BUILD UP SKILLS –ЗАХОДИ З ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ТА ПЕРЕПІДГОТОВКИ ДЛЯ ПОБУДОВИ ДЕКАРБОНІЗАЦІЇ

ДЕДЛАЙН: 19 вересня 2024 року

БЮДЖЕТ: 6 500 000 євро

❗️Ми допомагаємо в оформленні та подачі заявки на цей грант❗️

Замовити грант під ключ

Ціль 

Започаткована в 2011 році ініціатива BUILD UP Skills підтримує підвищення кваліфікації професіоналів у будівництві по всій Європі, щоб здійснювати реконструкцію будівель з високою енергоефективністю, а також нові будівлі з майже нульовим енергоспоживанням (nZEB). Ці зусилля необхідно підтримувати шляхом розгортання амбіційних навчальних та кваліфікаційних заходів, узгоджених із Зеленою угодою ЄС, кліматичними цілями ЄС до 2030 року, а також довгостроковою стратегією ЄС щодо досягнення вуглецевої нейтральності до 2050 року.

Перша мета теми (область A) полягає в тому, щоб збільшити кількість кваліфікованих будівельних фахівців на всіх рівнях проектування, експлуатації та технічного обслуговування будівель. Основна увага приділяється навичкам, необхідним для переходу до чистої енергії, зокрема Хвилі оновлення ЄС, Стратегії сонячної енергії ЄС, Повідомленню про цифровізацію енергетичної системи – план дій ЄС , а також реалізації положень про навички в рамках переглянутої Директиви про енергетичну ефективність будівель (EPBD), Директиви про енергоефективність (EED) і Директиви про відновлювані джерела енергії (RED).

Друга мета теми (область B) полягає в тому, щоб створити процвітаючу спільноту практиків, які активно беруть участь у заходах з підвищення кваліфікації будівельних професіоналів, що підтримуватиме широкомасштабне розгортання успішних підходів по всій Європі.

Тема підтримує та виходить за рамки великомасштабного партнерства для будівельної екосистеми в рамках Пакту про навички, який планує підвищити кваліфікацію та перекваліфікувати загалом щонайменше 25% робочої сили будівельної галузі протягом наступних 5 років, щоб досягти мети 3 мільйони працівників , а також широкомасштабне партнерство Renewable Energy skills.  Крім того, ця тема має на меті посилити синергію з ініціативами щодо цифрових навичок для енергетичного переходу, розглянутими в рамках Повідомлення про цифровізацію енергетичної системи.

Сфера застосування 

Пропозиції мають стосуватися лише однієї з двох наведених нижче сфер. Сфера застосування має бути чітко визначена у вступі до пропозиції.

Сфера застосування A – Втручання з підвищення кваліфікації та перекваліфікації, що забезпечують декарбонізацію будівельного фонду та інтеграцію енергетичної системи

Розвиток навичок і впровадження на підтримку впровадження основних положень Директиви про енергетичну ефективність будівель (EPBD), що охоплює одне або декілька з наступного:

  • навички проведення енергоаудиту будівель, включаючи оцінку та поради щодо підготовки будівель до роботи при низьких температурах та інтеграції теплових насосів.

  • Навички інспектування, проектування, монтажу та оптимізації систем опалення, кондиціонування повітря та вентиляції, а також гібридизації, цифровізації для управління енергією розумного будинку та інтеграції енергетичних систем.

  • навички оформлення паспортів ремонту будівлі.

  • навички, які дозволяють використовувати доступність, пожежну безпеку та/або сейсмічну безпеку для підвищення енергоефективності.

2. Розвиток навичок і впровадження на підтримку декарбонізації будівельного фонду, охоплюючи одну або декілька з наступного:

  • навички проведення глибокої реконструкції будівель, у тому числі за допомогою модульних та промислових рішень; підготовка професіоналів між різними фахівцями, щоб забезпечити комплексні ремонтні роботи.

  • навички для нових і існуючих будівель з майже нульовим енергоспоживанням (nZEBs) і подолання розриву до будівель з нульовим викидом (ZEBs).

  • навички, пов’язані з викидом вуглецю за все життя (через оцінку потенціалу глобального потепління), круговим будівництвом та ефективним використанням ресурсів, а також використання рамки рівня(ів).

  • цифрові навички, що підтримують підвищення енергетичної ефективності будівель, зокрема завдяки розширеному використанню інформаційного моделювання будівель.

  • навички для покращення інтелектуальності будівель для підвищення енергоефективності (на основі індикатора розумної готовності), розглядаючи, зокрема, датчики, засоби контролю будівлі та системи управління будівлею.

3. Розвиток навичок для розгортання сонячної енергії та інтеграції енергетичної системи, що охоплює одне або декілька з наступного:

  • навички збільшення робочої сили навчених монтажників та обслуговуючого персоналу, зокрема для сонячних систем на місці; заходи, зосереджені на виявленні прогалин у навичках у компаніях уздовж ланцюжків створення вартості, у поєднанні з цільовими тренінгами.

  • підвищення кваліфікації для цифровізації, пов’язаної з енергетичними системами, щоб забезпечити управління енергією в будинках, будівлях та енергетичних спільнотах, тобто охоплення кількох будівель або більших територій і районів для полегшення системної інтеграції через електрифікацію будівель і транспорту, зв’язування розумних приладів, інтелектуальне заряджання з реагуванням на попит та зберіганням тощо .

4. Розвиток навичок для розгортання теплового насоса, що охоплює лише одне з наступного:

  • Втручання з перекваліфікації для професіоналів з інших секторів з навичками, які можна перенести в ланцюг створення вартості теплового насоса, в тому числі через партнерство між галузевими та торговими асоціаціями, профспілками та державними органами для визначення та залучення відповідних профілів.

  • Підвищення кваліфікації професіоналів, у тому числі для інтеграції теплових насосів у рамках проектів реконструкції будівель та для комплексних рішень (наприклад, теплові насоси та PV разом, гібридні системи опалення). У цьому контексті заявники можуть налагодити або зміцнити співпрацю між торгівлею та/або між національними асоціаціями та іншими відповідними зацікавленими сторонами для розробки, тестування та розповсюдження широко узгоджених загальноєвропейських інструкцій щодо змісту для спеціалізованих навчальних програм, а також основних навчальних матеріалів, які можна відтворити та адаптувати до місцевих контексти.

5. Розробка та впровадження інноваційних методів навчання на місці (особливо для працівників на місці/майстрів) у рамках проектів оновлення у співпраці з виробниками продукції. Дії повинні бути зосереджені на навичках, необхідних для виконання глибокого ремонту. Запропоновані методи мають допомогти усунути одну з головних перешкод для підвищення кваліфікації, тобто брак часу у компаній і спеціалістів для участі в діяльності з підвищення кваліфікації. Запропонована підготовка має зрештою сприяти співпраці та розумінню між різними ремеслами та професіями, а також підтримувати цілісне бачення будівництва та ремонтних робіт.

6. Розвиток навичок і розгортання для впровадження та ефективного функціонування інтегрованих послуг з ремонту будинків (або комплексних послуг), що забезпечує скоординовані та узгоджені відповіді на потреби власників будинків на кожному кроці їхнього ремонту: від технічної та соціальної діагностики , технічна пропозиція, отримання дозволів, пошук кваліфікованих фахівців, укладання контрактів на виконання робіт, структурування та надання фінансування (наприклад, позик), полегшення доступу до доступних субсидій чи інших схем підтримки, моніторинг робіт та забезпечення якості.

Незалежно від тематичної сфери, пропозиції повинні:

  • адаптуватися до специфіки цільових національних ринків і демонструвати свою взаємодоповнюваність та додану вартість порівняно з уже існуючими схемами навчання та кваліфікації.

  • надати деталі щодо фактичного обсягу та змісту схем навчання та кваліфікації, які мають бути розроблені/оновлені, тобто професійні профілі та рівні в цільовій Європейській рамці кваліфікацій; відомості про тематичне охоплення; тривалість курсів навчання; залучення зацікавлених сторін до перевірки змісту схем; механізми підтвердження набутих компетенцій та перспективи майбутнього розгортання.

  • включають заходи, що забезпечують визнання (наприклад, сертифікація, паспорти навичок, реєстри навичок тощо) підготовлених і кваліфікованих фахівців.

  • включати заходи з навчання тренера.

  • включати фазу тестування та перевірки розроблених нових або оновлених схем кваліфікації; ця фаза тестування та перевірки має відбуватися протягом життєвого циклу проекту. Воно має відбуватися у формі тренінгів для будівельників, під час яких учасники пробуватимуть і тестуватимуть проект кваліфікаційної схеми, навчальний план, навчальні матеріали, а також механізми визнання, розроблені в рамках проекту. Етап тестування та валідації має включати репрезентативну кількість слухачів, виходячи з розміру цільового сектору(ів) у залучених країнах. Після тренінгів відгуки, зібрані від слухачів, повинні бути використані для перевірки та/або подальшого вдосконалення кваліфікаційних і навчальних схем, розроблених у рамках проекту. Витрати на інфраструктуру для розробки нових або модернізації існуючих навчальних закладів не вважатимуться прийнятними.

  • включати заходи для розробки стратегії, яка гарантує, що запропоновані схеми будуть розширені та стійкі/розгорнуті після завершення проекту, пов’язуючи їх з доступними джерелами фінансування на національному рівні та рівні ЄС та активно залучаючи національних постачальників навчання та національних кваліфікацій влади.

Сфера B – Спільнота практичних навичок BUILD UP Skills

Очікується, що робота спільноти буде структурована навколо кількох робочих груп, які обмінюватимуться конкретними темами та створюватимуть відповідні результати. Очікується, що робочі групи збиратимуться на регулярній основі (онлайн та/або на місці, залежно від обставин). Теми, які будуть розглянуті робочими групами, повинні включати, але не обмежуватися:

  • Потреби в галузевих навичках : наприклад, циклічність, цифрові навички, інтелектуальне будівництво, теплові насоси та інноваційні технології опалення, вентиляції та кондиціонування повітря (HVAC); кваліфіковані енергоаудитори, електрики нового покоління тощо.

  • Визнання навичок : механізми та підходи, що забезпечують визнання підготовлених і кваліфікованих спеціалістів відповідними державними органами та галузями.

  • Інноваційні методи навчання : зменшують обмеження, властиві процесу навчання, і сприяють кращому розумінню між ремеслами та професіями. Відображення існуючих засобів електронного навчання та можливої ​​сумісності.

  • Механізми попиту: зокрема, як державні закупівлі можуть підвищити попит на навички сталої енергетики в будівельному секторі.

  • Розгортання навичок на національному рівні: пришвидшити широкомасштабне впровадження втручань з навичок. Зокрема, слідкує за впровадженням національних дорожніх карт, розроблених після конкурсів пропозицій LIFE CET на 2021 та 2022 роки, і сприяння мережі національних кваліфікаційних платформ BUILD UP Skills.

  • Джерела фінансування: картографування доступних джерел фінансування ЄС та національних джерел для впровадження навичок у будівельному секторі та їх ефективне використання.

  • Синергія з іншими відповідними проектами та ініціативами: зокрема робота, виконана Європейським центром розвитку професійної підготовки (CEDEFOP)  , Європейська класифікація навичок, компетенцій, кваліфікацій і професій (ESCO)  , Європейський фонд для Поліпшення умов життя та праці (Eurofound)  , Широкомасштабне партнерство для будівельної екосистеми та Широкомасштабне партнерство навичок з відновлюваних джерел енергії в рамках Pact for Skills , а також відповідні проекти, що фінансуються в рамках програми Erasmus+

Узяти участь

Замовити грант під ключ

Ми допомагаємо оформити та зареєструвати вашу організацію як партнера від України для участі у міжнародних грантових програмах Європейської Комісії.

Можливо, ви захочете самостійно оформляти грантові заявки й на постійній основі отримувати безповоротні грантові кошти на свої проєкти!? А щоб ви навчилися робити це правильно, ми розробили для вас: 

🔴 Онлайн курс з написання грантових проєктів ТУТ

LIFE-2024-CET-BUILDSKILLS