КОЛИ: 8 вересня 2023 року (23:59)
ДЕ: Одеська, Харківська та Дніпропетровська області
ГАЛУЗІ: бізнес
❗️Ми допомагаємо в оформленні та подачі заявки на цей грант❗️
Замовити оформлення грантової заявкиОсвітньо-грантова програма «Міцність» створена для підтримки та відновлення бізнесу в постраждалих від повномасштабної війни Одеській, Харківській та Дніпропетровській областях.
Проєкт покликаний надати необхідну допомогу для відновлення та розвитку власної справи, забезпечити робочі місця та сприяти поверненню підприємців у регіони.
Освітньо-грантова програма «Міцність» організована мережею центрів підтримки підприємців Дія.Бізнес за підтримки Міністерства цифрової трансформації України та державної установи «Офіс з розвитку підприємництва та експорту». Програма реалізовується за підтримки проєкту Агентства США з міжнародного розвитку USAID «Зміцнення громадської довіри (UCBI)».
Для кого:
До участі у програмі буде відібрано 60 малих та середніх підприємців, які відповідають критеріям відбору:
-
Географічне розташування та реєстрація: представники малого чи середнього бізнесу повинні мати зареєстровану господарську діяльність у Харківській, Дніпропетровській або Одеській областях, які постраждали від повномасштабної війни.
-
Вид бізнесу: участь у проєкті відкрита для підприємців з різних секторів економіки, включаючи сільське господарство, виробництво, послуги, торгівлю тощо.
-
Статус бізнесу: проєкт відкритий як для активних підприємців, які ведуть свій бізнес у постраждалих регіонах, так і для підприємців, які бажають повернутися в регіон і відновити свою діяльність.
-
Бажання розвивати бізнес: учасники повинні продемонструвати справжнє бажання розвивати та розширювати свій бізнес у регіоні. Це можна оцінити за допомогою заяв про наміри, майбутніх бізнес-планів або чітких стратегій зростання.
-
Інноваційне мислення та адаптивність: здатність мислити інноваційно та адаптуватися до мінливих обставин має вирішальне значення для бізнесу в регіонах, що відновлюються після війни. Учасники повинні продемонструвати свою готовність і здатність реалізовувати інноваційні ідеї та впроваджувати необхідні зміни у бізнес-діяльності.
-
Потенціал створення робочих місць: проєкт спрямований на підтримку бізнесу, який може сприяти створенню нових робочих місць у відповідних регіонах. Учасники повинні продемонструвати свій потенціал для створення нових робочих місць у регіоні.
-
Сприяння регіональному розвитку: учасники повинні мати справжню зацікавленість у сприянні загальному розвитку та зростанню своїх регіонів та пояснити, як їхні бізнес-плани узгоджуються з цілями регіонального розвитку.
-
Різноманітність та інклюзивність: процес відбору повинен активно сприяти різноманітності та інклюзивності, залучаючи учасників з різним досвідом, незалежно від гендерної або вікової категорій.
-
Досвід: враховується минулий досвід та послужний список учасника, оскільки це може надати цінну інформацію про його здатність успішно керувати бізнесом.
У Проєкті можуть брати участь повнолітні фізичні особи, громадяни України, які в Період проведення Проєкту зареєструвалися для участі в Проєкті, а також є:
-
діючими підприємцями, які працюють у різних галузях економіки, зокрема у сфері сільського господарства, виробництва, послуг, торгівлі тощо або
-
підприємцями, які бажають повернутись у регіон та відновити свою діяльність.
Сума
За результатами проходження програми та створення власної стратегії відновлення бізнесу, нових робочих місць буде обрано 20 найпрогресивніших учасників проєкту, кожен з яких отримає фінансову допомогу у розмірі 3 000 доларів США на покриття витрат на закупівлю нового обладнання, ремонт приміщення, запасів сировини та інших необхідних витрат для розвитку бізнесу.
Терміни
Дедлайн подання заявки — 8 вересня 2023 року (23:59).
Умови:
Можливості
За результатами навчання учасники отримають доступ до необхідних знань та фінансової підтримки, що допоможуть їм у відновленні та розвитку бізнесів, забезпеченні робочих місць, підвищенні конкурентоспроможності та послугують економічному розвитку регіонів, що є особливо важливим у контексті кризових умов.