КОЛИ: до 22 вересня 2022 р., 17:00 за Києвом
ДЕ: вся Україна
ГАЛУЗІ: журналістика
Журналістські партнерства повинні заохочувати системну співпрацю між професійними новинними медіа-організаціями для підвищення життєздатності та конкурентоспроможності професійно виробленої журналістики, зосереджуючись на спільній трансформації бізнесу та/або спільних журналістських проектах.
Для кого
- юридичні особи;
- координатор консорціуму (партнерства) має існувати понад 2 роки, обмежень по партнерах немає;
- зареєстровані в країні-учасниці програми “Креативна Європа”, яка бере участь у підпрограмі “Культура”;
- фізичні особи подавати заявку НЕ МОЖУТЬ;
- ФОПи подавати заявку МОЖУТЬ.
Сума
до 35 000 дол. США
Терміни
Дедлайн подачі заявки: 22 вересня 2022 17:00 CET
Оцінка заявок: вересня-листопад 2022
Оголошення результатів конкурсу: грудень 2022
Підписання грантового договору: лютий 2023
Тривалість проєкту: до 24 місяців (можливі продовження, якщо вони належним чином обґрунтовані).
Умови:
Заявки мають бути подані консорціумами (об’єднаннями організацій) наступним чином: повинні бути подані консорціумом щонайменше з 3 заявників (бенефіціарів; не афілійованих осіб), що відповідає таким умовам:
- мінімум 3 організації з 3 різних країн;
- консорціуми можуть включати некомерційні, державні та приватні ЗМІ (у тому числі письмову/онлайн-пресу, радіо/подкасти, телебачення тощо), а також інші організації, які зосереджуються на ЗМІ (включаючи медіа-асоціації, НУО, журналістські фонди та навчальні організації тощо).
Можливості Програми
Передбачається підтримка спільних проектів у будь-якому (під)секторі та/або жанрі ЗМІ, які мають на меті посилити співпрацю та впровадити системні зміни в ширшій екосистемі ЗМІ. Запропоновані види діяльності мають бути чітко обґрунтовані та базуватися на потребах обраного (під)сектору(ів). Пропоновані партнерства заохочують до залучення організацій із країн/регіонів з різними медіа-можливостями.
Ці заходи мають бути спрямовані на обслуговування ширшої екосистеми по всій Європі, включаючи невеликі медіа. Заохочується обмін передовим досвідом між операторами медіа-ринків з різноманітними характеристиками (мови, обсягів виробництва, розмірів, рівнів цифровізації тощо) для сприяння взаємному навчанню.
Діяльність має включати конкретні результати та встановлювати чіткі, об’єктивно перевірені та кількісно вимірювані показники ефективності на середньостроковий період та кінець проекту. Розрахункове охоплення має бути точнішим, ніж сума доступних каналів розповсюдження, і має бути підтверджене детальним планом охоплення, а також доказом зацікавленості цільових груп.
Усі Партнерства працюватимуть із повною редакційною незалежністю. Вони повинні поважати професійні, загальноприйняті редакційні стандарти. Вибрані стандарти мають бути зазначені в пропозиції та підтверджені підписаною Декларацією про стандарти та незалежність ЗМІ.