цей грант❗️
Замовити оформлення грантової заявкиПрограма «Фонд «Партнерство за сильну Україну»» (ФПСУ), що реалізується компанією «Кімонікс Інтернешнл», оголошує конкурс проєктних пропозицій для реалізації заходів, спрямованих на підтримку та використання достовірних джерел інформації для посилення стійкості та відновлення громад, зокрема через авторитетні регіональні та місцеві ЗМІ у вибраних областях України, що постраждали від бойових дій, які ведуться на території України.
В результаті Конкурсу планується відібрати низку проєктів від авторитетних українських регіональних і локальних ЗМІ з прифронтових територій, нещодавно звільнених територій та з числа ЗМІ з тимчасово окупованих територій (ТОТ), які працюють у вигнанні. Подальше управління процесом відбору кандидатів та цими проєктами буде передане експертній організації з досвідом в сфері розвитку медіа, яка слугуватиме посередником між ФПСУ і відібраними ЗМІ, керуючи медіа програмою від імені ФПСУ. У цьому документі описується процедура збору та оцінки проєктних пропозицій.
Проєктні пропозиції відбиратимуться і впроваджуватимуться відповідно до правил Міністерства закордонних справ, справ Співдружності та розвитку Сполученого Королівства (МЗС СК), які регулюють надання фінасування за договорами, та внутрішніх політик ФПСУ з управління проєктами.
Для кого:
ПРИЙНЯТНІ РЕЦИПІЄНТИ
Типи ЗМІ, яким може бути надана підтримка в рамках цього конкурсу:
– місцеві/регіональні онлайн-ЗМІ;
– місцеві/регіональні друковані ЗМІ;
– місцеві/регіональні телеканали;
– місцеві/регіональні радіостанції.
Критерії відбору малих і середніх ЗМІ:
-
щомісячна аудиторія до 0,3 млн користувачів в інтернеті за даними Google Analytics або ж аналогічна аудиторія слухачів чи глядачів;
-
як мінімум 5 співробітників;
-
цільова аудиторія – прифронтові, нещодавно звільнені та тимчасово окуповані території;
-
дотримання професійних журналістських стандартів;
-
авторитетність серед ЗМІ, що висвітлюють життя місцевих громад;
-
висока зацікавленість у розвитку соціальних медійних платформ з метою збільшення показника охоплення цільової аудиторії;
-
наявність розробленого плану зі збільшення на 15% обсягу створення та поширення якісного оригінального контенту з власних джерел.
Критерії відбору великих ЗМІ:
-
щомісячна аудиторія понад 0,3 млн користувачів в інтернеті за даними Google Analytics або ж аналогічна аудиторія слухачів чи глядачів;
-
як мінімум 20 співробітників;
-
цільова аудиторія – прифронтові, нещодавно звільнені території та/або ТОТ;
-
дотримання професійних журналістських стандартів;
-
авторитетність серед ЗМІ, що висвітлюють життя місцевих громад;
-
висока зацікавленість у розвитку соціальних медійних платформ з метою збільшення показника охоплення цільової аудиторії;
-
наявність розробленого плану зі збільшення на 15% обсягу створення та поширення якісного оригінального контенту з власних джерел.
Юридичні особи, що подають проєктні пропозиції для участі в цьому Конкурсі, повинні відповідати наступним вимогам:
-
законно створена та зареєстрована медійна організація в одній із цільових областей. Організаційно-правова форма: незалежна приватна медійна компанія чи некомерційна медійна організація. Заявки повинні подаватися від імені організації громадянського суспільства / НУО чи від зареєстрованої юридичної особи (незалежна приватна медійна компанія чи некомерційна медійна організація), законно створеної та зареєстрованої в одній із цільових областей проєкту;
-
підтверджене дотримання професійних і етичних журналістських стандартів;
-
попередній досвід роботи в проєктах із донорським фінансуванням буде перевагою;
-
досвід реалізації медійних проєктів в Україні;
-
досвід інтеграції гендерних питань у програмну діяльність, дослідження та винесення уроків, а також досвід підготовки звітності з питань моніторингу, оцінки, винесення уроків (MEL) згідно з графіком звітування для донорів буде перевагою;
-
готовність дотримуватися всіх правил і норм співпраці, запропонованих міжнародним донором;
-
готовність пройти процедуру належної перевірки (due diligence), щоб продемонструвати здатність розробити / запровадити на достатньому рівні політики щодо обов’язку належної турботи / охорони здоров’я, добробуту та прав людини / інші необхідні політики і процедури.
Разом із заявкою подається резюме редакторського колективу, залученого до проєкту.
Пропозиції від юридичних осіб, які не відповідають вищевказаним вимогам, не розглядатимуться. Заявки від фізичних осіб, комерційних організацій, державних установ і організацій, органів місцевого самоврядування, профспілок, політичних партій і релігійних організацій не розглядатимуться.
Наступні юридичні особи НЕ МАЮТЬ ПРАВА подавати заявки за цим конкурсом:
-
організації, що зловживали донорськими коштами в минулому (окрім випадків, коли участь організації в конкурсі прямо затверджена донорами ФПСУ);
-
організації, включені в додаткові матеріали, надані урядом Великої Британії чи іншими сторонами, стосовно осіб чи організацій, яким заборонено надавати допомогу;
-
організації, чиї назви чи керівництво є в системі «Віжуал Комплайенс» (Visual Compliance – система пошуку по міжнародних переліках заборонених осіб та організацій, опублікованих Великою Британією, США, Канадою, ЄС, ООН, та іншим міжнародним перелікам);
-
організації, пов’язані з російськими організаціями та/або організації, зареєстровані в Росії.
Сума
За результатами конкурсу ФПСУ планує присудити фінансування у розмірі близько 44,1 млн грн.
-
Малі та середні ЗМІ можуть подавати фінансові пропозиції з бюджетом до 1 025 000 грн,
-
великі ЗМІ можуть подавати фінансові пропозиції з бюджетом до 2 050 000 грн.
Критерії для малих, середніх і великих ЗМІ наведені в розділі IVA «Прийнятні реципієнти». Просимо учасників подавати бюджетні пропозиції лише в рамках зазначеного максимального діапазону, інакше заявка може бути відхилена. Очікується, що строк реалізації проєктів у рамках цього конкурсу не перевищуватиме 6 місяців. Запланована дата початку реалізації проєктів – 15 червня 2023 р., всі проєкти необхідно завершити до 31 грудня 2023 р.
Терміни
ФПСУ прийматиме проєктні пропозиції до 23:59 за київським часом 26 травня 2023 року. Заявки, подані з запізненням, та такі, що не відповідають вимогам, не розглядатимуться.
ФПСУ/Кімонікс проведе попередню консультацію стосовно подання заявок 19 травня 2023 р. об 12:00. Консультація проводитиметься на платформі Microsoft Teams за посиланням нижче:
Microsoft Teams meeting
Join on your computer, mobile app or room device
Click here to join the meeting
Meeting ID: 286 227 560 572
Passcode: eDfmsi
Download Teams | Join on the web
Під час цієї консультації зацікавлені учасники, що відповідають критеріям відбору, зможуть задати питання стосовно конкурсу, отримати рекомендації стосовно підготовки проєктної пропозиції та інформацію про процедуру подачі проєктної пропозиції.
Всі питання стосовно цього конкурсу просимо направляти на адресу pfru-grants@chemonics.com (тема листа: Questions PFRU-CFP017-06/013-03). Відповіді на питання надаватимуться в письмовій формі в міру надходження питань. Звертаємо увагу на те, що питання прийматимуться не пізніше, ніж за 48 годин до кінцевого терміну подання пропозицій.
Умови:
Можливості
У бюджеті можна передбачати кошти, наприклад (але не виключно), на: оплату роботи персоналу / експертів / консультантів; витрати на маркетинг у соціальних мережах (SMM та інші рекламні витрати); закупівлю обладнання (за потреби); транспортні витрати, пов’язані зі створенням контенту; офісні витрати тощо.