ДЕДЛАЙН: 14-21 липня 2024 року
ДЕ: вся Україна
ГАЛУЗІ: медіа, культура
❗️Ми допомагаємо в оформленні та подачі заявки на цей грант❗️
Замовити оформлення грантової заявкиСуспільне Мовлення запрошує українських виробників взяти участь у мистецьких конкурсах, за результатами яких буде створено сумарно шість різноманітних документальних проєктів.
1. «Вшанування пам’ятних дат та днів пам’яті 2025 року»
Суспільне зацікавлено у створенні документальних фільмів на наведені нижче тематичні сесії, що мають на меті вшанування ювілеїв видатних українців та українок, пам’ятних дат та днів пам’яті 2025 року. За результатами конкурсу буде підтримано створення трьох документальних фільмів (за різними тематичними сесіями).
Очікуваним форматом у випадку пропозиції фільму, присвяченого постаті, чиє життя та діяльність припали на період радянської та/або німецької окупації, може стати висвітлення стосунків з тоталітарною владою, спротив окупаційному режиму та вплив системи на діяльність/творчість обраної постаті. У випадку висвітлення постатей, які зазнали репресій та/або чинили збройний опір окупаційному режиму, акцентом можуть стати причини, через які режим визначив обрану постать як небезпечну для тоталітарної ідеології особистість та вдався до її переслідування або фізичного знищення.
Важливим елементом може стати використання архівного матеріалу, безпосередньо релевантного історії та періоду життя й діяльності обраної постаті на противагу виключно ілюстративному використанню архіву. Бажане використання синхронів експертів/ок передбачається у мінімальному відсотковому співвідношенні, при цьому допустимим є ширше використання експертів/ок у створенні закадрового тексту.
У випадку використання синхронів спікерів/ок очікується формування візуального рішення зйомок та локацій таким чином, аби рішення було відповідним загальній концепції фільму та мало оригінальну креативну складову. Також важливим буде залучення до команди фахового історичного консультанта/ки. Можливим є використання ілюстративних реконструкцій без прив’язки до акторського втілення обраної постаті, з відтворенням елементів дії та декораціями, релевантними обраній добі.
Орієнтовний хронометраж фільму має складати 70-90 хвилин. Окрім основної версії фільму, необхідним є створення ефірної версії з хронометражем 52-55 хвилин.
Метою проведення відбору є визначення переможців мистецького конкурсу, з якими буде укладена угода на виробництво телевізійного (документального) фільму.
Бюджет: до 2 800 000 грн без ПДВ.
Дедлайн: 16 липня 2024 року
Деталі ТУТ
2. «Миротворчі місії»
Суспільне зацікавлено у створенні документального серіалу на тему діяльності українських миротворчих сил, що має на меті показати героїзм та ефективність українських миротворців і їхній вагомий внесок у підтримку світового миру. За результатами конкурсу буде підтримано створення одного документального серіалу (3 серії по 52 хвилини).
Очікуваним форматом може стати історичне дослідження малоосвітлених миротворчих місій ООН, наприклад в колишній Югославії (1992-1995), Боснії та Герцеговині (1995-1999), Іраку (2003-2005), Анголі (1996-1999), Косово (1999-2003), Ліберії (2004-2018), Конго (2012 – 2022), Кот-д’Івуарі (2011-2022) та інших. Важливим елементом буде висвітлення історичного та геополітичного контекстів конфліктів, в яких у якості миротворців брали участь українські військові.
Важливим елементом може стати використання архівного матеріалу. Бажане використання синхронів експертів/ок передбачається у мінімальному відсотковому співвідношенні, при цьому допустимим є використання наратора/рки – військовослужбовця, який приймав безпосередню участь в обраній місії/ях.
У випадку використання синхронів спікерів/ок очікується формування візуального рішення зйомок та локацій таким чином, аби рішення було відповідним загальній концепції фільму та мало оригінальну креативну складову. Також важливим буде залучення до команди фахового військового консультанта/ки та політолога/ині.
Суспільне зацікавлене у просуванні майбутнього проєкту як в Україні, так і за кордоном. Відтак від виробника (переможця мистецького конкурсу) очікується створення телевізійної версії та версії для діджитал-платформ з перекладом субтитрів та окремою озвучкою англійською мовою.
Метою проведення відбору є визначення переможців мистецького конкурсу, з якими буде укладена угода на виробництво телевізійного (документального) серіалу.
Бюджет: до 3 760 000 грн без ПДВ.
Дедлайн: 30 липня 2024 року
Деталі ТУТ
3. «Паляниця. Історія хліба в Україні»
Очікується створення культурно-просвітницького документального проєкту про традиції та сакральне значення різних видів хліба в Україні через особисті історії представників різних національних спільнот та корінних народів України.
Очікуваним напрямом проєкту є популярна динамічна документалістика, яка покаже українській та іноземної аудиторій важливість хліба для національних спільнот та корінних народів України через розмаїття культур та автентичних особливостей, з урахуванням унікальності практик і технологій створення різних видів хліба, а також його сакральної основи. Історія хліба через постаті представників національних спільнот та корінних народів має нести у драматургійній основі мотив об’єднання, довіри та співіснування різних культур. Особисті історії героїв та героїнь проєкту мають відображати широкий контекст конкретної етнічної спільноти.
Форматом контенту має стати 4 епізоди телевізійної версії хронометражем 26 хвилин кожна. Форматом додаткового оригінального контенту для цифрових платформ має стати лінійка окремих відео з 4 епізодів (історій) хронометражем 13-15 хвилин, які об’єднані спільною темою та оригінальним креативно-художнім рішенням, відмінним від телевізійної версії. Орієнтовні хронометражі адаптованих коротких відео для соцмереж (shorts, reels) вказані у переліку комплекту інформаційно-довідкових матеріалів.
Суспільне зацікавлене у просуванні майбутнього проєкту як в Україні, так і за кордоном. Відтак від виробника (переможця мистецького конкурсу) очікується створення телевізійної версії та версії для діджитал-платформ з перекладом субтитрів та окремою озвучкою англійською мовою.
Метою проведення відбору є визначення переможців мистецького конкурсу, з якими буде укладена угода на виробництво аудіальних та аудіовізуальних творів.
Бюджет: до 2 820 000 грн без ПДВ.
Дедлайн: 14 липня 2024 року
Деталі ТУТ
4. «Ті, хто лишається вдома»
Створення документального телевізійного циклу з робочою назвою «Ті, хто лишаються вдома». Проєкт має бути реалізований в регіонах, які найбільше потерпають від ворожих атак: Харківщина, Сумщина, Запоріжжя, Миколаївщина, Дніпропетровщина, Одещина, Херсонщина, Донеччина та Луганщина. При створенні пропозицій до реалізації проєкту допускається фокус на одному з перелічених регіонів, але бажаним є регіональне розмаїття.
Цикл має складатись з документальних історій людей, які були свідками воєнних злочинів, учасниками спротиву і порятунку — жителі деокупованих територій, переселенці, рятувальники, працівники комунальних служб, військові, медики, волонтери, представники органів місцевого самоврядування. Передбачено, що в основу проєкту мають лягти події, які під час повномасштабної війни запам’яталися українцям як найтрагічніші. Але водночас такі події створювали місця сили, центри тяжіння — вони гуртували навколо себе людей, готових чинити опір несправедливості та терору. Акцентом циклу можуть стати ключові локації регіонів, які постраждали внаслідок російської агресії та гуртували довкола себе громади, а також тяглість історій цих ключових локацій у сьогоденні.
Проєкт має містити:
-
П’ять випусків телевізійного документального циклу «Ті, хто лишаються вдома» тривалістю 48 хвилин кожен, з субтитрами українською та англійською мовами, з технічною адаптацією для ТБ та YouTube.
-
Загальний трейлер до телевізійного документального циклу з субтитрами українською та англійською мовами, з адаптацією для телебачення та YouTube.
-
Shorts/Reels – хронометраж: 60-90 секунд з субтитрами (10 шт. – по 2 шт. на епізод).
-
П’ять каверів (по одному до кожного випуску циклу) для публікації в YouTube.
Бюджет: до 2 800 000 грн без ПДВ.
Дедлайн: 21 липня 2024 року
Деталі ТУТ
Для кого
Кандидат має відповідати одному або декільком кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Подавати проєкти для участі в мистецькому конкурсі можуть фізичні особи-підприємці та юридичні особи будь-яких форм власності та організаційно-правових форм.
Умови
Звертаємо Вашу увагу, що з переможцем конкурсу буде укладено угоду відповідно до пункту 13 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178.
Умови оплати робіт: авансування першого етапу в обсязі 40%, авансування другого етапу в обсязі 40%, післяплата за передачу майстер-копій, комплекту вихідних та довідкових матеріалів та авторських майнових прав на аудіовізуальний твір – 20% від загальної кошторисної вартості.
Ваші запитання щодо умов проведення конкурсу Ви можете надіслати за адресою b.liudvyk@suspilne.media