ДОРОГИ ТА МУЛЬТИМОДАЛЬНІ ВАНТАЖНІ ТЕРМІНАЛИ – ДОСЛІДЖЕННЯ, РОБОТИ АБО ЗМІШАНІ

ДЕДЛАЙН: 21 січня 2025

БЮДЖЕТ:   1 080 000 000 євро

❗️Ми допомагаємо в оформленні та подачі заявки на цей грант❗️

Замовити грант під ключ

Мета

Метою є розвиток проектів транспортної інфраструктури на дорогах і мультимодальних вантажних терміналах основної та розширеної базової мереж TEN-T.

Мультимодальні вантажні термінали повинні бути розташовані в морських портах, внутрішніх портах, аеропортах основної та розширеної основної мережі або поряд з ними або класифікуватися як залізнично-автомобільний термінал або термінал уздовж внутрішніх водних шляхів транс’європейської транспортної мережі, як зазначено в Додатку II переглянутого Регламенту TEN-T.

Сфера застосування

дослідження та/або роботи на дорогах і мультимодальних вантажних терміналах, пов’язані з:

  • попередньо визначені шляхові сполучення, як зазначено в розділах 1 і 2 частини III додатку до Регламенту CEF, зокрема транскордонні сполучення в основній мережі;

  • компоненти основної мережі доріг, розташовані в державах-членах, які не мають сухопутного кордону з іншою державою-членом;

  • будівництво або модернізація мультимодальних вантажних терміналів, включаючи залізнично-автомобільні термінали та термінали вздовж внутрішніх водних шляхів, як зазначено в Додатку II до переглянутого Регламенту TEN-T. Це може включати сполучні або відбійні колії, підключення до електромережі, електрифікацію та адаптацію для зменшення споживання електроенергії, зони очікування транспортних засобів і контейнерів, адаптацію для обробки поїздів довжиною 740 метрів, чисте перевантажувальне обладнання на основі палива з нульовим рівнем викидів (наприклад, електрика, водень) , спеціальне обладнання для рухомих автомагістралей і транспортування напівпричепів залізницею, модернізація обладнання, яке дозволяє перевантажувати нові інтермодальні вантажні одиниці, обладнання та додатки ІКТ, що покращують сумісність, використання цифрових транспортних даних або обробки терміналів, таких як фотошлюзи та автоматична перевірка обладнання для входу та виїзду.

Дорожній доступ і підключення до терміналів не підтримуватимуться, за винятком проектів, розташованих у державах-членах, які не мають сухопутного кордону з іншою державою-членом.

Проекти робіт можуть включати виробництво відновлюваної енергії на місці, як синергетичний елемент відповідно до Розділу 10.6, наприклад, фотоелектричні електростанції, вітрові турбіни тощо, які в основному використовуються, наприклад, для діяльності на терміналі. Такі синергетичні елементи повинні покращувати соціально-економічні, кліматичні чи екологічні переваги проекту та не можуть перевищувати 20% загальних прийнятних витрат проекту.

Будівлі, сховища та складські приміщення підтримка не надаватиметься. Проекти, що стосуються доріг.

Проекти, спрямовані на основну мережу, включаючи розширену мережу, можуть включати пов’язані елементи в комплексній мережі, якщо це необхідно для оптимізації інвестицій. Ці елементи можуть становити до 10% загальних прийнятних витрат проекту та повинні бути представлені як окремий робочий пакет.

Об’єкти та інфраструктура повинні бути доступними для використання всіма операторами на недискримінаційній основі.

Інфраструктура та обладнання для наливних вантажних терміналів можуть підтримуватися лише в контексті доріг Солідарності.

Об’єкти та інфраструктура, які підтримуються проектами роботи мультимодальних вантажних терміналів, повинні дозволяти перевантаження між видами транспорту або між двома різними залізничними системами. 

Узяти участь

Замовити грант під ключ

Ми допомагаємо оформити та зареєструвати вашу організацію як партнера від України для участі у міжнародних грантових програмах Європейської Комісії.

Можливо, ви захочете самостійно оформляти грантові заявки й на постійній основі отримувати безповоротні грантові кошти на свої проєкти!? А щоб ви навчилися робити це правильно, ми розробили для вас: 

🔴 Онлайн курс з написання грантових проєктів ТУТ

CEF-T-2024-CORECOEN-ROADS-WORKS