ДЕДЛАЙН: 21 квітня 2025 року
ДЕ: вся Україна
ГАЛУЗІ: медіа
❗️Ми допомагаємо в оформленні та подачі заявки на цей грант❗️
Замовити оформлення грантової заявкиВідділ комунікацій Командування Сил територіальної оборони ЗСУ («ТРО Медіа») оголошує конкурс серед представників медіа на кращі журналістські роботи про національний спротив та оборону України «Війна в об’єктиві».
Організатори конкурсу мають на меті до цьогорічного дня журналіста відзначити авторів найкращих публікацій, інтерв’ю, відео-, фото- та радіорепортажів (подкастів), документальних фільмів про боротьбу українського народу проти країни-агресора, національний спротив, героїчність та звитягу українських воїнів в умовах повномасштабного вторгнення росії на території України, які публікувались або вийшли в ефір з 23 квітня 2024 року по 21 квітня 2025 року.
Журналістські матеріали, надіслані на конкурс «Війна в об’єктиві», оцінюватимуть члени журі, до складу якого ввійдуть колишні журналісти, які зараз служать у Збройних Силах України. Автори кращих матеріалів отримають нагороди у дев’яти номінаціях:
-
відеорепортаж,
-
текстовий репортаж,
-
радіорепортаж/подкаст,
-
фоторепортаж,
-
інтерв’ю,
-
кращий оператор,
-
улюбленець глядацьких симпатій,
-
документальний фільм,
-
кращий комунікаційник ЗСУ.
Подані на конкурс «Війна в об’єктиві» матеріали мають відповідати стандартам Кодексу етики українського журналіста; зачіпати інтереси значної частини суспільства та відповідати їхнім запитам; стосуватися важливої та актуальної теми для України; стати причиною для вирішення суспільних проблем, негативних ситуацій чи явищ; бути чіткими, структурованими, зрозумілими аудиторії, легко і динамічно сприйматися читачами/глядачами/слухачами; підіймати ексклюзивну, актуальну і достовірну тему.
Для кого
Подати заявки на участь у конкурсі можуть всі бажаючі журналісти, медійники чи колективи редакцій/медіа з 4 по 21 квітня 2025 року ТУТ
Право подавати свої пропозиції для номінації «Кращий комунікаційник ЗСУ» мають колективи українських медіа, які мають намір відзначити професійність та якісну діяльність пресофіцерів, прессержантів та інших військовослужбовців, відповідальних за комунікаційну складову у своїх підрозділах.
Колективи медіа можуть подати не більше трьох кандидатів для номінації “Кращий комунікаційник ЗСУ” ТУТ. При цьому, роботу першого кандидата колектив медіа має оцінити у 5 балів, другого кандидата – у 3 бали, третього кандидата – в 1 бал. Ці бали, що є внутрішнім рейтингом кандидатур від колективу медіа, вплинуть на остаточний результат переможця у вказаній номінації.
Колективи медіа, подаючи кандидатури претендентів на здобуття номінації “Кращий комунікаційник ЗСУ”, мають обгрунтувати свої пропозиції, а також надати гіперпосилання на журналістські матеріали, що були створені за підтримки, сприяння або за участю вказаних претендентів на здобуття номінації упродовж періоду з 23 квітня 2024 року по 21 квітня 2025 року. Переможцем у номінації “Кращий комунікаційник ЗСУ” стане той кандидат, який здобув найбільшу кількість балів.
У разі рівного розподілу кількості балів між кандидатурами за підсумками голосувань у номінації “Кращий комунікаційник ЗСУ”, оголошується другий етап голосування, під час якого представники медіа, які брали участь у першому етапі голосування за номінацію “Кращий комунікаційник ЗСУ”, обиратимуть по одній кандидатурі з шортліста.
Дедлайн
-
завершення прийому заявок – 23:59 21 квітня 2025 року;
-
попередній відбір заявок – з 22 квітня по 4 травня 2025 року;
-
оцінювання заявок представниками журі – з 5 травня по 1 червня 2025 року;
-
оголошення шортлістів (5 претендентів у кожній з номінацій) – упродовж 2-5 червня 2025 року;
-
оголошення переможців/нагородження – 6 червня 2025 року.