КОЛИ: до завершення воєнного стану
ДЕ: вся Україна
ГАЛУЗІ: підприємництво
❗️Ми допомагаємо в оформленні та подачі заявки на цей грант❗️
Замовити оформлення грантової заявкиУкраїнський ветеранський фонд запустив програму мікрофінансування бізнесу ветеранів та членів їхніх родин. Відшкодовуємо 20 тисяч гривень на купівлю товарів та обладнання для ведення власної справи.
Для кого
Подавати заявки можуть ветерани, ветеранки, дружина, чоловік, батько, матір, дитина (у тому числі усиновлена) учасника чи учасниці бойових дій, а також загиблих захисників.
Сума
Максимальна сума відшкодування — 20 тисяч гривень на одну заявку.
Програма розрахована на 500 аплікантів.
Усього на програму виділено 10 мільйонів гривень.
Терміни
Проєкт діятиме до завершення воєнного стану.
Умови:
Право на отримання відшкодування витрат мають ветерани та члени їх сімей, які є самозайнятими особами (фізичними особами – підприємцями першої, другої та третьої групи платників єдиного податку або особами, що здійснюють незалежну професійну діяльність).
Фондом відшкодовуються витрати за таких умов:
-
заявник має один із статусів ветерана війни або має статус члена сім’ї ветерана війни;
-
ветеран війни та/або члени його сім’ї є самозайнятими особами – фізичними особами-підприємцями (далі – ФОП) першої, другої та третьої групиплатників єдиного податку або здійснюють незалежну професійну діяльність;
-
витрати, які заявник просить відшкодувати, пов’язані із закупівлею предметів та товарів для ведення підприємницької або незалежної професійної діяльності (витрати на оренду або інші послуги/роботи Фондам не відшкодовуються);
-
придбані предмети та товари безпосередньо пов’язані із видом економічної (підприємницької) або незалежної професійної діяльності, яку здійснює (провадить) заявник, а також безпосередньо пов’язані зі створенням належних умов для ведення такої діяльності;
-
витрати на придбання предметів та товарів понесені заявником після 24 лютого 2022 року;
-
належного підтвердження понесення заявником фактичних витрат на придбання предметів та товарів для ведення підприємницької або незалежної професійної діяльності;
-
подання заяви на відшкодування витрат за формою, затвердженою Міністерством у справах ветеранів України.
Для отримання компенсації понесених витрат заявник повинен заповнити, підписати та подати до Фонду в електронній формі через веб-сайт Фонду заяву на відшкодування витрат (далі – заява) разом із документами, що
підтверджують:
-
наявність на дату звернення одного із статусів ветерана війни, передбаченого частиною другою статті 4 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;
-
належність заявника на дату звернення до члена сім’ї ветерана війни;
-
факт взяття на дату звернення на облік самозайнятої особи та факт набуття статусу підприємця фізичною особою (у разі відшкодування витрат ФОП) або факт ведення фізичною особою незалежної професійної діяльності;
-
понесення на дату звернення фактичних витрат, пов’язаних із здійсненням підприємницької або незалежної професійної діяльності самозайнятою особою, які можуть бути відшкодовані за рахунок Фонду;
-
підтвердження повноважень представника заявника (у разі, якщо заяву подає представник заявника).
Заява та додані до неї документи повинні бути переведені в електронний вигляд за допомогою засобів сканування або сфотографовані. Всі документи повинні бути скріпленні (підписані) ЕЦП заявника.
Подана в електронній формі заява має містити таку інформацію:
-
прізвище, ім’я, по батькові (за наявності)заявника, його адресу місця проживання чи перебування;
-
контактний номер телефону заявника та його адресу електронної пошти;
-
інформацію про понесені заявником витрати на придбання предметів та/або товарів для ведення підприємницької або незалежної професійної діяльності;
-
реквізити розрахункового рахунку заявника для отримання компенсації понесених витрат.
У реквізитах розрахункового рахунку має бути вказано повне найменування (назва) банку заявника та номер гривневого рахунку у форматі IBAN, який відкритий у банку заявника.
Документами, що підтверджують понесення заявником фактичних витрат, пов’язаних із здійсненням ним підприємницької або незалежної професійної діяльності, які можуть бути відшкодовані за рахунок Фонду, можуть бути:
-
договори про придбання предметів та товарів, що безпосередньо пов’язані з створенні належних умов для ведення заявником підприємницької або незалежної професійної діяльності;
-
документи, що підтверджують дійсність отримання заявником предметів та/або товару (акти приймання-передачі товарів, видаткові накладні, фіскальні чеки тощо);
-
документи, що підтверджують факт понесення заявником витрат на придбання предметів та/або товару (банківська виписка з рахунку заявника, квитанція про придбання товару, фіскальний чек тощо).
Можливості
Якщо ваша заявка відповідає вимогам, після перевірки документів і схвалення — ви отримаєте кошти протягом 10 днів.
Проєкт діятиме до завершення воєнного стану.
Наразі Фонд профінансував 42 заявки від учасників.