Якщо Ви

голова ОТГ, депутат місцевої ради, представник виконавчого комітету

прагнете, щоб Ваша громада стала самодостатньою

працюєте задля досягнення економічного зростання, посилення демократії та якості послуг на місцевому рівні, зокрема у сфері освіти, культури, охорони здоров’я, соціального захисту, житлово-комунального господарства

поспішіть створити

Офіс розвитку ОТГ

Яка функція Офісу розвитку громади?
Офіс використовуватиме додаткові можливості та залучатиме альтернативні джерела фінансування для розвитку вашої громади!
Які це альтернативні фінансові можливості для громад?
гранти, інвестиції, донорські програми та можливості в контексті реформи децентралізації (гранти Європейського Союзу, гранти Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), фінансова допомога Міжнародних проєктів та ін.)
На сьогодні функціонують ряд перспективних фондів («Відродження», «ДОБРЕ» (Decentralization Offering Better Resultsand Efficiency – DOBRE), «Підтримка децентралізації в Україні» (DESPRO) та ін.), які надають кошти для реалізації тих проєктів, що переконують у своєму довгостроковому існуванні та корисності для населення і загалом економічної інфраструктури України.

ГРАНТИ для розвитку ОТГ[ВЕБІНАР]

дивіться тут

“Гранти міжнародної технічної допомоги – найголовніше джерело фінансування для розвитку власної місцевості” – переконані ті громади, які вже встигли скористатися цими можливостями.”

Історія успіху Баштанської ОТГ

Так, у Баштанській ОТГ з населенням у 22,6 тис. осіб рівень дотаційності складає всього 3,4 відсотки. Такому показнику сприяє активна позиція голови та членів ОТГ у соціально-економічному розвитку та розробки проєктів, які фінансуються за рахунок альтернативних джерел. Відмітимо, що ще в перший рік роботи громаді Баштанської ОТГ вдалося залучити 50 млн гривень. Їх отриманню сприяла щоденна робота людей, які готували проєкти, розробляли стратегії та плани. У громаді створили інвестиційний відділ, який займається написанням проєктів на фінансування. Крім того, у рамках співпраці з Програмою «Децентралізація – шлях до кращих результатів та ефективності» (DOBRE), що виконується міжнародною організацією Глобал Ком’юнітіз (Global Communities) та фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID), у Баштанській ОТГ реалізовано три проєкти: «Кінотеатр просто неба 19 «Кінорай»; «Покращення роботи місцевого самоврядування через створення сучасних умов роботи вищого представницького органу ОТГ – Ради громади із забезпеченням широкого залучення громадськості» (облаштування зали засідань); «Проведення байкерського фестивалю», що передбачений Стратегією розвитку Баштанської ОТГ до 2025 року. Внесок DOBRE – 109,700 тис. грн, внесок Баштанської міської ради – 12,540 тис. гривень . Також у рамках Програми ДОБРЕ розпочато впровадження кейсу «Місцевий економічний розвиток»: відділом енергоменеджменту, муніципальних ініціатив та інвестицій підготовлено та подано на електронну інвестиційну платформу UkraineInvest тізери з трьома вільними земельними ділянками, з яких одна під промислову забудову та дві – під розміщення альтернативних джерел енергії. Також розпочато роботу над проєктом створення ярмарково-фестивальної площі-трансформера. Для реалізації даного проєкту завдяки Програмі ДОБРЕ залучено експертів з ландшафтного дизайну, міська рада виділила 5 га земельної ділянки. Реалізація даного проєкту створить умови для самозайнятості населення, поліпшить умови культурного та творчого розвитку для населення, надасть поштовх для підприємницької, туристичної та фермерської діяльності. Отже, можемо оцінити даний рівень залучення альтернативних джерел як один із високих, адже ОТГ має власну довгострокову стратегію розвитку.

Історія успіху Галицинівської ОТГ
 
 
 
Галицинівська ОТГ є успішно розвиненою, фінансово спроможною громадою, яка з небагатьох на сьогодні сплачує реверс державі (рівень дотаційності бюджету -24,2 відсотки). Протягом усього періоду існування громади вона є бездотаційною, реверсна дотація у 2017 р. – 12 млн грн, у 2018 р. – 16 млн грн, у 2019 р. – 23 млн грн, у 2020 р. (план) – 26 млн гривень. На сьогодні громада має Стратегію розвитку до 2026 року та цільові програми для її імплементації: План соціально-економічного розвитку Галицинівської сільської ради на 2017 – 2020 рр.; Програма розвитку нової української освіти Галицинівської сільської ради Миколаївської області в умовах децентралізації на 2019-2021 рр.; Програма розвитку фізичної культури і спорту на території Галицинівської сільської ради (ОТГ) на 2019- 2023 рр; Програма підтримки молодіжної політики на території Галицинівської сільської ради (ОТГ) на 2019 – 2023 роки; Програма місцевого економічного розвитку Галицинівської сільської ради та інші. Бюджет громади 2019 року становить майже 130 мільйонів гривень, з них 91,8 млн грн – власні кошти. Громада співпрацює з міжнародними донорами, посольствами та міністерствами країн ЄС і США: USAID DOBRE; Представництво DVV International в Україні; USAID Pact; Проект Київський Діалог; Міністерство закордонних справ Німеччини; Федеральне міністерство економічного співробітництва та розвитку Німеччини (BMZ). За час такої співпраці було реалізовано 17 малих та великих проєктів. Зокрема, створено Клуб кіномистецтва та Молодіжний ресурсний центр на базі бібліотеки (вартістю 860 тис. грн), а в селі Прибузьке відкрито першу з 5 філій Центру освіти дорослих за напрямом «ландшафтний дизайн», де більше 40 осіб пройшло навчання. Також розроблено програму зі спорту, імплементація якої зможе забезпечити функціонування сучасного спортивного комплексу.
Iсторія успіху Глибоцької ОТГ

У 2015 році, як пригадує нинішній голова ОТГ Григорій Ванзуряк, під його началом опинилися 10 тисяч жителів. Сільськогосподарське товариство у Михайлівці розвалилося, селяни возили молоко на продаж до Чернівців та Глибокої – з чого й жили, іншої роботи в селі майже не було. А що собою являє децентралізація, тоді ще ніхто достеменно не знав, як і з чого починати – теж.
І Ванзуряк зібрав, як він каже, фокус-групу активних людей, яким імпонувало те, що громада сама визначає, чим займатися. Людям на місцях видніше, тож вони і розставляють пріоритети: що для них є першочерговою потребою, а що другорядною.

– Наша громада, зокрема, обрала три головні напрямки – газифікацію, яку практично вже завершили, розвиток економіки та транспортної інфраструктури, – ділиться Григорій Степанович. – І хто б там що не казав, але саме після підписання Україною Угоди про асоціацію з Європейським союзом, коли розпочалася децентралізація, українські села отримали можливість не просто відродитися, а й розвиватися дуже швидкими темпами. Європа пішла нам назустріч і нині допомагає Україні піднімати «депресивні» села. Та попри добру волю європейських сусідів, має бути ще одна обов’язкова умова – активність громади, – підсумував п. Григорій. – Бо саме наші люди і є генераторами бізнесових ноу-хау.
Глибоцьку ОТГ дуже часто називають громадою проєктів, бо місцеві мешканці їх постійно пишуть і беруть участь у найрізноманітніших конкурсах, час від часу перемагаючи й приносячи нові соціальні й бізнесові ініціативи своїй громаді.
– Ми виграємо тільки один з десяти проєктів. – каже голова Глибоцької ОТГ. – Але пишемо скрізь, де можемо. У нас кожен має написати проєкт. Це – правило. Бо найважливішим чинником успішності громади є кількість бізнесу, зосередженого на її території. І саме він акумулює кошти і сплачує податки, які пізніше й потрапляють безпосередньо до бюджету громади, на території якої цей бізнес зареєстрований. Тож мудрі громади, які першими відчули дух децентралізації, почали залучати інвестиції, створювати бізнесові й соціальні проєкти, об’єднувати людей у кооперативи.

Чому ці громади є взірцями успіху?
Iх секрет у тому, що вони зуміли організувати пошук позабюджетних джерел фінансування та налагодити співпрацю з різними фондами і грантовими програмами!
Чи важко це зробити?
Цей процес не є легким, але він є реальним!

Є всього лише 1 ефективний шлях – запустити роботу Офісу розвитку у своїй громаді!

Довірте цей процес нам!

Відкриття та запуск офісу “під ключ”

Ви, звичайно, можете самотужки спробувати запустити процес пошуку альтернативних джерел фінансування.
Але чи є у Вас стільки часу, щоб методом проб і помилок повільними темпами йти шляхом, що може і не привести до успіху вашої громади?!

Наша команда зробить це ефективно та швидко !

 

Всього лише за 1 місяць ми запустимо роботу Офісу розвитку вашої громади

Впродовж перших 2-ох місяців роботи Офісу його фахівці підготують понад 15 ефективних конкурентоспроможних заявок, а їх кількість з кожним місяцем все зростатиме

 

Через 3 місяці можете сміливо очікувати на перші позитивні відповіді від фондів та донорських організацій

 

А наступні 6-12 місяців готуйтеся активно реалізовувати грантові проєкти

Що далі?

А далі ваша громада буде Вас обирати на нові каденції, адже, налагодивши роботу Офісу, Ви зможете запустити процес розвитку Вашої громади і зробити її воістину САМОДОСТАТНЬОЮ, УСПІШНОЮ, ВЗІРЦЕВОЮ.

Над створенням Офісу з розвитку Вашої громади працюватимуть

Експерти Центру розвитку “ЧАС ЗМІН”

МАР’ЯНА КОБЕЛЯ

Директорка консалтингової компанії «Центр розвитку «ЧАС ЗМІН». Засновниця Школи з написання грантових проєктів “ЧАС ЗМІН”.


Досвід роботи – понад 16 років по залученню коштів на соціальні, культурні, медіа, громадські та бізнес проєкти. За час практики написано понад 65 конкурентоспроможних та успішних грантових проєктів; проведено понад 120 навчальних заходів для представників бізнесу, влади та громадськості; розроблено та втілено понад 120 фандрейзингових стратегій.
Експертка Українського Культурного фонду.
Мар’яна є авторкою YouTube-каналу ЧАС ЗМІН про грантові можливості.

ЮРІЙ ЗВІР

Директор зі стратегічного розвитку “Центру розвитку “ЧАС ЗМІН”. Сертифікований бізнес-тренер, координатор національних та регіональних проєктів зі становлення демократії та розвитку регіональних лідерів.


Має успішний досвід роботи в органах місцевого самоврядування з розробки та впровадження структурних підрозділів, побудови організаційних процесів, створення стратегій розвитку.
Досвід роботи в проєктному менеджменті 8 років, з суспільно-політичних питань – 6 років.
Автор навчальних програм і матеріалів для підготовки менеджерів та керівників відповідальних за реалізацію соціальної та внутрішньої політики.
За час практики проведено понад 100 спеціалізованих навчальних заходів від регіонального до міжнародного рівня; створено 27 успішних фандрейзингових стратегій та проєктів розвитку громад.

В’ЯЧЕСЛАВ КУЩИНСЬКИЙ

Експерт з адмністративного та цивільного права


Експерт з надання консультативної підтримки органам місцевого самоврядування під час розробки стратегій розвитку громад.

Має успішний досвід роботи в органах місцевого самоврядування з розробки документів для отримання гранту ОМС.


Протягом 5 років здійснює консультаційну та інформаційну підтримку громад з питань інституційної спроможності.
Відстоює інтереси громад в судах всіх інстанцій.

Алгоритм співпраці

  1. Представник громади заповнює заявку на консультацію.
  2. Ми зв’язуємося з ним та роз’яснюємо деталі співпраці
  3. Підписуємо угоду про співпрацю.
  4. Реалізація запланованої діяльності.

Довіртеся нам!

Ми створимо Офіс розвитку Вашої громади

Навчимо колектив Офісу залучати ІНВЕСТИЦІЇ та вигравати ГРАНТИ !

Заявка для консультації

Наші контакти:

Грантовий консалтинг

тел. +38 032 226 78 79

тел. +38 068 559 13 60

Великі гранти Європейського Союзу 

тел. +38 032 226 78 90

Корпоративний напрямок

тел. +38 032 226 78 79

тел. +38 068 559 13 60

Навчання про гранти

тел. +38 032 226 78 79

тел. +38 095 044 42 01

Видання про гранти

тел. +38 032 226 78 79

тел. +38 095 044 42 01
E-mail: office.chaszmin@gmail.com