КОЛИ: до 24 січня 2023 р. 17:00:00 за брюссельським часом
ДЕ: вся Україна
ГАЛУЗІ: медіа
❗️Ми допомагаємо в оформленні та подачі заявки на цей грант❗️
Замовити оформлення грантової заявкиПроект забезпечить інфраструктуру, розміщену в хмарних просторах, де дані безпечно зберігаються. Інструменти для транзакцій медіаданих, що зберігають право власності на дані, інструменти для аналітики даних і послуги для фінансових транзакцій на основі використання даних (наприклад, з використанням блокчейну), а також послуги для створення вмісту змішаної, доповненої та віртуальної реальності (включаючи елементи ШІ) також повинні бути включені як інструменти, що дозволяють європейським громадянам знаходити медіаконтент, доступний в Інтернеті, на основі їхніх уподобань та інтересів, а також краще розуміти настрої та погляди інших європейців.
Інфраструктура даних для медіа посилить цифрову автономію Європи та посилить форми участі громадян у публічній сфері. Це збільшить використання даних для інноваційного контенту (як розважального, так і новинного), виробництва та розповсюдження.
Для кого
Програма доступна як державним медіа, так і комерційним медіа-операторам, великим чи малим, стартапам чи відомим гравцям. У цьому контексті створення європейських просторів медіаданих може змінити спосіб співпраці творців, продюсерів і розповсюджувачів.
Простір даних буде відкритий для компаній з інших секторів для взаємовигідної співпраці на основі даних, що може відкрити нові можливості для медіа-сектору. Це дозволить медіакомпаніям об’єднати зусилля та відновити конкурентоспроможність перед онлайн-платформами.
Сума
Бюджет програми 8 000 000 ЄВРО
Терміни
Прийом заявок відбувається до 24 січня 2023 р. 17:00:00 за брюссельським часом
Умови
Ціль :
План дій у сфері медіа та аудіовізуальних засобів розроблений навколо трьох напрямків: відновлення, трансформація та надання можливостей і розширення можливостей. Дія 4 спрямована на сприяння інноваціям шляхом створення простору медіа-даних, щоб заохочувати та підтримувати медіа-компанії в обміні даними та розробці інноваційних рішень і стимулюванні нових бізнес-моделей.
Мета полягає в тому, щоб відповісти на виклик стимулювання інновацій та мобілізувати медіаіндустрію та забезпечити потужну підтримку для створення європейського простору даних, здатного сприяти конкурентоспроможності європейського медіа-сектору. Така інфраструктура даних використовуватиметься для збільшення використання даних для інноваційного контенту (розваги, освіта та новини), а також для інноваційного виробництва та розповсюдження.
Ці дані мають бути доступні як державним медіа, так і комерційним медіа-операторам, великим чи малим, стартапам чи відомим гравцям. У цьому контексті створення європейських просторів медіаданих може змінити спосіб співпраці творців, продюсерів і розповсюджувачів.
Простір даних буде відкритий для компаній з інших секторів для взаємовигідної співпраці на основі даних, що може відкрити нові можливості для медіа-сектору. Це дозволить медіакомпаніям об’єднати зусилля та відновити конкурентоспроможність перед онлайн-платформами.
Що стосується всіх просторів даних, метою є створення технічної інфраструктури в поєднанні з механізмами управління, які забезпечать легкий транскордонний доступ до ключових наборів даних у цільовій області.
Можливості
Сфера застосування :
Простір даних забезпечить весь ланцюжок створення вартості медіа розширеною спільною інфраструктурою даних. Ця інфраструктура даних буде перевірена за допомогою створення інноваційних рішень для виробництва, курування, тиражування та розповсюдження медіа-контенту, і зокрема через нові платформи для якісного контенту, по всьому Союзу.
Ключовими елементами для простору даних є обмін різноманітними даними, такими як дані про вміст, споживання користувачами та аудиторію, 3D-моделі анімації або метадані виробництва. Простори даних також полегшать доступ до обчислювальних ресурсів для креативних МСП. Крім того, дані можуть надати цінну інформацію службам, спрямованим на підвищення можливостей пошуку медіаконтенту (новинного та розважального контенту) за кордоном. Такі послуги можуть відігравати ключову роль у наданні нових ресурсів для медіаіндустрії та підтримці створення європейської публічної сфери. Подібним чином інші творчі індустрії та інші промислові сектори (наприклад, роздрібна торгівля чи автомобілебудування) потенційно можуть використовувати простір медіаданих для створення додаткової цінності та відкриття нових ринків для ЗМІ.
Також буде встановлено взаємодію з роботою, виконаною Європейською обсерваторією цифрових медіа та її національними центрами розповсюдження онлайн-контенту та можливості його пошуку. Простір даних забезпечить пісочничне середовище та послуги інтерфейсу для сприяння пілотним проектам і розміщенню інноваційних медіа-сервісів, розроблених за допомогою інших ініціатив, крім Digital Europe, таких як Horizon 2020 і Horizon Europe.
Проект, обраний для розгортання цього простору даних, повинен використовувати та повністю відповідати Технічній структурі Європейського простору даних. Їй також доведеться координувати та співпрацювати з іншими проектами, які беруть участь у розгортанні простору даних і Центру підтримки просторів даних, щоб забезпечити інтеграцію існуючих стандартів і забезпечити взаємодію та переносимість між інфраструктурою, програмами та даними.