КОЛИ: 23:55 за Гринвічем 23 червня 2023 року
ДЕ: вся Україна
ГАЛУЗІ: громадський сектор
❗️Ми допомагаємо в оформленні та подачі заявки на цей грант❗️
Замовити оформлення грантової заявкиПосольство Великої Британії в Києві приймає заявки від неурядових організацій на проектну роботу з підтримки оборонних і безпекових реформ в Україні в рамках Спеціальної програми радників з питань оборони Великобританії на 2023-2024 роки.
Війна є каталізатором змін; однак такі зміни не обмежуються військовими розробками. Урядові структури, процеси та політика також повинні розвиватися швидкими темпами. Програма спеціального радника з питань оборони Сполученого Королівства прагне спонсорувати проекти, спрямовані на підтримку зусиль України в реформуванні сектору безпеки, яка стає все більш важливою діяльністю під час збройного конфлікту України з Російською Федерацією.
Фінансування буде виділено зі Спеціальної програми радників з питань оборони Великої Британії (SDA) у рамках бюджету Посольства Великої Британії в Києві.
Для кого
Посольство Великої Британії в Києві приймає проектні пропозиції на 2023-2024 та 2024-2025 фінансові роки (очікується фінансування) від неприбуткових організацій, що працюють в Україні.
Основні навички та компетенції виконавця
Виконавець матиме:
-
значний досвід роботи в Україні або в подібних середовищах у регіоні Східної Європи та Центральної Азії (СЄКАД).
-
конструктивні та тісні відносини з Міністерством оборони України
-
глибоке знання неформальних і офіційних політичних структур України, а також повинен мати доступ і вплив у відповідних державних органах
-
здатність отримати відповідний досвід для підтримки компонентів картографування, нарощування потенціалу та адвокації як у країні, так і за потреби ззовні
-
досвід успішного проведення реформ у секторі безпеки
-
навички, досвід, здібності та потенціал управління проектами та бюджетом
-
досвід процесів моніторингу, оцінювання та навчання
Сума
-
бюджетний ліміт для початкової фази (серпень 2023 року – березень 2024 року):
мінімум £ 1 400 000 (один мільйон чотириста тисяч фунтів стерлінгів) максимум: £ 1 650 000 (один мільйон шістсот п’ятдесят тисяч фунтів стерлінгів)
-
бюджетний ліміт для другого етапу (квітень 2024 – березень 2025):
мінімум £2 000 000 (два мільйони фунтів стерлінгів) максимум: £2 300 000 (два мільйони триста тисяч фунтів стерлінгів)
Терміни
Кінцевий термін подання проектних пропозицій – 23:55 за Гринвічем 23 червня 2023 року.
Запізнілі пропозиції не розглядатимуться.
Умови:
Логіка шуканого втручання у 2023-2025 роках
Програма SDA шукає проекти, які використовуватимуть адаптовані для України процеси та механізми, що базуються на євроатлантичних/НАТО стандартах і найкращих практиках для забезпечення сталості результатів і зусиль вищезгаданих попередніх проектів, а також їх розвитку та розширення зусиль щодо реформ у рамках трьох основних завдань:
1. Інституційна стійкість і належне управління в U-MO, Генеральному штабі та афілійованих організаціях
Інституційна стійкість і належне управління були основою діяльності з оборонної реформи, спрямованої на забезпечення того, щоб U-MOD мав системи та процеси для успішного управління реагуванням на вторгнення, а також функціонував прозоро та відповідно до правил цивільного контролю, необхідних для демократичне суспільство як у воєнний, так і в мирний час. Крім того, оборонну реформу потрібно проводити в світлі поточного конфлікту, але з огляду на постконфліктні дивіденди, гарантуючи, що Україна зможе не лише виграти війну, але й «перемогти в мирі».
Крім того, незважаючи на триваючу війну, яка вимагає зосередження уваги на безпосередніх оперативних завданнях, Міністерство оборони вважає за необхідне розпочати вирішення структурних проблем своєї діяльності та викорінення спадщини радянського управління, щоб закласти міцну основу для переходу до сучасної оборони за стандартами НАТО та цивільної оборони. політичне агентство.
Протягом запропонованого фінансового циклу успішний(і) проект(и) допоможе Міністерству оборони України та іншим відповідним органам влади досягти прогресу у внесенні значних змін у їхній підхід до політики, управління проектами та прийняття рішень на основі доказів, щоб краще розташувати українську державу для майбутньої безпеки виклики та військові дії, які вже розпочалися.
Таким чином, запитувана підтримка потужностей повинна включати, але не обмежуватися:
1.1. Надайте U-MOD додаткові вбудовані можливості, щоб допомогти адаптувати та впроваджувати поточну політику, процеси та організаційні структури відповідно до стандартів НАТО
1.2. Створення постійного внутрішнього аналітичного потенціалу для керівництва МО, який включатиме методологію для збору даних, аналізу та розробки варіантів політики щодо конкретного питання, що становить інтерес
1.3. Розробка заснованого на фактах процесу впровадження стандартів НАТО в МО та ЗСУ
1.4. Підтримати Україну в її переході від радянської командної влади до такої, яка відповідає системам НАТО. Включно, але не обмежуючись цим: демократичний цивільний контроль ЗСУ, розмежування між оборонною політикою та оперативним управлінням, а також посилення делегованого командування та прийняття рішень
1.5. Продовжити підтримку Комітету Верховної Ради з питань оборони у розробці нових законів щодо демократичного цивільного контролю над ЗСУ та реформи військової юстиції.
1.6. Переоцінка та розробка політики для української післявоєнної оборонної промисловості
1.7. Боротьба з дезінформацією та створення перевірених джерел військової інформації для місцевої та міжнародної аудиторії, наприклад військового інформаційного центру чи платформи
1.8. Підтримка та координація зусиль Великої Британії у створенні стратегічного аналітичного центру U-MOD та аналізу досвіду
1.9. Допомога U-MOD у концептуальному аналізі та потенційному плануванні постконфліктної діяльності, включаючи: перехід від воєнного стану, покращену інтеграцію з ширшим сектором безпеки та аналіз (прогалин/потреб) щодо роззброєння, демобілізації та реінтеграції.
2. Прозорість, підзвітність, боротьба з корупцією
Нещодавній широко розголосний корупційний скандал у системі оборонних закупівель спровокував серію звільнень і відновив бажання в U-MOD просувати прозорість і антикорупційні механізми в процесах оборонних закупівель і управління. Міністр оборони визнав недоліки в оборонних закупівлях і пообіцяв повернути цивільний контроль над ними, що в свою чергу знайшло відображення в прийнятті в першому читанні законопроекту про зміни до Закону про оборонні закупівлі щодо додання заходів прозорості та підзвітності, роботи на який спонсорувала Програма SDA.
Крім того, антикорупційні заходи міністра оборони включають притягнення до відповідальності 621 посадовця U-MOD, яким буде пред’явлено звинувачення в результаті зусиль Департаменту внутрішнього аудиту (IAD) U-MOD. Програма SDA активно спонсорує реформу U-MOD IAD та зміцнює її потенціал з 2016 року шляхом розробки дорожньої карти для реформування департаменту, проведення регулярних перевірок прогресу реформи та навчання аудиторів.
Це дає унікальну можливість задіяти політичну волю та забезпечити прогрес U-MOD і ширшого сектору безпеки до прийняття прозорого підходу до управління, реформування підходу до секретності та зменшення корупційних практик у ланцюжку постачання в цілому.
Таким чином, запитувана підтримка потужностей повинна включати, але не обмежуватися:
2.1. Продовжувати надавати U-MOD допомогу в продовженні реформи Департаменту внутрішнього аудиту відповідно до рекомендацій NATO Building Integrity та результатів незалежних оцінок, прийнятих U-MOD (включно з оглядом реалізації, акредитацією аудиторів, покращеним відстеженням внутрішнього аудиту та аудитом)
2.2. Надавати підтримку групі «Розбудова доброчесності, прозорості та припинення корупції» (BITEC) Університету національної оборони, пов’язану з їхньою обізнаністю та проведенням тренінгів із «передового досвіду», центральним місцем у боротьбі з корупцією Уряду та координацією з Міністерством оборони Великобританії установи
2.3. Продовжувати надавати підтримку Комітету Верховної Ради з питань оборони у розробці нового закону про секретність, який зменшить поточний підхід до секретності з метою зниження рівня секретності та передбачить перехід до норм мирного часу.
2.4. Продовжити розробку підзаконних актів закону про секретність у формі нормативно-правових актів у сфері оборонних закупівель, які потребують внесення змін щодо зниження рівня секретності.
2.5. Здійснює функції наглядового органу у сфері протидії корупції в оборонній сфері шляхом: 2.5.1. продовження участі незалежних експертів в Антикорупційній раді при Міністерстві оборони України; та 2.5.2. забезпечення незалежного моніторингу звітності про державну частину оборонних закупівель після того, як це стане можливим;
2.6. Продовження консультацій та підтримки Національного агентства з питань запобігання корупції в реалізації Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки.
3. Безпека, орієнтована на репутацію та людину
Нерівність у мирний час – це не те саме, що нерівність під час війни. Безпосередні загрози виживанню держави відвернули увагу України від питань соціальної інтеграції та рівності, водночас війна поставила їх під дедалі більшу увагу. Імплементація Національного плану дій на виконання Резолюції Ради Безпеки ООН 1325 «Жінки, мир, безпека» (НПД) відстає від запропонованого плану, і громадянське суспільство має докласти зусиль для просування в імплементації, а також для активізації зусилля щодо просування прав людини, відповідальності за військові злочини, жінок, миру та безпеки та програми гендерної рівності.
Таким чином, запрошене втручання повинно включати, але не обмежуватися:
3.1. Підтримка у створенні ефективного людиноцентричного демократичного контролю над Збройними Силами України (ЗСУ) та забезпечення незалежного моніторингу проблемних питань (виявлених шляхом аналізу прогалин) у соціальній та гендерній інклюзії
3.2. Підтримка МОУ, Генерального штабу та ЗСУ у створенні ефективної системи забезпечення відповідальності за порушення міжнародного гуманітарного права в ЗСУ, включаючи розробку необхідних підзаконних актів і нормативних актів та навчання сержантського складу та інших відповідних груп
3.3. Підтримка Міністерства оборони, Генерального штабу та ЗСУ в забезпеченні належної політики, доктрин і навчальних положень, щоб Україна відповідала своїм зобов’язанням і вимогам МГП
3.4. Продовжується допомога МОУ та ЗСУ у впровадженні НПД з метою забезпечення кращих можливостей для жінок та меншин, соціальної підтримки, а також захисту персоналу меншин в обороні
3.5. Співпрацюйте з U-MOD та радником зі стратегічних комунікацій Посольства Великої Британії над підтримкою успішних і далекосяжних планів STRATCOMs, щоб запобігти комунікаційним ризикам, протистояти дезінформації та зміцнити єдність щодо конфлікту та євроатлантичного союзу.
Діяльність за цією програмою може бути змінена залежно від контексту, пріоритетів, бажання U-MOD і здійсненності. Очікується, що переможець торгів продемонструє гнучкість, але зміни будуть внесені після повної консультації.
Рекомендації щодо ставок:
-
Учасники тендеру повинні заповнити стандартну
і . -
Проект(и) фінансуватиметься у два етапи: поки ми прагнемо підписати Грантову угоду з переможцем(ами) на весь період із серпня 2023 року до квітня 2025 року, початкове фінансування буде забезпечено протягом 8 місяців із серпня 2023 року до Квітень 2024 р., а фінансування на квітень 2024 р. – квітень 2025 р. буде підтверджено в березні 2024 р. (через цикли фінансування CSSF).
-
Угода про надання гранту буде підписана на весь термін дії (серпень 2023 р. – березень 2025 р.) і матиме положення про розірвання, і учасники тендеру повинні будуть представити свої плани на випадок непередбачених обставин.
-
Це також означає, що до кожної заявки має бути додано два бюджети – бюджет початкової фази (серпень 2023 р. – березень 2024 р.) і бюджет другої фази (квітень 2024 р. – квітень 2025 р.).
-
Успішні виконавці повинні отримати фінансування проекту у фунтах стерлінгів.
-
Кожен із бюджетів проектних заявок має продемонструвати 60% витрат до 31 грудня відповідного року. Таким чином, бюджет для початкового етапу (серпень 2023 року – березень 2024 року) має продемонструвати 60% витрат до 31 грудня 2023 року та 100% витрат до 31 березня 2024 року; у той час як бюджет для другого етапу (квітень 2024 – березень 2025) має продемонструвати 60% витрат до 31 грудня 2024 року та 100% витрат до 31 березня 2025 року.
-
Програма спрямована на підтримку найкращої якості специфічних для України та індивідуальних втручань та розширення можливостей місцевого громадянського суспільства. З цією метою успішна тендерна заявка покаже, що принаймні 33,33% фінансування буде віднесено до місцевих ОГС, партнерів із доставки та субпідрядних експертів.
-
Очікується, що всі поточні програми, якими наразі керує та керує офіс SDA, будуть підтримуватися та підтримуватися протягом терміну дії цієї угоди.
-
Потенційним виконавцям пропонується об’єднати зусилля та, за можливості, подати свої проектні пропозиції в консорціумі кількох організацій (виконавців). Це можуть бути як міжнародні, так і місцеві некомерційні організації або багатосторонні організації, що працюють в українському контексті. Якщо буде обрано цей варіант, одна організація має бути головним партнером/підрядником, який координуватиме зусилля спільної ініціативи та нестиме головну відповідальність за реалізацію проекту, фінансування та звітність.
-
Усі програми повинні виконуватися за підтримки та за погодженням з МО України.
-
Субпідрядні договори дозволені, якщо головний партнер несе всю відповідальність за доставку субпідрядною стороною.
-
Очікується, що угоди про партнерство/МВ/субконтракти будуть підписані не пізніше ніж через 1 (один) календарний місяць після підписання Грантової угоди з Посольством.
-
Державні установи можуть виступати лише як співфінансувальники або бенефіціари проекту.
-
Комерційні організації можуть діяти лише як постачальники послуг/субпідрядники, однак посольство не несе відповідальності за будь-які податкові наслідки та не збільшуватиме бюджет для сплати податків для комерційних компаній.
-
бюджетний ліміт для початкової фази (серпень 2023 року – березень 2024 року):
мінімум £ 1 400 000 (один мільйон чотириста тисяч фунтів стерлінгів) максимум: £ 1 650 000 (один мільйон шістсот п’ятдесят тисяч фунтів стерлінгів)
-
бюджетний ліміт для другого етапу (квітень 2024 – березень 2025):
мінімум £2 000 000 (два мільйони фунтів стерлінгів) максимум: £2 300 000 (два мільйони триста тисяч фунтів стерлінгів)
-
тендерні пропозиції, де це можливо, не повинні перевищувати 50 сторінок (без урахування бюджетів) і повинні містити резюме ключових експертів
-
пропозиції повинні бути англійською мовою
Рекомендації та вимоги до бюджетів проектів наведено на вкладці 2
.Ми не можемо фінансувати академічні курси чи дослідження, навчання англійської мови; придбання землі, майна, ІТ або іншого обладнання (роз’яснення наведено нижче) та фінансування будівельних робіт за цим Фондом.
Оцінка:
Тендерні пропозиції будуть оцінюватися за такими критеріями:
-
стійкість: пропозиції базуватимуться на успіхах, які U-MOD, GS та AFU вже демонструють
-
узгодження із зазначеними вище тематичними пріоритетами та результатами
-
реалістичні результати, яких можна досягти протягом обох періодів фінансування: початкової фази та другої фази
-
докази того, що вони мають здатність адаптуватися та пристосовуватися до ситуації, що розвивається в Україні, здатності до потенційних змін і матеріально-технічних потреб
-
розробка проекту включає чіткі процедури моніторингу та оцінки, а також процедури ризиків і фінансової звітності
-
докази впливу – демонстрація позитивного впливу проектів на заздалегідь визначені цілі SDA
-
підтвердження стійкості – демонстрація того, що накопичені переваги проекту продовжуються після закінчення фінансування
-
узгодження бюджету проекту з вимогами та рекомендаціями, переліченими у шаблоні бюджету на основі діяльності CSSF та проектній пропозиції
-
узгодження з Паризькою угодою, демонструючи, що кліматичні та екологічні ризики та оцінка впливу були проведені та жодної шкоди навколишньому середовищу не буде завдано
-
організації мають надійну політику захисту та плани впровадження для забезпечення захисту бенефіціарів і захисту від сексуальної експлуатації, насильства та сексуальних домагань (SEAH). Докази того, що організації ефективно боротимуться з дискримінацією та забезпечуватимуть рівність можливостей для тих, хто має захищені характеристики відповідно до законодавства Великобританії про рівність, включаючи міжнародний розвиток (Закон про гендерну рівність) і зобов’язання щодо рівності державного сектора
-
бюджет проекту демонструє достатній рівень деталізації та загальне співвідношення ціни та якості
-
ми прагнемо забезпечити, щоб загальна сума витрат на команду управління проектом, витрати на підтримку операційної діяльності проекту та витрати на підтримку офісу в ідеалі не перевищувала 10% верхньої межі загальних витрат на проект. Якщо ваша організація має центральну угоду з FCDO про включення накладних витрат головного офісу до бюджетів проекту CSSF (наприклад, міжнародні багатосторонні агентства), їх можна додати до бюджету проекту відповідно до центральної угоди та не враховувати в 10 % верхньої межі, згаданої вище
-
успішні пропозиції повинні продемонструвати мінімальний бал 1 за гендерну рівність (згідно з визначенням ОЕСР DAC та мінімальними рекомендованими критеріями для маркера політики гендерної рівності ), мати чітку мету гендерної рівності в проектній документації та пояснення позитивного впливу проекту на просування гендерних питань рівність.
-
усі проекти чи діяльність мають узгоджуватися з Паризькою угодою про зміну клімату та оцінювати вплив на клімат і навколишнє середовище та ризики, вживаючи заходів для забезпечення відсутності шкоди навколишньому середовищу та, де це необхідно, підтримувати адаптацію.
Винятки щодо фінансування
Кошти не можуть бути використані для фінансування:
-
закупівля медичних засобів індивідуального захисту (ЗІЗ), вакцин, діагностичних тестів/матеріалів та ліків, пов’язаних з COVID-19
-
придбання землі або майна
-
будівельні роботи
-
придбання або технічне обслуговування ІТ-обладнання та капітального обладнання (якщо обладнання має важливе значення для досягнення результатів проекту та впливу, будь ласка, заповніть окремий лист-підтвердження закупівлі обладнання (ODT, 7,09 КБ) і надішліть його разом із проектною пропозицією та бюджетом)
-
фандрейзингові зусилля організації
Цифрові витрати – витрати на цифровий розвиток понад 10 000 фунтів стерлінгів для «будь-якої зовнішньої послуги, що надається через Інтернет громадянам, підприємствам, громадянському суспільству чи неурядовим організаціям» – мають бути описані окремо у формі Пропозиції цифрових витрат і затверджено FCDO.
Процес
-
Кінцевий термін подання проектних пропозицій – 23:55 за Гринвічем 23 червня 2023 року. Запізнілі пропозиції не розглядатимуться.
-
Під час подання вкажіть «Підтримка оборонної реформи в Україні» та назву учасника тендеру в темі вашого електронного листа.
-
Пропозиції слід подавати лише за допомогою доданих форм CSSF (див. нижче Додаткову інформацію та документацію).
-
Учасники повинні подавати документи у стандартних форматах Microsoft Office (Word, Excel).
-
Пропозиції необхідно надсилати на адресу CSSF.Programme@fcdo.gov.uk
-
Проектні пропозиції, відібрані для подальшого розгляду, будуть повідомлені до 7 липня 2023 року.
-
Відібраного учасника(ів) буде запропоновано пройти оцінку належної обачності (форму буде надіслано їм).
-
Посольство Великої Британії прагне завершити грантові угоди з успішними виконавцями проектів до 1 серпня 2023 року.
Контакти
-
Команда програми CSSF – CSSF.Programme@fcdo.gov.uk .
Додаткова інформація та документація
Очікується, що всі виконавці підпишуть стандартну грантову угоду FCDO з Посольством. Умови контракту або угоди не підлягають обговоренню.
Можливості
З 2014 року проекти, що фінансуються програмою SDA, відомі тим, що забезпечують винятковий внесок у декілька процесів реформ у ширшому секторі безпеки України, включаючи, але не обмежуючись цим:
-
запровадження P3M та реформування У-МО та Генштабу в проектні офіси
-
перехід від радянської планової економіки до планування, що базується на можливостях, і впровадження стратегічного огляду оборони
-
реформа оборонних закупівель
-
реформування відділу внутрішнього аудиту в U-MOD
-
допомога Академії оборони України (методична допомога)
-
антикорупційні розслідування в оборонному секторі України
-
запровадження програми «Жінки, мир і безпека» в ширшому секторі безпеки
-
зміцнення потенціалу U-MOD у сфері міжнародного гуманітарного права.