ДЕДЛАЙН: 21 грудня 2023 року
ДЕ: вся Україна
ГАЛУЗІ: медіа
❗️Ми допомагаємо в оформленні та подачі заявки на цей грант❗️
Замовити оформлення грантової заявки«Медійна програма в Україні» («МПУ»), що виконується неурядовою організацією Internews за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), запрошує українські медіаорганізації, незалежні медіа, нетрадиційні гравці медіасфери, такі як бізнес, ІТ, компанії мобільного зв’язку, соціальні підприємства, арт-інституції, рекламні агентства та інші організації до подання проєктних пропозицій на конкурс «Доступ до надійних новин на окупованих та прифронтових територіях / Сталий розвиток медіабізнесу». Цей грантовий конкурс має дві мети: покращити сталість медіабізнесу та розширити доступ громадян до достовірних новин на окупованих та прифронтових територіях.
Internews підтримає проєкти, які сприятимуть досягненню цілей «Медійної програми в Україні» щодо збільшення високоякісного, цікавого контенту по всій Україні, особливо на Сході та Півдні і на територіях, постраждалих від російської окупації, та підтримка сталої діяльності ключових медіаорганізацій і процесів.
Проєкти повинні шукати можливості для вирішення однієї чи кількох із нижченаведених проблем:
-
збільшення ініціатив на Сході і Півдні та в районах, які постраждали від російської окупації та бойових дій на лінії фронту;
-
допомога українським медіа у доступі та підтримці зв’язків із звільненими, прифронтовими та тимчасово окупованими територіями, де війна обмежила доступ жителів до незалежних, об’єктивних новин та інформації;
-
допомога українським медіа зміцнити свою фінансову незалежність і знайти шляхи виживання в надзвичайно складному середовищі;
-
покращення розвитку бізнесу та життєздатності медіакомпаній;
-
сприяння розвитку ділових і комерційних навичок для невеликих редакцій, визначення найкращих практик сталого розвитку медіа та отримання прибутку, зокрема на регіональному рівні;
-
встановлення інноваційного партнерства між медіапрактиками та нетрадиційними гравцями в медіасфері;
-
сприяння корпоративній соціальній відповідальності, сприяння більш здоровому рекламному середовищу для медіа та просування медіа як етичного бізнесу;
-
просування ефективних практик працевлаштування на користь медіапрофесіоналів, покращення захисту здоров’я та страхування життя репортерів, а також сприяння доброму психічному та фізичному здоров’ю осіб цієї професії.
Цей грантовий конкурс є цілеспрямованим, але гнучким механізмом, який надає можливості для розробки інноваційних, експериментальних короткострокових проєктів. Ці ініціативи можуть сприяти партнерству між медіапрактиками та нетрадиційними акторами (такими як представники бізнес-спільноти, професіонали в галузі технологій, соціальні підприємці, галузеві асоціації, митці, експерти з цифрової безпеки, психологи тощо).
Грантоотримувачі також повинні продемонструвати наміри щодо залучення жінок та груп меншин.
Відбір проєктів ґрунтуватиметься на здатності заявників продемонструвати конкретні досягнення, які демонструють вплив у медіасекторі.
Для кого
Internews вітає абсолютно нові ідеї, але вони повинні відповідати загальній концепції конкурсу. Кілька прикладів заходів, які можуть відповідати цілям цього грантового конкурсу:
• діяльність, спрямована на розширення доступу громадян в окупованих районах і районах, які найбільше постраждали від війни, до високоякісних актуальних місцевих новин та інформації, заснованих на фактах, через технічну допомогу місцевим медіа;
• створення можливостей для медіацентрів, призначених для медіапрофесіоналів на окупованих територіях, щоб гарантувати, що лінії зв’язку залишаються відкритими та вони можуть надавати відповідні послуги та допомогу, які допомагають медіа продовжувати працювати;
• ініціативи щодо забезпечення доступу громадян, які проживають у Криму, до достовірної та точної інформації. Підтримання контактів з населенням, яке живе під російською окупацією, щоб допомогти заповнити інформаційну прогалину більш надійними, точними джерелами інформації, продемонструвати солідарність з громадянами, котрі проживають на лініях зіткнення;
• інвестиційні концепції для зміцнення стійкості незалежних малих і середніх медіабізнесів і допомогти їм пережити складні економічні часи;
• створення коаліцій між медіапрактиками та нетрадиційними гравцями в медіасфері навколо питань, що становлять спільний інтерес, таких як розвиток суспільних медіа, боротьба з дезінформацією тощо;
• розробка спільних навчальних чи інших видів програм для об’єднання медіа та бізнесу в більш ефективні форми співпраці;
• ініціативи, які сприяють діалогу між медіа та бізнесом/рекламодавцями, покращенню корпоративної поведінки щодо інвестицій та підтримки медіа (розуміння розділення інвестиційної та незалежної редакційної політики, підтримання професійно високих стандартів рекламного маркування та брендингу);
• підтримка медіапрофесіоналів у пошуку роботи, а медіа — у пошуку відповідних медіапрофесіоналів для всіх аспектів їх діяльності (редакційної та комерційної), наприклад, через ефективні ринки праці для медіапрофесіоналів;
• розробка стратегій для підтримки кращого психічного здоров’я в професії, способів боротьби з травматичним досвідом, пропонування ідей для подолання вигорання та сприяння кращим практикам працевлаштування серед медіа, надання медіапрофесіоналам страхування здоров‘я та життя, кращі умови праці й оплати тощо;
• створення команд продажів і маркетингу, розвиток навичок програмної реклами, нативної реклами, диверсифікації бізнесу, моделей членства та підписки, розвитку фінансової автономії.
Internews заохочує новостворені організації подавати пропозиції. Якщо ваша організація – новачок у впровадженні медіапроєктів, ви можете згадати інші релевантні проєкти, які ви виконали, вказавши компетенцію основних співробітників і консультантів, відповідальних за реалізацію запропонованого проєкту.
Сума
Середня сума наданих грантів становитиме близько 25 000 доларів США для проєктів тривалістю до шести місяців, але відбіркова комісія розглядатиме заявки на довший період, якщо вони будуть добре обґрунтовані. Підтримані проєкти розпочнуться приблизно у квітні 2024 року.
Терміни
Проєктні пропозиції разом з бюджетом мають бути надіслані англійською та українською мовами двома окремими файлами на електронну адресу UA-MPU@internews.org до 21 грудня 2023р. до 18:00 (за київським часом).
Умови
Журі незалежних експертів оцінить усі пропозиції, складе шортлист і обере переможців. Просимо зауважити, що письмово повідомлятимуться лише ті організації, що виграли в конкурсі.
Internews може зв’язатися із організацією-заявником, якщо буде потрібна будь-яка додаткова інформація щодо поданої пропозиції.
Зверніть увагу, що процес розгляду проєкту може тривати один календарний місяць.
Усі гранти залежать від наявного фінансування та схвалення USAID.
Критерії відбору проєктних пропозицій до фінансування:
Кожна пропозиція отримує певну кількість балів відповідно до наступного списку критеріїв:
1. Проєкт пропонує інноваційний підхід у досягненні приоритетів «Медійної програми в Україні» USAID.
2. Проєкт зможе досягти запланованих результатів у визначений проміжок часу.
3. Запропоновані види діяльності уможливлюють досягнення очікуваних результатів.
4. Заявник демонструє наявність технічних навичок, досвід та спроможність, що є необхідними для здійснення запропонованих видів діяльності.
5. Бюджет проєкту є реалістичним, ефективним та обґрунтованим.